JEG BLE SLÅTT TIL PÅ BYEN

JEG LEVER! Gårsdagen var.. Ja, hva skal jeg si – haha. Den startet med at jeg forsov meg til klokken 12 (!!!), så dere kan tro dagen min startet noe stressende. På med sminke og klær i hu og hast, og ut i en taxi. Omsider kom jeg meg til Solli på Bubbles and brunch hvor vi hadde bord, og der ble jeg møtt av en festglad og ivrig vennegjeng. Da kunne jeg endelig starte feiringen! Jeg var litt lei meg da, for kvelden før da jeg skulle finne frem bunaden min, var ikke sølvet noen sted å finne. Skjønner dere panikken, eller? Jeg håper at det ligger hjemme hos mamma et eller annet sted, slik at jeg får brukt bunaden neste år. Det var skikkelig nedtur! Bunad er jo så fint!På kvelden var vi klar for runde to, så etter noen få timer på øyet, samlet vi oss igjen hos en kompis. Videre dro vi på en nattklubb hvor jeg for første gang har blitt slått til av en random person. Det var så uventet og sjokkerende! Jeg stod ved bordet mitt med ryggen mot dansegulvet da jeg plutselig kjenner at jeg får et real slag på rumpa/ryggen. Det var ordentlig hardt, liksom. Jeg snudde meg i sjokk, og da møter jeg blikket til en rimelig full jente som later som ingenting. Heldigvis stod det en vakt rett ved siden av meg som fikk med seg hele episoden, og for å oppsummere kort: hun ble kastet ut på to sekunder, og venninnene beklaget seg på hennes vegner. Ja, hva skal man si? Det var en innholdsrik kveld, hvor litt av hvert skjedde. Jeg forventet ikke akkurat å bli slått til, om jeg kan si det slik – haha. Da har man opplevd det også, si!

Alt i alt hadde jeg en fantastisk morsom feiring med fantastiske mennesker fra morgen til kveld! Jeg tror at dette faktisk må være den gøyeste 17 mai-feiringen jeg noensinne har hatt. Slå den, du! 😁 Håper dagen deres også var fin! Nå er jeg rimelig utslitt her jeg sitter i frisørstolen hos MOODstudio, så resten av dagen skal nok gå til å få samlet opp litt krefter igjen. 17. mai tar på, gitt!

54 kommentarer
    1. Å bli slått tenker jo alle på å få et slag i ansiktet ikke at du ble klapset på ræva. Selv om det er helt uakseptabel oppførsel det også….

    2. Hjelp, folk ass! Men kan det stemme at du fanget opp episoden på snapstorien din? Fordi man ser at noen dasker til der, og du ser litt overraska ut haha!

    3. Okei, når en venninne gjør det er det hvertfall innafor! 🙂 Godt hun andre ble kastet ut.. Utrolig at noen må lage kvalm. Vi jenter må stå sammen! <3

    4. Forstår meg egentlig ikke på deg! Du går med bukse og topp når du er ute på fester osv. Men kjole osv når du bare skal ut en tur for¨å shoppe.. hva er greia egentlig? hehe lurer bare! siden du har så mange fine kjoler, men velger å gå med bukse og en topp?

    5. “lol”: Isabel skriver det riktig. Det skal være komma. Det er derimot ingenting som heter “ettords ytringer” med mellomrom. I tillegg heter det “henger ikke på GREIP”. Henger på _grep_? Dét gir ikke mening. Husk også å starte setninger med stor forbokstav.

    6. Kun for lesara du e so dom! Blei du slått so håpa du fekk et stort et i tryne for du fortjena ikkje ant.
      Plastikk kjærring

    7. Slått til blir vel kanskje litt feil uttrykk å bruke men. De fleste ser på ”slått til” som et slag i trynet og ikke ryggen.
      Men ja, dårlig oppførsel fra hennes side. Håper hun leser dette og blir jævlig flau over seg selv

    8. Hvorfor er du så arg og forbanna om det på Snapchat, men ler av det på bloggen din? Skjønner ikke meningen med innlegget ditt da egentlig.

    9. Så ukoselige folk er da. Ikke noe greit å bli slått på uansett hvor på kroppen det er og verre er det når det er så mange som kun er ute etter å ordne opp i skrivefeil og irritere seg over deg som person. Merkelig. Ha en fin dag 🙂

    10. Skriv at du blir slått ned på byen, også va det en dask på ræva? Hahah e det mulig. Når man skriv “slått ned” så pleie man som regel å ende liggende på bakken. Måte på ka man skal skrive for lesera.

    11. Huff for en kjip episode. Men bra du hadde en flott feiring ellers. 😊 Hvilket utested var du på?

    12. ^ haha, wow.. Noen kan ta seg en bolle. Snakk om å være barnslig, regner med du skriver slike ting fordi du ikke har det særlig bra med deg selv, eller? :(( Siden du tydelig er litt dum, skal jeg gi det til deg med teskje: Å skrive til noen du ikke kjenner, blogger eller ei, at de fortjener å bli slått, for så å kalle de “Plastikk kjærring” er ikke snilt. Det er veldig barnslig, og jeg håper for din skyld at du går på barne- eller ungdomsskolen enda. Om ikke bør du gå i deg selv.
      Ellers vil jeg si at jeg håååper hun som slo deg var veldig full og ikke gjorde det med vilje, men sjansen er vel at hun gjorde det med vilje. Dårlig gjort! Håper ellers du hadde en fin feiring!

    13. Anonym: Hvor får du at jeg har skrevet “slått NED” fra? Jeg ble slått TIL – jeg fikk et slag! At jeg i det hele tatt må forsvare meg selv i en slik episode, det er trist det.

    14. Så mye stygt folk kommenterer, hvis dere ikke liker det dere leser så er det vell bare å bla videre eller ikke klikke seg inn? Det er ikke noe tvang her. Isabell, det er ikke greit å bli slått til uansett om det er på rompa eller ansiktet, håper du ikke tok deg nær av det og hadde en fin kveld for det <3

    15. Isabel hva skjer med ansiktet ditt!? 🙁 håper ikke søstera di har deg som forbilde. Blir trist å se henne ende opp slik om noen år (måneder)

    16. Jeg lurer på en ting. Hva skal du si til barna dine den dagen du får det, og folk rundt lurer på hvem de har arvet utseende fra? De kan jo ikke ligne på deg siden du har operert deg til et anderledes utseende.

    17. E blir rett og slett satt ut over hvor mye slemt mennesker kan skrive til andre ! Stakkars jente Sara! Selv om hun har en blogg å skriver på den betyr de virkelig ikke at de er ok å sitte å kritisere så mye stygt om utseendet hennes.!operert eller ikke,vil tro halve Norge er operert.. de e nesten mer normalt at folk endrer på utseendet sitt. De er hvertfall INGEN grunn til å være stygg! De er så kvalmende å lese hvor jævli stygge i hode folk kan være. De er rett og slett rein skam å sjalusi! Sara du er flott. Ikke la noe endre de. Du fortjene bedre en desse terroristene.. va andre i dette kommentarfeltet som skulle fått seg et slag.

    18. Det heter jo ikke slått til når det er et slag i ryggen/rumpa.. Det er når man blir slått i ansiktet! Mener selvfølgelig ikke at det er akseptabelt uansett, herregud som folk kan oppføre seg… Bra at en vakt så det og fikk kastet henne ut!

    19. 20:32 Man kan bli slått til andre steder enn i ansiktet da vettu. Å bli slått er ikke godt og slett ikke akseptabelt uansett hvor man blir slått. Og ja, det er vondt å bli slått andre steder enn i ansiktet også. Unormal oppførsel å slå andre. Godt vakter såg det og fikk personen fjernet. Og til dere andre her som bare slenger dritt; ta dere en bolle. Har dere ikke lært normal folkeskikk? Ser ut til at det gikk galt et sted dessverre.
      Stå på Isabel. Hev deg over disse som kommenterer stygt. Du er mye mer verdt enn dem ❤

    20. Hun blir slått til på byen, og folk føler for å kommentere at “Det er vell ikke noe ille? Et dask på rompa? Dramaqueen!” Blir helt satt ut av menneskeheten… Ikke noe koselig å bli slått uansett hvor på kroppen vell, og det at noen går inn for å slå deg eller være ekkel er vell jævlig ubehagelig uansett?!
      Håper det gikk fint med deg, slike ting er overhodet ikke greit!
      <3 Stå på!

    21. Er det mulig å være så jævlig mot ei jente? Dere som er så vonde, er så nær umenneskelig. Jeg får så vondt inn i meg av å lese gjennom kommentarene denne jenta vær gang blir utsatt for. Uansett hva hun skriver, hvor ærlig hun er, så har dere alltid noe å dra henne ned med.
      Jeg selv får angst av å lese vonde kommentarer bloggere blir utsatt for og ikke minst i offentligheten. Er ikke rart denne jentas største utfording i hverdagen blir å ta en buss, en t bane, gå ei tur i folkemengden, når dere vonde, umenneklige har kommet så nær som her på bloggen.
      Herregud Isabel. Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å stå på bein. Jeg hadde nok aldri vist meg selv og stengt meg selv inn i et rom.
      Stå på! Og jeg håper jeg engang ser deg på trikken eller bussen, eller hvor nå enn, Da skal jeg smile til deg, gi deg den gode følelsen!
      Masse klem!

    22. Ehm, slått til er slått til. Trenger ikke være i trynet. Og jeg tror på at det var et slag, merker jo lett forskjellen. Noen ganger blir jeg irritert over overdrevne overskrifter Isabel, men tviler ikke på noe sånt. 🙂

    23. Folk må slutte å være så forbanna frekke og slemme! Blir virkelig provosert, Isabel er bare ei vanlig jente som prøver sitt beste som alle andre gjør!
      Karma is a bitch sier jeg bare.
      Stå på, du er rett og slett herlig:-)

    24. Trudde du ble slått til hardt når jeg leste tittelen. Ingenting å skrive et helt blogginnlegg om. Noe så patetisk. Ble slått på ryggen/rumpa, for en overdrivelse! Og at vakt kastet henne ut for det lille der? Herregud

    25. Du er utrolig flink til å skrive! Titter innom bloggen din relativt ofte, og jeg leser så og si aldri blogger. Stå på! ☺️

    26. ka e d me folk? om ho bli slått i ryggen, ansiktet el på rompa e ik poenget. poenget va vel at d va et hart slag som va ubehagelig for ho. og sånn oppførsel skal ik tålereres!!!

    27. Skjønner ikke at folk henger seg opp i det her, man kan faktisk bli ordentlig slått til andre steder i kroppen enn bare i ansiktet også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg