HEMMELIGHETENE MINE

affiliateslenker


JEANS HER // SKINNJAKKE HER // HÆLER HER // POLO HER 

1. Jeg ser slavisk på Dr. Phil. Hvor rart er ikke det, egentlig? Vennene mine ler alltid av meg, haha. Det er ingen som faktisk liker å se på det sammen med meg, så jeg gjør det alltid når jeg er alene. Jeg synes bare at Dr. Phil er et så ekstremt fantastisk menneske som jeg virkelig beundrer. Gleden jeg kjenner av å se han hjelpe andre går ikke an å beskrive. For en mann!

2. Jeg sover med Hello Kitty-bamsen min i armene hver eneste natt. Jeg bruker ikke å gjøre det når jeg deler seng med andre, men så fort jeg er alene (som er typ hver eneste dag nå som jeg er singel), føler jeg meg så ensom uten bamsen i armene mine. Føler meg skikkelig barnslig, men jeg får en trygghetsfølelse av det. Og jeg er liksom 23 år. Jadda!

3. Jeg er avhengig av sjokolade. Jeg må ha minst en bit hver eneste dag. Spesielt etter at jeg har spist mat. Jeg MÅ ha noe søtt etter et måltid, og favoritten er selvfølgelig sjokolade. Eller sjokoladeis. Eller sjokoladekake. 

4. Jeg er verdens verste samvittighets-menneske. Det er helt ekstremt. Om en person hadde vært utro mot meg, kunne jeg helt seriøst endt opp med å få dårlig samvittighet for personen som eventuelt hadde gjort det mot meg. Jeg er heeelt ekstrem. Får dårlig samvittighet for absolutt alt og ingenting. Det er den egenskapen jeg hater mest ved meg selv. Det gjør mange situasjoner veldig vanskelige for meg, for selv om jeg vet at jeg ikke burde ha dårlig samvittighet, så får jeg det likevel og handler deretter. Hater det!

5. Nesten hver eneste reise jeg drar på, er bestilt noen få dager i forkant. Jeg er elendig på å planlegge langt frem i tid, faktisk så hater jeg det. Jeg liker ikke å føle at jeg er bundet til noe, om dere skjønner? 

6. Hver eneste måned når jeg betaler husleia mi på 18.000 kr, blir jeg like irritert på meg selv. HVORFOR skrev jeg under på en kontrakt hvor jeg seriøst betaler en så latterlig høy sum?!?! Det er jo galskap! På den tiden behøvde jeg en leilighet ASAP, så derfor ble det veldig impulsivt. Har angret siden dag én. Heldigvis kjøper jeg snart!

7. Jeg har hatt anoreksi i flere år. 

8. Jeg stiller aldri opp i intervjuer lengre. Jeg får forespørsler ukentlig, men jeg har tatt et standpunkt der jeg har valgt å ikke lengre svare på spørsmål. Senest forrige uke fikk jeg forespørsel fra Stavanger Aftenblad som jeg takket nei til. De fleste intervjuene dreier seg om plastisk kirurgi, og ettersom jeg ikke lengre ser likt på det lengre, ønsker jeg heller ikke mer oppmerksomhet på den fronten.

9. Favoritt bilen min er sort Range Rover med beige interiør. Gud, så lekkert!

10. Jeg kan ikke gå utenfor døren uten å spraye meg med parfyme først. Jeg er avhengig, og har egentlig alltid vært det. Å lukte godt er alfa og omega for meg, altså! Det eeer så viktig – haha. 

38 kommentarer
    1. Du burde sjekke ut kjolene til REBECCASTELLA neste gang du er på utkikk etter en fin kjole. Tror du hadde sett dødsbra ut i hennes røde Slinky low back dress 👌🏼👌🏼🍑❤️

    2. Dr.Phil er jo helt fantastisk å se på! Det er så spennende, og samme med meg – så og si ingen liker det av mine venner eller familie.

    3. 18 000 er en stiv pris, men det er ikke så sinnsykt høyt med tanke på hvor du bor. Tror det kunne blitt vanskelig å funnet noe like bra som er billigere.

    4. “De fleste intervjuene dreier seg om plastisk kirurgi, og ettersom jeg ikke lengre ser likt på det lengre, ønsker jeg heller ikke mer oppmerksomhet på den fronten”
      ….Du ser ikke likt på det lengre? 😛 Haha what, er ikke noe som plutselig gjør deg annerledes. Du har jo tatt alle ingrepene? Du må jo klare å stå for det?

    5. Dr phil er absolutt ikke et fantastisk menneske. Du vet han har brukt vold mot sin kone? FYSISK og psykisk.

    6. Jeg også elsket det programmet før, men så hørte jeg at Dr. Phil ble anmeldt eller siktet for voldtekt (er) av unge jenter. Har du også hørt noe om det her?
      du er utrolig vakker:)

    7. Så vet vi alle at du sover med hello kitty for det er noe du nevner ukentlig. Og hvis du har slitt med anoreksi, hvorfor tar du fettsuging?

    8. Anonym: Jeg tok ikke fettsuging for å egentlig fjerne fett fordi at jeg syntes at jeg var tjukk. Jeg gjorde det da jeg opererte rumpen, for da tar man fett fra et sted til et annet. Enkelt og greit. Det var ikke en egen “fettsuging” operasjon.

    9. Nr 5 visste me om da og nr 10 er jo noe de fleste jenter gjøre da
      Koffer ser du på parfyme som en hemmelighet???

    10. Du er en nydelig person, Isabel! Du fortjener det beste! Har også en sinnsyk samvittighet, jeg får dårlig samvittighet av alt, det er det verste.. Er som om man ikke setter seg selv først noen gang!

    11. Hvordan er forholdet ditt til mat osv etter sykdommen? Hvor lang tid tok det før du begynte få et “normalt” forhold til det?

    12. “Endelig” en person som også sliter med samvittigheten slik som meg! Det har seriøst huntet meg evig lenge, og jeg klarer alltid å legge skyld over på meg selv – selv om jeg VET jeg ikke har gjort noe galt. Er helt forferdelig! Takk for at du opplyser det!

    13. Det er jo NÅ du virkelig burde tatt et intervju om operasjonene dine. Det er jo nå du har et nyansert syn på det, og kan uttale deg om både positive og negative sider. I disse tider hvor folk opererer seg for en lav sko, så har jo du virkelig noe å bidra med i diskusjonen om kroppspress osv.

    14. Må si meg enig med anonym kl 11:44.
      Det er egentlig nå du burde være åpen rundt operasjonene dine. Da mener jeg ikke at du på liv og død må nevne alle operasjonene du har gjennomgått, det trenger du såklart ikke. Men det er en glimrende mulighet til å informere jenter om dine opplevelser etter operasjonene. Du sier det gjorde noe med deg psykisk, og akkurat det aspektet av plastisk kirurgi blir ikke pratet nok om. Det er kanskje et sårt tema, men du som allerede påpeker at du er en personlig blogger, gjør det personlig på en måte som kan hjelpe andre! Det vil hjelpe deg til å få et bedre rykte som blogger, og det kan føre til at unge jenter som sitter å vurderer inngrep kan bli overbevist til å ikke gjennomgå det.

    15. Jeg må spørre deg om noe. Har du anoreksi eller bulimi? Hvis du har hatt anoreksi, synes jeg du har et litt vel avslappet forhold til mat. Jeg vet ikke helt om du er ærlig med oss, men du gjør det ikke så mye lettere for de med spiseforstyrrelser når du er så tynn og sier du spiser alt du vil. Sier du spiser sjokolade hver dag, burger og dritt. Jeg kjenner personlig at jeg kunne ønske du tenkte litt over hva det gjør med leserne. Vær ærlig

    16. Anonym 14.34: “men du gjør det ikke så mye lettere for de med spiseforstyrrelser når du er så tynn og sier du spiser alt du vil”.
      Ærlig talt! Skal hun si unnskyld for at hun spiser normalt og er slank? Hvor stusselig er tilværelsen din (siden du faktisk sitter og tenker over sånt, må det ha en innvirkning på deg)?

    17. Kan de som skriver at dr Phil er kvinnemishandler og pedo poste linker som beviser det???? Assa det er det største bullshittet jeg har hørt!!! Dr Phil forever <3 <3 <3

    18. Du e ikje aleina me det om bamsa, har værtfall 16 stykk ilamme mæ i sænga 😀
      Mange fine hæmmeligheta og veste mange av dæm fra før av ♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg