NESEOPERASJON NUMMER 2

Jeg blir til stadighet gransket opp og ned, og det er en ting jeg bare har blitt vandt med – trist nok. Men en ting som plager meg, er når det går “rykter” om inngrep som jeg tydeligvis “lyver” om. Senest i går leste jeg gjennom en lang diskusjon på et forum om at jeg tydeligvis skal ha operert nesen en andre gang. Det har jeg altså ikke! Konturing av nesen med bruk av sminke kan gjøre mye, og det kan kanskje se ut som at den er “mindre” på grunn av det? Ikke vet jeg, annet enn at jeg ikke har lagt meg under kniven igjen. Jeg følte bare at jeg var nødt til å avkrefte dette, da det tydeligvis er såpass mange som tror at det er sannheten. Jeg har ikke akkurat lagt skjul på mine tidligere inngrep, så dersom jeg hadde vært så dum at jeg hadde utført enda et inngrep, så hadde jeg fortalt dere det. Dere vet jo hvordan jeg er. Jeg er ikke akkurat kjent for å være en blogger som lyver om at jeg endrer på utseendet, er jeg vel?

Se for dere om jeg hadde operert nesen på nytt, da? Jeg hadde jo ikke hatt noe nese igjen – haha! Den er jo superduper liten fra før, så hva finnes det å fjerne av den, sånn egentlig? Da kunne dere ihvertfall kallet meg for Michael Jackson, for å si det sånn! 😉 

JA JA.. Jeg irriterer meg over at jeg alltid har et sånt behov for å måtte forsvare meg til alle tider, men dette følte jeg bare at jeg var nødt til å ta opp (som alltid – haha). Jeg misliker sterkt å bli beskyldt for saker og ting som ikke stemmer. 

51 kommentarer
    1. sminke gjør ikke det ene neseboret likt det andre. greia var at du hadde et nesebor som var helt “michael jackson”. mener ikke vondt, men vet det ble snakket på. og hvis du ikke har det lenger, så er det kanskje fordi det har tatt tid for nesen å bli “normal igjen”:)

    2. Meen, du sier at du ikke skjuler operasjon osv.. men kan ikke si jeg har sett at du har snakket om siste operasjon? Hvorfor ikke? Når du er så åpen?

    3. Ååååå – nå har jeg mye å lese her – du har så mange spennende innlegg om dagen – men jeg har ligget syk og nå som jeg er oppe å hopper igjen så skal jeg lese meg nedover-oppover og bortover-hehe- glede <3

    4. Enig!
      Ikke nok med det så er ikke resultatet helt ferdig før 1 år etterpå ish, folk får tro hva de vil og diskutere så mye de klarer, du er utrolig flott uansett og håper alt går bra med deg ♥️
      Klem.

    5. Du har jo ikke vært ærlig om alle dine tidligere inngrep? Du var jo i Istanbul for litt siden og nekter å si noe om hva du fikset på der:p

    6. ” så dersom jeg hadde vært så dum at jeg hadde utført enda er inngrep, så hadde jeg fortalt dere det. ”
      Du har jo enda ikke fortalt hva din siste operasjon var, så det blir kanskje litt feil å skrive. Omformuler det litt kanskje <3 Heier på deg. Klem.

    7. Du legger jo skjul på ditt siste – som du nekter å fortelle om? Selvfølgelig spekulerer folk da. Men at dem har lite å bruke tiden sin på, blir en annen sak… Det spiller jo egentlig ingen rolle.

    8. Jeg må bare spørre, du opererte jo nesen etter ditt ønske/hvordan den skulle se ut? Hvorfor bruke conturing da?

    9. Du har jo ikke fortalt om siste operasjonen din da.. Så så åpen om operasjonene dine er du ikke. Men det er jo egentlig forståelig når du får så mye dritt for det.

    10. Isabel, jeg blir en av mange som kommenterer, og det er så trist ( ikke at jeg er spesiell eller noe) , men jeg kommenterer aldri på blogger. Jeg bor i området ved deg, og har gått forbi deg så mange ganger uten å si hei. Fordi det er så mange som gjør det når de ser et kjent fjes – og jeg synes du virker som en sykt bra jente jeg hadde hatt masse tilfelles med. Har også gjort det slutt med eksen for en stund, men massiv kjærlighetssorg( han gjorde det slutt selvsagt). Jeg beundrer måten du har taklet det på. En jente som opplever det etter brudd med sin hittil livs kjærlighet – hvem skriver ikke om det, om man så har en kjent blogg eller ikke? jeg hadde gjort det samme. Jeg håper virkelig jeg clicher på deg en gang på byen:-)

    11. Jeg tror ikke at du har operert nesa di igjen, men du har jo hatt et inngrep som du ikke har sagt hva er så kan være derfra spekulasjonene har oppstått?

    12. Det kan du jo nesten ikke skrive;
      Det er jo tross alt en operasjon du faktisk ikke har fortalt leserne dine om 🙂

    13. Er faktisk veldig dumt å tvile/tro på sånne ting om deg når du har vært så åpen om alt fra starten. Hvorfor skulle du begynne å lyve om det og holde det hemmelig nå liksom? 😛

    14. Hvordan kan du si at du er åpen om alle inngrepene du har gjort, å ville fortalt offentligheten om du gjorde noe nytt når du har holdt det hemmelig hva det siste inngrepet var? Er jo ikke SÅ mye forskjellig man kan operere på denne kroppen, ikke rart folk undrer😅

    15. Men du har ju gjort en operation i Turkiet strax innan du og P gjorde slut som du ikke vill fortelle om?

    16. Du sier jo at om du hadde endret på utseendet så hadde du sagt det, og da går du litt i mot deg selv når du ikke vil fortelle hva du opererte siste gang :/ jeg skjønner at du ble stempla en del da du var åpen om de andre operasjonene, men da virker det rart å ikke fortelle om den siste, og i tillegg dra opp mer om plastisk kirurgi :S Ja, operasjoner er private men da burde du aldri sagt at du skulle gjennomføre en operasjon til… det kommer nok til å være spekulasjoner fram til det faktisk kommer ut hva du har gjort <3 jeg syns du var fin sånn du var før og du er fin nå, men skjønner at folk er nyskerrig

    17. skjønner meg ikke på folk, når hun er åpen og skriver om dine skjønnhets operasjoner så klager dere om at dette er en dårlig forbilde for flere unge jenter som er hennes daglig lesere. Når hun prøver å ikke fortelle om hennes operasjoner så begynner folk å klage igjen om hvorfor du vil ikke fortelle oss dette. Hva er det dere vil av bloggere? ok fordi dere leser hennes blogg så betyr ikke at dere har kjøpt henne og hun kan ikke ha noe hemmeligheter eller noe privat liv. synes du at det er ikke greit med å ha hemmeligheter som en blogger så vær snill og gå ut av hele blogg.no.

    18. Det viser bare hvor lite folk vet; det tar minimum ett år før all hevelsen på nesen går ned, så det er godt mulig at nesen din ser annerledes ut nå enn den første tiden etter operasjonen.

    19. Etter du oppererte synes jeg det så litt rart ut, men jeg husker at du skrev at det ville ta tid før det endelige resultatet var ferdig. Kanskje det kan ha noe med saken å gjøre at de tror du har opperert på nytt? Jeg vet ikke, men jeg må bare si at du ser fantastisk ut. Du er kjempe pen og nasen din er kjempefin!

    20. Hvor er nær bildet for oss ekstremt nysgjerrige på hvor vakker nese du har??? Hadde passet perfekt hvis du viste det til denne posten. Gu så nyskjerrig jeg ble nå.

    21. Hei Isabell:) jeg skjønner meg ikke på folk som legger ut rykter jeg. Mye rart folk gjør.. Ha en fin dag, fine du<3

    22. Kjære Isabell.
      Du skylder absolutt ingen mennesker noe forklaring eller svar på idiotiske spekulasjoner. Hva så om du hadde gjort noen flere inngrep? Det er din kropp. Folk som skal spekulere, pirke borti og sette et mikroskop på et annet menneskets utseende, som om du er et objekt som de har rett til å granske og probe, fordi du har vært ærlig om kompleksene dine – er bare ikke verdt din tid.

    23. En ting jeg ikke skjønner til alle hatere der ute: Hvorfor hate på en person fordi de har tatt operasjoner, men samtidig er de kanskje en av grunnene til det. Det er jo ikke grenser på hva dere får fyrt av dere på forskjellige sosiale medier. Dere kritiserer f. eks. nesen hennes, når hun opererer kritiserer dere at hun tok operasjon. Dobbeltmoralsk? Ærlig talt skjerp dere alle sammen. Hvis Isabel ikke vil si hva hun har fikset på den siste operasjonen, glem det! Hvem bryr seg om hva Isabel har fikset på så lenge hun er fornøyd med seg selv? Det er da ærlig talt det viktigeste. Til slutt alle som bruker meningsløs tid og energi på å hate på andre: Det hjelper verken deg eller mottakeren at dere slenger dritt.

    24. Hva har du egentlig operert? Kan du skrive innlegg om alle dine operasjoner? Slik at folk vet alt og slipper å “spre rykter” som blant annet dette med 2 operasjoner med nesen din som ikke er sant?

    25. Kunne ønske sophie Elise var like ærlig som deg om rompa si! Hvorfor er hun plutselig like opptatt av den som du er og hun kan ikke trene den så stor uten å få større lår!! Digger deg mye bedre !

    26. Ja Isabel så svar da, om du er sammen med Pierre igjen?? Tydeligvis mange som har sett dere sammen idag..

    27. Hei du:) mente du at du kjøpte twixisen på Coop mega butikken? Har leitet og søkt meg grønn siden du svarte! Hehe

    28. Tragisk at du opererte deg i det hele tatt. Du var nydelig før alle operasjonene, men nå ligner du bare mer og mer på Janet eller Latoya Jackson…

    29. Ikke gidd å spørre om Pierre, hun forteller om hun vil, ikke vits å mase. Betyr ikke at de er sammen igjen bare fordi de henger litt heller 🙂

    30. Kan du skrive litt om forholdet mellom deg og P idag? Ser at folk har sett dere sammen på restaurant idag. Tror folk lurer veldig på dette;)

    31. Synes helt ærlig du burde ansette noen som leser gjennom kommentarene og luker ut de stygge. Du er tross alt bare et menneske, og det er begrenset med hvor mye hat og drittslenging man faktisk tåler. Personlig er jeg uenig i en del ting du skriver og gjør, men jeg leser bloggen din uansett og kommenterer ikke stygge ting bare fordi jeg må få spredt hat. Enkelte mennesker eier verken empati, moral eller folkeskikk! Håper det går bra med deg for tiden….

    32. Har ei venninne som nettopp har operert nesen sin, og hun tok med et bilde av deg for å vise kirurgen hvordan hun IKKE ville ha nesen sin. Altså hun ville ikke ha en oppstopper grisenese. Kirurgen hennes sa at din nosejob var en dårlig utført neseoperasjon, noe jeg kan si meg enig i. Den passer ikke til ansiktet ditt, det samme som rumpa di ikke gjør. Ser ut som en bleie med to fyrstikker under.

    33. Dem prøver vell bygge opp et vennskap . Er ikke dæm.en bare fordi dem evt gjør noe 1 gang sammen :)) folk kan være venner.

    34. Jeg tok neseoperasjon for tre år siden og ble opplyst om at det kom til å ta to år før endelig resultat var klart. Jeg ser stor forskjell fra hvordan jeg så ut et år etter operasjonen og hvordan jeg ser ut nå

    35. Tar lang tid før nesen blir som den blir etter en så omfattende oprasjon, ellers er Isabell glad i sminke og da er det normalt å leke med lys og skygge, som ergo gir inntrykk av at ting er midre/større

    36. Syntes nesen din er veldig fin nå! Så noen gamle paradise episoder her om dagen hvor du var med, og jeg syntes absolutt du ser bedre ut nå! Valget du gjorde er forståelig 🙂 Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg