ENDRINGENE PÅ UTSEENDET MITT FØRTE TIL…

Wow, i går ble jeg litt overrasket, eller.. mer satt ut, kanskje? Da jeg skulle hilse på han ene eieren av klubben jeg vart leid inn til for to år siden i forbindelse med PH, kjente han meg ikke igjen. Han hilste hyggelig på meg, men så fort jeg gikk bort hadde han spurt Sara hvem jeg var. Hah!! Har jeg virkelig forandret meg så ekstremt mye på disse to årene? Han vet jo godt hvem jeg er sånn egentlig, men jeg antar at endringene som jeg har gjort på utseendet i løpet av disse to årene sjokkerte han. Jadda! Der fikk jeg det svart på hvitt, gitt. Jeg vet ikke om jeg synes at det er morsomt eller trist. Kanskje begge deler? Ja, jeg tror det. 

   BILDER FRA DA JEG VAR HER FOR TO ÅR SIDEN   








Det er jo veldig stor forskjell på da og nå, så jeg kan ikke klandre han. Wow, merkelig å se tilbake på disse bildene.. Det må jeg si!

76 kommentarer
    1. Du hadde jo annen nese og overnappa bryn og mer naurlige lepper så skal ikke mye til at du ser annereledes ut nå med klumpete og store lepper og annen nese og tykkere bryn

    2. du var veldig skjønn og pen før og du såg møkje yngre ut
      Men ser ikke heilt hva som skjedde med utseende som gjorde at du ser gammel ut nå
      Nesten som du har gått fra 20 til 30 på kort tid pga nåken teite sminke endringer eller operasjoner eller hva som har gjort det

    3. Synes du har blitt utrolig mye mer babe og mye mer voksen, meeen det skal sies at du var kjeeempe søt før også, såå digger både den “gamle” og den “nye” deg!

    4. Synd at du ikke den gangen så hvor pen du var og at du følte for å forandre på det. Men man kan ikke dømme deg for dine valg. Du var pen da og du er pen nå 🙂 Absolutt forandret ja,men sånn er det 🙂

    5. Like fin da som nå!
      Kan du lage en ny Rhodos guide?
      Jentegjengen våres skal dit igjen nå 2 året på rad. Og ser du er på utrolig mange fine steder og restauranter 🙂

    6. Kjempe pen da og kjempe pen nå😊 Synes ingen skal dømme noen eller mene noe om hva du velger og gjøre med deg selv, det skadet da ingen. Du har hjertet på rett plass virker det som og det er det som teller😊 Men skulle ønske jeg hadde ditt utseende😊

    7. Gikk akkurat opp for meg at du egentlig er sykt tøff som er så åpen med alt du har gjort med utseende! Kan snart kalle deg forbilde, haha! Men seriøst, mye respekt til deg 😀

    8. Jeg er 32 og en får ikke automatisk et “30-årsutseende” fordi en fyller 30. Ikke noe shade til noen, bare at jeg har sett en del over 30 se yngre ut enn 25-åringer, uten inngrep, botox ol.

    9. Altså, har ikke lest bloggen din lenge i det hele tatt. Men første inntrykk ang utseende ditt er: før operasjonen lignet du litt på kourtney kardashian, mens nå ligner du på en jente versjon av Michael Jackson pga nesen.

    10. “Fikk det svart på hvitt”?😂 Vet du hva det uttrykket egentlig betyr? Du er så dum, bruker ord og uttrykk feil hele tiden..

    11. Du var og er flott, men på to forskjellige måter om du skjønner. Rumpa di er ikke så forandret da 🙂

    12. Hei😊Sliter med å finne en sang i episode 38 av paradise, 32 min inn i episoden! Synger “I feel alright, I feel okay”. Noen gode tips til å finne ut av dette😩😩

    13. Forresten, imponerende at du ikke har en eneste antydning til dobbelthake på det bilde hvor du ligger på solsenga! Haha, hadde jeg liggi sånn med det utrykket derimot 😅

    14. Ærlig talt det der var ikke overnappa bryn, da må du tilbake til minst år 2000!! Hahaha dere som skriver det er virkelig altfor unge!!! ;))

    15. Fin nå og før men før så du mer naturlig ut. Man kan jo lert sånpå ansiktet til folk at det er fikset på.

    16. Du så fantastisk nydelig ut før operasjonene. 🙂
      Og så klart: Etter operasjonene ser du jo helt annerledes ut. Og det skulle blott bare mangle,når du har gjort så store forandringer.
      But you’re still looking like a million dollars, Isabel. 🙂
      Kos deg på ferie. Jeg digger deg! 🙂
      Klem.

    17. En person kan operere det som er å operere, er ikke det som former et menneske og ingen fortjener å bli dømt utifra det. Viss en person sliter med livslykken pga noe en ikke er fornøyd med, er det ingen skam å fikse på det, er tross alt kun utsiden av et menneske. Så lenge en har medfølelse, er ydmyk og snill, har respekt å har et godt hjerte, er det det som er viktig, ikke åssen man ser ut på utsiden. De som ikke tar seg tid til å bli kjent med et menneske før en dømmer, kommer ikke langt med seg selv og vil få en ganske innsnervet liv. Lykke kommer innenfra, å kan man ha det godt med seg selv – er det lettere og være snill med andre, både gjennom handlinger og ord.

    18. Syns det er ganske trist…men du sminker deg jo helt annerledes nå også så er ikke bare på grunn av fiksing og styr heldigvis. Jeg syns du er ugjenkjennelig, men alltid vakker, da som nå!

    19. Fine bilder. 😀
      Men skjønner han godt at han ikke kjente deg igjen! Operasjoner gjør jo store forandringer, kjente ikke igjen deg jeg heller når du la ut de første bildene av deg etter neseoperasjonen! Måtte dobbelt sjekke navnet ditt og alt, haha. 😛

    20. Verden står på hue,barn og ungdom som lever livet sitt blir drept på konsert i Manchester…men du blir ikke kjent igjen av bartenderen i partystreet?? Ille Bella!!!🙄🙄🙄

    21. Jeg bare lurte på hvorfor du ser ned på så mange bilder? Så på snap nå hvor de 3 andre ser i kamera og smiler, men du ser ned! Bare nysgjerrig 🙂

    22. Nesen din er veldig oppstopper nese. Før var den veldig UTENLANDSK . noe den ikke er lenger men ville godt for den før du virker så utrolig hyggelig så synd at du har operert deg helt. D kommer desvrrre dag du vil angre pga dette. Håper du ikke glemmer hvem du er inni son person d er d som betyr noe

    23. Jeg synes at det er bra at du er åpen og ærlig med alle operasjoner også videre som du har tatt for utseendet, i forhold til at mange andre som lyver og holder det skjult for seg selv. Du er vakker, både før og nå!

    24. Hei, beklager men det er et trist syn. Vær stolt over sånn som du var i utgangspunktet, du blir ikke mer lykkelig av inngrep og heller ikke mere populær.

    25. Du var jo så vakker før! Hadde du bare trent litt styrke, så kunne du fått den fine naturlige rumpa også.

    26. Synes egentlig det er trist. Du var fin som du var, nå ser du mye eldre ut. Må være kjipt å måtte forandre på utseendet sitt pga selvtillit.

    27. Enig med mange over her, du ser så utrolig mye eldre ut nå i forhold til kun 2 år siden… Nesten så du er blitt 10 år eldre (minst) på 2 år! Og det er vel ikke noe som ønskes etter man er kommet i tyveårene? Vet ikke om det har med operasjoner eller måten du sminker deg på å gjøre, kanskje begge deler? Du er pen nå for all del, men ja, du var mye ”freshere” før faktisk. Du var jo så naturlig pen og så veldig uskyldig ut, men nå ser du jo ut som en Kardashian-klone (vet du tar dette som et kompliment;))!

    28. Vil Pierre ha deg tilbake nå som du viser bilde av rumpa på snap? 😀 håper det funka på vegne av deg 😀

    29. Synes det bare er nesen din som har gjort sånn at du ser forandret ut, resten har jo ikke sånn kjempe masse med selve utseende ditt å gjøre etter min mening.. Synes ikke du har forandret deg så mye at jeg ikke hadde kjent deg igjen, haha. Man ser jo klart og tydelig at det fortsatt er deg.
      Fin uansett da

    30. Ikke rart det blir krig her i verden :p kan ikke alle bare passe på seg selv og sitt eget liv? Vi lever en gang, kjør på med operasjoner eller hva det skulle være, viktigste er at man er fornøyd med seg selv 🙂

    31. Er det bare jeg som ikke ser forskjell. Forstår hvert fall ikke han som ikke kjente deg igjen, veldig rart. Alle forandrer seg jo etter hver som man blir eldre, man får et mer modent og voksent drag over ansiktet og spesielt vises dette i 20 årene. Normalt for alle og ikke pga operasjoner. Isabell har bare opert nesen tross alt.
      Og mens jeg er her, dere som skal til å sende en stygg kommentar; spør dere selv hvordan dere hadde reagert hvis dere hadde fått den kommentaren. Sint, såret, lei deg? Så vær så snill og ikke send den! Vær snill i stedet for ondskapsfull.

    32. Du var MYE finere før alle operasjonene…må ærlig si at jeg ikke kjendte deg igjen selv etter den neseoperasjonen..jeg synes desverre at alt dette bare er trist..du ligner bare mer og mer på en fake person

    33. Ahh.. Du er så utrolig pen, Isabel! Både ansikt og kropp er perfekt!😍 Pluss at du lever bloggdrømmen. Du er så heldig!

    34. Spørsmålet er ikke om du var finere før, men om du er lykkelig nå! Det er det som betyr noe. Hva føler du her og nå?
      Husk at de som kommenterer har ikke sett deg i virkeligheten, verken før eller nå. De har lett for å slenge ut av seg noe som ikke trenger å stemme, så du må for all del ikke ta deg nær av det. Du hadde dine grunner til de endringene du gjorde.
      Artig å se tilbake på gamle bilder, da. Jeg kan også sitte å se på bilder og bare “åå jeg vil se sånn ut igjen”, men så kommer jeg på at utviklingen er jo det som har… ja, fått meg framover. Haha. Alt vi tenker og opplever er med på å forme oss, så sånn sett ender man opp som et resultat av sine tanker og interesser. Da er det jo den personen man er blitt – så hvorfor tenke så nostalgisk og lengte tilbake liksom..
      Og det er kun sminken, brynene og leppene som gjør at du ser eldre ut. Uten sminken er du skikkelig søt og ser absolutt ikke ut som 30 som noen mente! (Y)
      Bortsett fra det vil jeg bare si at jeg er skikkelig imponert over at du turte å operere deg. Har lenge vært litt misfornøyd med nesen min selv, men aldri tatt steget å legge meg under kniven – rett og slett fordi jeg ikke tør! Tror mange av forkjemperne for naturlig utseende her i kommentarfeltet ditt egentlig bare er ergelige for at de har noen “flaws” selv som de ikke tør å gjøre noe med. Hadde det vært bare å knipse seg til en ny nese så tror jeg ikke mange hadde nølt med det, for å si det sånn!

    35. Let’s be real her! Hun var ikke PEN før, herregud hun så jo ut som en random pakkis jente man aldri ville ha lagt merke til (ikke slemt ment men dere skjønner hva jeg mener)
      Sier ikke at at du er så myyyyye bedre nå men bare det at du fjernet den “pakkis” nesen din og fikset på den flate rumpa gjør at du ser litt bedre ut.
      Nå vet man på en måte ikke hvor du er fra osv, du ser mer eksotisk ut nå enn “arabisk/pakistansk”.
      Er selv i mot plastiske operasjoner og er 100% for naturlig utsende, men når man ser ut som det Isabel gjorde før så må da man få lov til å endre det.

    36. Hei 🙂 har selv operert kroppen ganske dramatisk, og har fått “finere” kropp, men veldig ofte blir jeg veldig lei meg og savner min gamle kropp. Til alle unge lesere der ute,vær så snill ikke operer dere, vent i hvertfall til du er godt over 20 og klarer å tenke lenger frem enn nesa di! Jeg skulle ønske jeg hadde klart å bare bli glad i meg selv slik jeg var, for selv om man forbedrer på kropp/ansikt bli man ikke mer glad i seg selv, heller omvendt…

    37. Over gjennomsnittet pen før og nå. Men at nesen din er kortere nå gjør at du ser eldre ut fordi den nederste delen av ansiktet blir større. Men på den andre siden fremhever det hvor fin kjeve og hake du har. Jeg la for eks. ikke merke til hvor fin kjeve du har før nesen ble mindre. Så det er fascinerende hva større/mindre nese gjør i ansiktet vårt.
      Jeg har forresten lyst å opperere nesen min selv, men jeg tror jeg aldri kommer til å tørre

    38. Jeg blir utrooolig flau over samtlige mennesker i dette kommentarfeltelt!! Er det virkelig mulig.. det er greit og synes hun ikke burde operert seg, men det er da for faen ikke deres valg, medmennesket er ikke en eiendel du kan bestemme hva hun/han skal gjøre bare fordi dere synes ditt og datt. Ja, hun har operert seg.. men hva faen har det med deg å gjøre?? Skadet det deg på noen som helst måte? Eller er du bare så sinnsykt usikker på deg selv at du drager andre ned?
      Jeg synes du er helt utrolig nydelig Isabel, du fortjener å vær lykkelig! Jeg heier på deg, ikke la andre drage deg ned. Håper du koser deg mye på Rhodos og har det helt fantastisk:)
      Klem!

    39. Du både var og er vakker! Forandringene dine ligger ikke bare i operasjonene, men også andre årsaker. Som at du har latt brynene vokse, og du sminker deg annerledes. Klart du ser eldre ut nå, men det er du jo også! Du er flott. Fantastisk at du klarer å holde hode høyt til tross for alle nett-trollene, tror nok ikke disse nett-trollene hadde klart det selv!

    40. Før klaget dere som kommenterer hele tiden på at hun måtte operere nesen sin! Nå når hun har gjort det sier dere at hun var finere før….. HALLo så mye sjalusi det er her!!!

    41. Når du får barn ba skal du si til de og hva vil de tro og si når mamma ikke ligner på meg..og du sier du er den fineste i verden jenta mi men vi er ikke like før jeg var så stygg at jeg måtte forandre på alt..da begynner enn og tenke.våkn opp

    42. Synd at skjønnhets-idealer blant unge jenter i dag er gjennomgående preget av et unaturlig og plastisk barbie-utseende. Du frk Raad er med på å bygge oppunder usunne, farlige og ikke minst skadelige holdninger til noe som i tillegg er STYGT som nøkken. Hvis mann sliter med dårlig selvbilde, kanskje begynne å jobbe mer med det indre, i stedet for å pynte på det ytre? Tapere hele gjengen…

    43. Det rare er at du faktisk har fjernet det som viser til din etnisitet med alle de inngrepene du har gjort. Noen opererer nesa og får injeksjoner uten å totalt endre utseende, men du har faktisk blitt ugjenkjennelig.

    44. Wow .. Jeg syntes bare du var så utrolig pen og flott før. Din lillesøster lignet veldig på deg:)
      Du er selvsagt fin nå også , men du så yngre og mer uskyldig ut før med mer særtrekk!😊
      Angrer du noe på operasjonene i dag ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg