DET KULESTE JEG HAR GJORT PÅ LENGE


   FROM LAST WEEKS DATE   

Forrige helg var Rebecka og jeg på kino hvor vi fikk oppleve 4DX kino for første gang. Det var en vanvittig kul opplevelse, sånn helt seriøst! Dere som ikke har vært på 4X kino enda, må love meg å teste det ut i nærmeste fremtid. Setene beveger seg, det blåser vind i ansiktet ditt og ja.. Hele poenget er at det skal føles ut som om at du er tilstedet i selve “filmen”, om dere skjønner? Rebecka og jeg skrek og hylte som to fjortisjenter et par ganger for mye, for å si det sånn.. Haha! Det føltes nesten ut som at man satt i en evig lang karusell. Ble helt satt ut først, vi visste jo ikke hva det gikk ut på. Filmen vi så var forresten Fast And Furious 8. Dødsbra film! Så bra at jeg faktisk vurderer å dra på kino for å se den en andre gang. Og det kommer fra jenta som haaater å se filmer om igjen. 😉

12 kommentarer

Siste innlegg