AKKURAT DET JEG ØNSKET MEG

affiliateslenker

HOODIE HM // SNEAKERS HER // JEANS HER // SOLBRILLER HER




   TODAY IN PICTURES   

Hvilken fantastiiiisk dag jeg har hatt! Derav sen oppdatering – beklager det. ❤️ Så fort jeg våknet, kledde jeg på meg å dro til byen hvor jeg møtte en venn. Vi inntok et nydelig måltid på en italiensk restaurant, før vi koste oss på tivoli. Der slo vi i hjel noen få timer, før vi dro videre på spaet The Well. Dere fatter ikke hvor fint jeg har hatt det i dag, altså.. AH, jeg lever for sånne dager! Det er deilig å ha en så fin siste dag her hjemme, før jeg reiser til varmere strøk i morgen – det var akkurat det jeg ønsket meg. Nå gjenstår det å rydde her hjemme, vaske en siste vask med klær, før jeg til slutt må ta fatt på pakkingen. Det der er jo en historie for seg selv… Hah. Denne gangen tenker jeg å faktisk planlegge hvert eneste antrekk til ferien, slik at jeg forhåpentligvis unngår å pakke med meg masse tull jeg ikke blir å få bruk for. Det er nemlig the story of my life.

Jeg håper at dere har hatt en super helg så langt! Jeg må ærlig innrømme at det er rart å ikke være ute i dag. Når hadde jeg en hjemmekveld på en lørdag sist? Vel, vel! Det var på tide, skjønner jeg. Haha!

31 kommentarer
    1. Random spørsmål, men hvor er de høye gjennomsiktige vasene du har roser i fra? Så de på Snapchat nå, veldig fine!

    2. Høres digg ut med spa <3 Og for noen fine bilder av tivoli, lunsj og spa-buss 🙂 Ønsker deg en superflott reise til varmere strøk, for her har vi ingen sommer <3

    3. Så koselig at du og Pierre kan henge sammen og være gode venner <3 Tenker sånt er viktig og bra når man har en fortid sammen 🙂 kunne faktisk ønske jeg og min Ex hadde så god tone og.. hehe nyt det!

    4. Kära Isabel!
      Hoppas du får en angenäm vistelse på Rhodos. Ta väl hand om dig.
      Lustigt att P också var på Tivoli idag enligt hans Snap.
      Klem.
      Henrik💖

    5. Hei Isabel 🙂 den svarte toppen med knyting på ryggen, den du Hadde på snap her om dagen, hvor er den fra? Na-kd? Med vide armer… 🙂

    6. Oii, vær forsiktig! Det ender sjelden bra om du går tilbake til eksen eller begynner å henge mye med han igjen :O Tenk deg godt om <3

    7. Hørtes ut som du hadde en innholdsrik og herlig dag 🙂 Hvor er du skal dra hen i morgen? Håper du får en kjempe fin tur, og kos deg masse <3

    8. Kan du forklare om hva som skjer med deg og Pierre snart? Når dere må være så hemmelighetsfulle så.

    9. Ta nå å klipp det håret ditt jente,du drukner jo i det lange svarte håret! Du er alt for lav til så langt hår. Ikke styler du det heller,så vidt du fletter det.

    10. Folk altså . Så dere så på snapp at han også var på tivoli. Å da er dem jo seff der sammen lissom .herregud! Nooot!

    11. Gi dere…. Om du koser deg med Pierre igjen er jeg superglad på dine vegne. Om det er bra eller ikke er en annen sak, du ser i det minste lykkelig ut ❤

    12. Så mange skriver det var piere henne var med . Det trenger da ikke være det være fordi dem er samme dag på det tivoliet. Kan da være helt tilfeldig .

    13. Charlotte, visste ikke at det ikke var lov med langt hår hvis du er under en viss høyde? Jeez, la nå jenta få ha så langt hår hun vil. Hvis hun føler seg finest med langt hår så er det viktigst, ikke hva du eller andre måtte syntes liksom… Dessuten har hun veldig fint hår, og jo, hun styler det. Ser du ikke at hun har krøllet håret her? Hvis krølling av hår ikke kalles styling så vet jeg ikke hva som gjør det.

    14. Hvorfor overdriver du? Håret er ikke SÅÅ langt?? Og siden når kunne man være “for lav” for å ha langt hår

    15. Ønsker deg en herlig tur! Håper ferien blir like sprudlende som deg. For et fantastisk fint hår du har og det nydeligste smilet xoxo

    16. Til alle dere over: De var sammen, var der samtidig haha! Men Isabel, jeg synes det er sykt koselig at dere kan være venner! Dere delte en laaang periode sammen, med maaaange minner, så blir rart å plutselig ikke ha noen relasjon til hverandre lenger! Vet ikke helt om jeg kan si jeg heier på dere, men jeg heier på deg jeg! Du gjør det du selv synes er bra for deg <3

    17. Jeg var på The Well da du og “vennen” din var der. Må si at du er så utrolig mye penere i virkeligheten (du er pen på bilder også), men likte deg mer naturlig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg