DE FORTJENER IKKE PLASSERINGEN PÅ TOPPLISTEN


Ny sesong av PH er godt i gang, og som alltid har typ hver eneste deltager opprettet seg en blogg. Jeg husker at jeg gjorde det selv, og da var det mest for å kunne skrive om mine meninger og tanker angående episodene og selve deltakelsen. Slik starter det jo for de fleste, men så er det jo opp til hver enkelt hvordan man utvikler seg. Det er naturlig at de som har opprettet blogg fyker opp på lista nå som PH sendes på TV, slik er det jo hvert eneste år. Men de fleste fyker like fort ned igjen, så fort programmet er over. Jeg vet at mange av toppbloggerne irriterer seg grønn over at disse PH-deltakerne har erobret både første og andre plassen på topplisten, men selv klarer jeg faktisk ikke å irritere meg. Jeg blir heller litt glad – haha. Merkelig, tenker du? Vel, jeg startet jo som sagt slik selv. Jeg var en av de bloggerne som de andre irriterte seg over for to år siden. Jeg fikk høre at jeg ikke fortjente plasseringen på topplisten, bare fordi at jeg var med på et reality-program. På en måte forstår jeg tankegangen, men samtidig så er det jo opp til leserne hvem som får høy plassering og ikke. De som er interessante og aktuelle akkurat nå, fyker til topps. Slik er det jo bare. 

KJOLE HER // HÆLER HER // DENIMJAKKE HER

Jeg heier på dem, og jeg synes at både Martine L og Sofie gjør det ekstremt bra! Det er gøy å kunne gi dem tips og råd, og ikke minst heie på dem. Det er kult at andre også får det til, synes jeg. Vi trenger litt flere bloggere som oppdaterer ofte og som byr på seg selv! Jeg finner alltid glede i å oppdage nye blogger jeg kan følge, for jeg begynner å bli lei av dem jeg har følgt i alle år. PH eller ei – er man en dyktig blogger, så fortjener man plasseringen. Ja, det er en enklere vei å gå og man får gjerne mye servert på et sølvfat, men uten hardt arbeid vil de forsvinne like fort. Jeg elsker å se at andre får det til! Jeg husker fortsatt hvor utrolig overlykkelig jeg var selv da jeg befant meg i deres situasjon. Dette er bare starten, om de faktisk fortsetter å levere like bra så fort finalen har blitt sendt på TV. Vi må slutte å konkurrere mot hverandre, og heller bygge hverandre opp og heie hverandre frem. Det er jo ikke plasseringen på topplisten som avgjør hvor stor blogger man er, det er lesertallet. Så hvor på lista jeg befinner meg har egentlig ingen betydning for meg og min business. Jeg får stadig spørsmål om ikke jeg synes at det er kjedelig at de noen ganger er over meg på topplista, og hver eneste gang kjenner jeg at jeg blir litt oppgitt. Hvorfor skulle jeg blitt sur for det? GIRLPOWER, JENTER! 👯💞👑💥🎀

20 kommentarer
    1. det som er så teit, er at når folk melder seg på ph så kommer de på topplisten og tjener penger, er så utrolig dårlig gjort for alle andre.. må vi melde oss på og da for og komme dit, tragisk

    2. Det ser ut som at du kommer fra eritrea eller sri lanka ved første blikk uten å vite hvor du er fra, pga hud fargen din. Er fint <3

    3. Hvorfor “skryter” du alltid av at du betaler for deg selv på byen? Det er helt normalt å betale for seg selv så skjønner ikke hvorfor du tror du er så spesiell fordi du gjør det

    4. Hej!
      Vart har spörsmålsrunden tagit vägen?
      Hälsningar från Tönsberg där jag varit på konfirmation och Nötteröy där jag skall fira 17 mai.
      Klem,
      Henrik💖🌹

    5. Dette innlegget likt jeg! Det er så viktig å huske på at det først og fremst er leserne som bestemmer hvilke blogger som skal få ligge på topp 🙂 De som troner på toppen har fortjent det på et eller annet vis uansett – leserne klikker seg jo inn, og det er nok til å fortjene plassen etter min mening.

    6. Du burde sjekke ut kjolene til REBECCASTELLA neste gang du er på utkikk etter en fin kjole. Tror du hadde sett dødsbra ut i hennes røde Slinky low back dress 👌🏼👌🏼🍑❤️

    7. Jeg forstår godt begge sider av saken. Såklart er det bittert at folk som ikke har “gjort seg fortjent” til plasseringen bare fyker opp på grunn av deres Paradise Hotel deltakelse. Men samtidig så regner jeg med mange melder seg på disse dager, nøyaktig for å fremme bloggen sin, og skaffe seg noe de kan leve på etter serien er over. Man kan ikke klandre Paradise kjendiser for det, men man forstår også godt veteranene som faktisk måtte komme seg dit selv.

    8. Kan du ikke skrive et innlegg om hva “businessen” din er? Slik du skriver høres det ut som at bloggen kun er en liten del av denne. Hvilke andre områder jobber du med/på og hva innebærer dette arbeidet? Jeg kjenner kun til deg via denne bloggen.

    9. Jeg synes også det er bra med litt konkurranse! Slik at dere som alltid er på topplisten ser at dere og må jobbe enda mer for å holde på leserene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg