SNIKFILMING, SJALUSI, PERIODE-VENNER ++

   UKENS SPØRSMÅL   

Lurte på om du kan nevne litt om leppestifter/lipglosser du bruker? Du har så mange fine nude farger eller mørke farger!

Når jeg går for nude lepper, bruker jeg lipglossen “So Cute” fra Kylie Cosmetics. Når jeg har rosa lepper bruker jeg en lipgloss fra NYX i fargen “toasted marshmellow”. Det er disse to jeg bruker å variere mellom! 

Hva er grunnen til at du har periode-venner, blir du lei folk fort? Føler du henger med folk over en viss tid, og så bytter. Ikke vondt ment, altså!

Hmm, det vil jeg ikke si at jeg har? Jeg har derimot blitt kjent med mange nye, fantastiske mennesker den siste tiden som gjør at jeg henger med flere folk. De vennene jeg alltid har hatt, henger jeg jo fortsatt meg også. Husk at ikke absolutt alt blir dokumentert alltid! 😄

Hvorfor blotter du ræva mer etter operasjonen, enn før?

Det er vel ganske selvsagt, synes du ikke? Før var jeg ikke fornøyd med den, ergo: jeg viser den ikke akkurat frem. Nå som jeg har fikset på den, er jeg jo naturligvis veldig fornøyd med hvordan den ser ut – om det i det hele tatt er lov til å si høyt.

Hvor som helst i verden vil du reise?

Akkurat nå står Los Angeles på førsteplass. En solid andreplass går til Maldivene. LA virker sykt gøy, spennende og ikke minst festlig! Maldivene er derimot en perfekt reise for å slappe av, nyte omgivelsene og bare være. Det beste hadde jo vært å reist et par uker til LA først, for å så fly direkte til Maldivene etterpå for en real innhentings-ferie. Haha!

Må du betale toll når du bestiller fra Missguided?

Ja, det må man dessverre. Første pakken betalte jeg faktisk i underkant av 3.000 kr for i tollavgift, og andre på 2.000. Det er dyrt, men det kommer selvsagt an på hvor stor sum du handler for. Jeg haaater tollavgift, ass! Så utrolig kjipe penger.

Disse snappene du legger ut hvor du filmer kroppen din, hvorfor gjør du det? Er det for å gjøre en viss person sjalu?

Haha! DEN dagen jeg gjør noe slik for å få en annen person sjalu, du.. Nei, det er selvfølgelig ikke slik. Jeg synes at kropp er flott, så hvorfor ikke? Jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut, og jeg synes ikke at det skal være så tabu å kunne ta en snap hvor man viser litt mage. Kom igjen! Så lenge det ikke blir tacky, synes jeg at kropp er vanvittig fint! Hva er det som er så utrolig big deal?

Hva heter du på snapchat?

Jeg føler at jeg svarer på dette hele tiden, men: jeg heter isabelSraad på snap! Tenk at vi snart er 30.000 der? WOW!

Har opplevd at du blir veldig sinna når du oppdager at folk snikfilmer deg. Hvorfor det?

Hadde du likt om noen hadde gjort det med deg? Neppe. Av samme grunn misliker jeg det også – offentlig eller ei. Det er så klart ikke kult å føle seg så iakttatt. Kom gjerne frem, så tar jeg gledelig et bilde sammen med deg (det synes jeg er kjempe hyggelig!), men om det blir gjort i “skjul” blir jeg ganske irritert, ja. Det er ikke kult.

_____

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

23 kommentarer
    1. Hvorfor tar du med spørsmål som du likevel ikke svarer på?:) (mener ikke dette innlegget). Bare sett det et par ganger, tenker det lureste er å bare droppe de så kanskje du slipper å få bombadert ned spørsmål omkring det du ikke vil svare på uansett <3

    2. Du heter sraad på bloggen, men du mislikker en av etternavnene så hvorfor bruker du det da?
      2. Du sier mammaen din er så bra osv, men hvorfor var du i fosterhjem da?
      3. Er alle dere søsken ette søsken?

    3. sjul* og periodevenner i ett =)
      Bra svar på plenty av spm, som mange lesere har trukket frem.
      Vurderer du å gå kurs i grammatikk? Ikke for skolen sin del, men bloggen?=) Tar bilder meg deg neste gang jeg ser deg i Karl J=)

    4. Så lenge det ikke blir tacky, sier du. Men du er en av de mest tacky jeg vet om. Derfor lurer jeg på hvor grensen går for hva du synes er tacky?

    5. Folk kan jo bare fjerne isabell fra snap hvis dei syns det e så horete å være stolt over unaturlig kjøpt ræv ✌🏻

    6. Prøver du å se ut som Kim K etter alle endringene på utseende? Jeg mener, rumpa, leppene, håret og nesa?

    7. Føler du selv at kroppen og ansiktet ditt ser naturlig ut? Hvis ikke, hvorfor vil du ikke se naturlig ut?

    8. Du er jo penere og finere enn Kim K, for ja.. den ræva hennes er ikke mye å skrive hjem om 😂
      Kos deg på ferie ❤️

    9. Jeg har lurt litt på at siden du er så pen så er du sikkert vant med å få mye oppmerksomhet av menn, er det sant? er det slik at gutter/menn snur seg etter deg på gatene?

    10. Du viser fram rumpa på snap MYE mer etter at det ble slutt med P. Virker som at du spiller på kropp for at han skal få lyst på deg igjen loool

    11. Har du tenkt på å bestille fra missguided nå når du er i utlandet? Da slepper du vell toll? 😀 altså å motta pakken i Rodos altså 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg