JEG INNRØMMER DET, SELV OM DET ER PINLIG

affiliateslenker


Fuck, nå må jeg komme med en liten innrømmelse. Jeg vet at jeg har brukt alt for lang tid på å publisere videoen med svarene på spørsmålsrunden, men jeg har hatt mine grunner. En unnskyldning jeg har er at jeg nylig fjernet sinnarynken i panna, og for å være ærlig, så så ikke ansiktet mitt særlig bra ut de første dagene etter at det var gjort. Man blir veldig “dratt” i ansiktet med en gang, så jeg ville helt enkelt ikke vise meg frem før det hadde roet seg et par hakk. Haha, the struggle is real! Alt man skal slite med her i livet, dere. Lol! Uansett – videoen er innspilt og ferdig klippet, den lastes opp i skrivende stund. Jeg publiserer den enten i kveld, eller i morgen. Må se an hvor lang tid det tar å laste den opp. 

JEANS HER // BODY HER // SANDALER HER // VESKE CÈLINE

Ellers da? Alt bra med dere? Det håper jeg! Selv har jeg hatt en veldig fin lørdag så langt. Taco til frokost, overnattingsbesøk og bare masse mys hele morgenen. Det er en fin start på dagen, det! ☺️ Nå skal jeg straks hoppe i dusjen, for om to timer skal jeg på en shoot. Jippi! Jeg elsker hvor god kvalitet det er på bildene på bloggen for tiden, så det har jeg virkelig lyst til å holde ved like. Gøyere med litt proffere bilder, ikke sant? Ha det best enn så lenge, og hold utkikk etter videoen med svarene på spørsmålsrunden. Klem!

28 kommentarer
    1. Hvem er det som har sinnarynke når man ikke er fylt 25 år engang?? Skjønner du ikke at det blir litt for dumt? Trist at en blir så blind..

    2. Hva er det du prøver å oppnå? Perfeksjon? Et feilfritt utseende? Samme hvor “feilfri” du blir, så vil hele egoet falle i det du ser en annen person du synes er ufattelig fin, og heller ville vært. Det er derfor du må være som du er, og ikke strebe etter “perfeksjon”, fordi alle er forskjellige og et slikt ideal finnes ikke.
      Tankegangen din er tragisk, men vet det ikke går inn – for er man blind så er man blind. Det er som med gutter, man skjønner det ikke før det er for sent.

    3. Hvilken øyeskygge er det du bruker til daglig? Tenker på den lyse med litt gulskjær du bruker på hele øyelokket. Den er så fin! Har lett og lett etter en lignende, men det er så vanskelig å se om de er fine i butikken.

    4. Altså alle har jo sinnarynke?? Lager du sinna fjes så får du jo den rynka :p med mindre du er 5 år. Påstår dere også at ingen under 25 har smilerynker heller da? Alle får en eller annen rynke av smiling/grimase.
      Men at den er der UTEN å lage grimase, det er lite tvilsomt. Men uansett, Isabel gjør jo som hun vil 🙂

    5. Ida: Jeg bruker en palett jeg har kjøpt på Coverbrands. Kommer ikke på hva det heter i farta, men et eget innlegg med alle produktene jeg bruker til hverdags kommer snart! <3

    6. Når du tok hårfjerning me laser vet du om det var ipl eller diode? Prøvd ipl men syns ikke det funka så skal prøve diode, ble du kvitt alt?

    7. Fjernet sinna rynkene? Skulle tro du var 40 og livredd for å faktisk bikke 50. Vet du hva alle disse inngrepene vil gjøre med utseende ditt i fremtiden? Du har ikke rukket å bikke 25 før du har operert hvert et hjørne av kroppen, og det er inget annet enn sykt.

    8. woah, kan jeg bare få meddele at du ligner så sykt på Sandra Bullock på det ene bilde her!?
      Så det spesielt på snappen din ikveld… du e queen baby

    9. Ansiktet ditt kommer til å forstene seg før du rekker å bli 40. Dere bloggere burde virkelig tenke litt mer på at dere skal ha denne kroppen og det ansiktet hele deres liv. Ingen behøver å fjerne sinna rynker i din alder. Rettelse: ingen behøver å fjerne de, og så absolutt ikke i din alder.

    10. Så vakker og så delikat på disse bildene – knallstilig antrekk 👍
      Jeg tok også sinnarynken her om dagen – det blir noe annet uansett om rynken er lite synlig 😉
      Uansett – jeg bare glaner på bildene dine jeg ass – du er perfekt fra topp til tå – helt utrolig 😍 Håper at du skjønner og ser det selv også 😉

    11. Til alle dere som sier at ingen har sinnarynke i en alder av 23: jeg er også enig i at det kan hørtes dumt ut, men jeg er 19 år (!!) og har allerede en “sinnarynke” som begynner å bli litt synlig, i tillegg til litt små rynker under øynene fordi jeg ser dårlig og myser derfor en del. Altså; det er fullt mulig å få rynker i ung alder.

    12. Selvfølgelig kan man ha sinnarynke i ung alder! J er selv 25 og har en strek midt mellom øynene som har vært der lenge og den irriterer meg hver gang j ser meg i speilet eller “ødelegger” bilder føler jeg hvertfall. Kan jeg spørre hva slags behandling du brukte for å fjerne sinnarynken din hva prisen ligger på?
      Takk for svar og ha en fin søndag!:)

    13. Det er så trist at jeg ikke har ord. Hvorfor vil du være mimikkløs når du ikke engang har rynker i utgangspunktet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg