JEG REISER ALENE

affiliateslenker

Processed with VSCO with s2 preset
SNEAKERS HER // JEANS HER // TOPP MISSGUIDED // SOLBRILLER HER

PUH! Jeg kom meg omsider avgårde til flyplassen, med 18 kg i overvekt, vel og merke (kofferten + håndbagasje). Ferien startet lovende da jeg måtte punge ut med 1400 kroner for overvekten – haha. Meg i et nøtteskall! Uansett… Jeg kjenner at jeg gleder meg skikkelig mye til å komme meg litt bort nå. Jeg trenger å få litt miljøforandring. Jeg har vært hjemme i Oslo veldig lenge nå, uten å reist noe særlig. Det merkes at jeg ikke booker reiser like hyppig nå som jeg er singel, kontra da jeg var i forhold. Det er på grunn av at jeg ikke er så keen på å reise alene. Vennene mine studerer og jobber, noe som selvfølgelig betyr at de ikke bare kan reise når det passer dem. Processed with VSCO with s2 preset
Nå reiser jeg jo halvveis alene denne gangen, da. Jeg vet ikke om jeg egentlig kan si det, da jeg har mange venner som venter på meg når jeg ankommer destinasjonen – haha. Det skal bli vanvittig deilig å få oppleve litt nytt nå, i det minste. Vi har planlagt en hel del allerede, og shit som jeg gleder meg! Aller mest ser jeg frem til å sitte på den faste spotten ved havet mens vi spiller musikk, drikker Xide og ser på solnedgangen. Ingenting – absolutt ingenting – slår akkurat det. Livet!

Det blir gøy å ta dere med på reisen! Nå håper jeg dere ser frem til solfylte feriebilder fra denne frøkna. Kjenner jeg meg selv rett blir det for litt bikinibilder også – i kjent stil. 😉 Processed with VSCO with s2 preset
Vi skrives mer senere. Nå boarder jeg om ikke lenge! Klem.

30 kommentarer
    1. Hvorfor leker du Kim K med de brillene ? Hahah. Patetisk

    2. Du lover oss masse videoer på YouTube hele tiden. Hva skjer med å ikke holde løftene sine ? Du sier at du setter så stor pris på oss lesere og at du hører på hva vi bil du skal gjøre på bloggen men du gjør jo ikke det ?

    3. De solbrillene ser helt forferdelig ut. Som den over sa, rett og slett helt jævlige ut!! Aaaalt for store!

    4. Ææææ digger solbrillene!! skjønner ikke hva som får folk til å bare riste ut seg kommentarer som det over der, HVOR er sperrene dems liksom haha! Går de på byen å skal si ifra om alt de har en annen smak om på andre så kommer de ikke langt her i verden. Skjønner ikke den trangen folk har til å påpeke så fort de synes noe er galt, er jo sååå uhyggelig?? Hvem er så små-slemme av seg hele tiden liksom, som om det ligger naturlig for dem å bare spytte det ut av seg. Jeg digger seriøst brillenee! Ville aldri kledd de selv, but you rocked them<33

    5. Du burde kjøpe sånn vekt til kofferter! Så er det mye lettere å vite hvor mye vekt det er i kofferten 🙂

    6. Fint antrekk, og med de brillene lignet du veldig på Kim K faktisk😅hvor lenge blir du i Rhodos? Skal ned dit selv med et par venninner om ikke så lenge💗

    7. Komisk å se alle de stygge kommentarene.. Dere må virkelig jobbe med dere selv! Dere kan starte med å roe ned sjalusien et par hakk.
      Du er HELT nydelig Isabell!

    8. dere som kommenterer at hun er patetisk og at hun bruker klær dere ikke liker, får det å skrive negative kommentarer dere til å føle dere bedre?
      Er ikke hun som er patetisk, det er dere!
      Kos deg på tur ❤️

    9. Håper du får en kjempefin solferie!!!! Ikke noe er bedre enn sol, strender,azurblått hav, god mat og idyllisk liv sørover:-)

    10. Jeg synes ikke du kledde de solbrillene, smaken er som baken 😉 Pilotbriller kunne kledd deg.
      Og dere smurfer som klikker bare fordi ikke alle liker solbrillene, ta dere ei bolle a moralpolitiet! Briller skal passe ansiktsformen 😉 Isabel kler mye, men ikke disse

    11. Hei, jeg må bare spøre.. men er du hjulbeint? Jeg har slitt med det i mange år selv, har plaget meg veldig og har vurdert både operasjoner og reise til utland for og møte spesialister på området. Har du noen råd? Du virker så komfortabel med det, fina <3

    12. hei fine du!
      bare lurte på hvilken størrelse du har i de buksene? tenkte å bestille de selv, men er litt usikker på hvordan de er i størrelsen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg