SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN – DEL 2

Hvorfor bruker du p-piller når du ikke har kjæreste?

– Det er i all hovedsak på grunn av at jeg ønsker å kunne styre når jeg vil ha mensen og ikke. Nå er det jo straks sommer, og da er jeg ikke så keen på å ha tante rød på besøk når jeg for eksempel skal på ferie om noen dager. Da er det veldig fint å kunne styre det ved hjelp av p-pillene mine.

Kan jeg spørre om du har blitt spurt ut på date av gutter etter forholdet, hvor gutten har spandert på deg?

– Jeg har blitt bedt ut på date et par ganger, men jeg har ikke klart å ta det steget. Jeg kjenner at man ikke skal kaste seg ut i noe nytt før det eventuelt føles riktig, og det gjør det ikke for meg per dags dato. Det er hverken rettferdig ovenfor den eventuelle gutten, eller meg selv. Jeg vil ikke waste noen annens tid, eller tvinge meg selv til noe som jeg egentlig føler er feil.

Hvordan skal du spare til å kjøpe hus eller leilighet fortere når du bruke masse penger på operasjoner og klær hele tiden? Det er jo ikke å spare smart.

– Selv om jeg sparer til leilighet, betyr ikke det at jeg har tenkt å leve et skikkelig “kjedelig” liv i mens. Jeg begrenser meg veldig, og det er vel det som er viktigst. Jeg er for både sparing og det å ha det gøy samtidig. Jeg tjener jo bra med penger, så litt shopping går absolutt fint! 😊 Det tillater jeg meg selv.

Dette har jeg lurt på over lang tid, men aldri husket å spørre om. Du som tjener så mye penger som du gjør og unner deg restaurantmat og byturer. Tipser du? Jeg jobber selv i barbransjen og vet hvor mye man verdsetter tips når man jobber med service. Så jeg har alltid lurt på om dere som blogger og har en god inntekt, om dere/du faktisk tipser 🙂

– Morsomt spørsmål! Jeg tipser ALLTID, uansett hvor jeg drar. Jeg føler nesten at det er litt uhøflig å ikke gjøre det? Jeg vet at det er mer normalt å gjøre det utenlands, men jeg synes at det er like innafor her hjemme i Norge.

Jeg lurer på noe generelt når man er en offentlig person! Veldig random men hvis du blir godt kjent med en journalist på privaten, tenker du da mer nøye igjennom hva du sier til den personen? I forhold til at det er en sjanse for at det du forteller kan ende opp i mediene?

– Absolutt! Det må man jo nesten, hehe. Det er jo deres jobb å gi juicy detaljer og sladder, så det er klart at man må være påpasselig med hvor mye man sier. Det fører dessverre til at man blir veldig paranoid og ikke minst skeptisk til andre, for du vet jo faktisk aldri hva som blir delt videre. 

Jeg lurer på om du tror på noen religion?

– Nei, det gjør jeg ikke. Jeg mener at religion er mye av roten til all krig og elendighet i verden i dag. Jeg vil jo håpe at det finnes en Gud der oppe som har skapt oss og planeten, men samtidig virker den tanken så fjern. Jeg vet ikke.. Jeg er veldig slik at jeg må se noe før jeg klarer å tro på det, om du skjønner?

Hvorfor vil du ikke svare på spørsmål angående bruddet?

– Fordi jeg ikke føler meg komfortabel med å prate om det. Jeg synes at det er en privatsak som i utgangspunktet aldri skulle blitt skrevet så åpent om for alle å lese, og det er noe jeg angrer veldig på. Dessuten handler det ikke bare om meg, men om en andre person også som jeg ønsker å ta hensyn til. Vi har begge to gått gjennom dette bruddet, og det er ikke bare en av oss som har gjort saker og ting som har ført til at det tok slutt. Så lenge vi to vet hva som har skjedd og hvordan vi føler, så er det det eneste som har betydning. Med det sagt, er det veldig mange som lurer på om jeg eller han har vært utro mot hverandre – og svaret er nei. Det har aldri skjedd, hverken fra min eller fra hans side.

_____

Sånn! Da håper jeg at jeg har fått besvart alt dere har lurt på. Dersom du ikke har fått med deg del én: se videoen her. Klem!

28 kommentarer
    1. Hei, oppfølgerspørsmål til siste spørsmål!
      Bare lurer på om du og Pierre er venner nå, eller har en grei tone hvertfall?
      Lykke til videre, du er rå.

    2. Så kjekke svar 😀 leser bloggen din hverdag flerne ganger dagen. men har spurt flerne gang kan du lage smike videi step by step! du sminker deg så utrolig fint. å kan du vise frem sminken du bruker og lipsticks! Elsker sminken din <3

    3. Kan du starte å vlogge fast på YouTube kanalen din? Er så sykt hektenes å se på snapChat kindoff vloggene dine.

    4. ja, hun kan definitivt slutte å bruke ord og uttrykk feil og få bedre grammatikk. På alle måter. Når det er sagt, har hun avklart ganske så tydlig at hun IKKE vil snakke om forholdet, når skal dere slutte å spørre, kan dere ikke å lese selv? kjære vene. take care, bell

    5. Er du sammen m P igjen?:) sett han flere ganger hos deg 🙂 regner med dere er tilbake m hverandre, men det er bare fint. Oftest når man finner tilbake etter en stund borte fra hverandre blir man sterkere <3 lykke til hvertfall uansett!!

    6. Kära Isabel!
      Gratulerer med dagen. Må den bli väldigt morsom och god fest och lagom drikk på NOX.
      Klem.
      Henrik 💝❤️

    7. Du har sååå fine lepper ! Ka gjør du for at leppestiften holder seg fint og hvilket merke bruke du på leppestift ? ❤️

    8. Lederen for Oslo servitørforening og fagforeningssjefen til servitørene i Oslo sier NEI til tips. Det holder på å bli amerikanske tilstander i Norge, der barsjefer/eier presser ned prisene til servitørene til et minimum fordi “de får jo tips”. Hele prinsippet i Norge er at du skal ha lønn, og den skal være så stor at du kan leve av den. Tips i Norge burde være forbeholdt de gangene du har fått noe mer enn forventet. Vi er på vei mot et system der ansvaret for lønnskostnadene gradvis overføres til kundene, og det er helt feil, tipsingen er mer på å holde lønnsnivået i bransjen lav. Det kom i fjor ut at på Lektern tjener man 100 kr i timen, imens øla koster 95, hvor feil er ikke det? Hvor rik blir ikke eieren på at kundene betaler for servitørens lønn og ikke han?

    9. I Norge kan tipsing forekomme om man får noe ekstra, f eks oliven dersom retten ikke inneholder oliven. Det er helt sykt at folk i bar- og restaurantbransjen forventer tips i Norge!! Her tjener de jo vanlig bra som alle andre jobber. Lønnen her er ikke basert på at kunder tipser og derfor er maten dyrere.

    10. Hvor kjøper du bh’ene dine fra? Sliter veldig med at de blir fort ødelagte, og at bøylen stikker ut, noe som er vondt å ubehagelig. Har ganske store pupper, så de veier nok en del. Tenker det er viktig med god støtte, har du tips til en nettside hvor man kan bestille gode bh’er med mye støtte?

    11. Har lest tidligere at du tar avstand fra pelsindustrien og ikke eier et plagg laget av pels selv. På snappet din i dag hadde du på deg en pelsjakke?
      Har du forandret mening?

    12. Så videoen av deg og Ribecka på youtube, håper dere kan lage flere videoer sammen! Ellers har jeg selv vært sammen men en Svenske i noen år og morsomt å se at vi har samme “miljøskade”, som vi kaller det her hjemme. Nemlig å bruke mye svenske ord og utrykk ubevvist. Tar meg selv ofte i å si både “mysigt” og andre ting.

    13. Hvor har du kjøpt selfiedekselet ditt? Har så lyst på et selv, men finner ikke det hvite lumee two til iphone plus…

    14. du skriver så bra! har lest blogg siden jeg var liten, og merker at du er toppbloger “matriale” om man kan bruke den betegningen? , du må stå på

    15. Hva skjedde med deg å hun venninnen din som la vipper på deg før?
      Dere var jo så close etter bruddet med P.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg