ALLE DETALJER OG UFILTRERT

Timene etter at jeg oppdaterte dere har bare flydd avgårde. Jeg har blant annet hatt besøk av mamma og Sidra, noe som var veldig etterlengtet. Det var godt å se dem igjen! Det er fint hvor mye jeg setter pris på familien min, synes jeg. Det er ikke alle som er slik, mange tar foreldrene og søsknene sine for gitt. Det er en av egenskapene jeg verdsetter mest ved meg selv. Sidra og jeg har spilt inn en video til Youtubekanalen min, hvor hun svarer på spørsmål om meg som dere stilte på snapchat. OH GOD, er alt jeg har å si. Hah! Jeg ble liiiitt (jævlig) flau et par ganger for mye. Den lille frøkna sparer ikke akkurat på detaljene, og filter – hva er det? Jadda! Dere kan glede dere til den kommer ut, da. Mens dere gleder dere, gruer jeg meg, for å si det sånn! Nå skal jeg kaste i meg litt pizza før jeg skal henge med Rebecka. Jeg gleder meg skikkelig, merker jeg. Hun er så god! Det er så fint med slike vennskap som går fra null til hundre etter få treff. Det er lenge siden jeg har klikket så fort med et annet menneske (spesielt jenter), så det varmer hjertet mitt. Dere vet slike mennesker man bare kan være seg selv rundt? Som du ikke på noen måte føler at du må imponere, eller spille noe du ikke er fremfor? Slike mennesker som gjør alt så ukomplisert. AH, det er mennesker jeg lever og ånder for. Jeg håper at jeg er en slik person selv også, men det er opp til andre å bedømme. Jeg håper inderlig at jeg er det. Hva vi skal gjøre er jeg enda usikker på. Kanskje kino? Alkohol skal ihvertfall ikke inntas denne helgen (tror jeg, man vet aldri), for jeg vil så gjerne bli kvitt denne dumme forkjølelsen som aldri forsvinner. Det virker som om at den har kommet for å bli, ass. Hvor lenge har jeg ikke hatt rennende nese nå, liksom? Føles ut som en evighet.

Uansett hva dere finner på i dag, så håper jeg at lørdagen deres blir kjempe, kjempe, kjempe fin! Jeg har egentlig en skikkelig søndagsfølelse i kroppen i dag, og jeg blir like glad hver gang jeg kommer på at det slettes ikke er søndag. Så fort jeg ikke skal ut på byen, føles det ikke ut som helg. Da har det blitt litt ille, da. Kremt! 

15 kommentarer
    1. Sikker på at du ikke er allergisk? Pollen blomstret tidlig i år. Og allergisymptomer ligner veldig på forkjølelse.

    2. Du kan utvikle allergi i voksen alder også! 🙂 (Tenker på svaret du ga til Ida)
      Ha en fin lørdag.

    3. Så koselig lørdag 😄
      Det ida sa om allergi,lurt å sjekke seg for det, fordi man kan bare plutselig få det.. Har det selv, og det suger, men man får jo medisiner som hjelper om man har det 🙂 du kan jo eventuelt kjøpe noen reseptfrie tabletter på apoteket og prøve dem, og se om det hjelper. Ha en fortsatt fin helg 🙂

    4. Jeg fikk ikke allergi mot pollen, støv eller pelsdyr før jeg var 19år! Merket det i russetiden at jeg hele tiden var hoven på øynene, snørrete, klødde i øynene,hostet osv.
      Sjansene for å få det er liten etter man har fylt 20, men den er der fortsatt, så kan være lurt å sjekke det 🙂
      Pollen kom også som en bombe i år,så jeg har faktisk måtte ta dobbel dose siste ukene for å ikke være helt tett “i pappen” når jeg våkner…
      Om du har dundyne har også noe å si. Det har jo jeg, så er ikke egentlig så rart jeg er helt dau når jeg våkner XD

    5. Fulgt bloggen din en stund nå, du har blomstret med tiden og virkelig blitt en favorittblogger hos meg. Keep up the good work! Alltid husk at positivitet avler positivitet. Jeg heier på deg!

    6. Heihei jeg syntes du og lille søsteren din er så veldig like, så lurte egentlig på om du kunne lage en video hvor du sminker henne som du sminker deg selv og sett hvor like dere var da ?😊☺️

    7. Hei. Kan du væresnill å legge ved link til denne toppen/body’n. Har leita på Nelly men finner den ikke 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg