JEG MÅ BARE SKRIVE DETTE

 Processed with VSCO with s2 preset
Nå sitter jeg helt alene på hotellrommet mitt. Jeg skal straks kaste meg i dusjen og sminke meg for kvelden. Det er duket for festligheter sammen med jentene, og jeg kjenner at jeg gleder meg veldig. Jeg vet ikke, men jeg kjente bare for å sette meg ned å skrive til dere nå. Egentlig har jeg nokså dårlig tid, men jeg kjenner at jeg er nødt til å få utløp for tankene mine. Jeg er veldig følsom i dag, av en eller annen grunn. Ikke på et negativt vis, vel og merke. Jeg kjenner bare hvordan gleden bobler i meg. Jeg er så lykkelig i varmen, her jeg er omringet av så mange fine mennesker. Flere av de har jeg ikke sett på flere måneder, og til og med år.. Jeg får lyst til å hoppe opp tidlig på morgenen for å oppleve livet. Jeg er livsglad, i topp humør og ja.. Jeg har det rett og slett bare ordentlig bra. Det er noe med denne øya som gjør at sjelen min danser. Det handler så absolutt ikke om feste-spekteret av øya, for ja – det er jo selvsagt mye festing. Men det er ikke den delen som gjør så godt for meg. Jeg trives bare ordentlig godt her. På stranden, på favoritt restaurantene mine, nede i havnen.. Det er bare så nydelig her. Så fint og så gøy.

Selv om det skjer noe konstant, får jeg ikke lyst til å ta den lille powernapen selv om jeg kjenner at jeg egentlig trenger det. Jeg vil ikke legge meg tidlig. Jeg vil få med meg alt, og bare være. For faktum er at det skjer noe her 24/7. Det er jo ikke en tilfeldighet at jeg er her fjerde året på rad. Rhodos har kapret mitt hjerte, uansett hvor “harry” enkelte kan synes at det er. Det gir jeg blanke i, for denne øya er så fantastisk på så mange forskjellige måter. Man må oppleve den og menneskene før man forstår, antar jeg. Processed with VSCO with s2 presetI det siste har jeg tatt valg hvor jeg har prioritert meg selv ført. Meg selv og min egen lykke. For vet dere? Jeg fortjener å ha det bra. Jeg fortjener å kose meg! Det er lenge siden jeg har satt meg selv i første rekke, det er alt for lenge siden, faktisk. Jeg har latt være å gjøre ting på grunn av at andre rundt meg, som for eksempel familien eller venner har vært i mot det. Jeg synes at det er viktig å gjøre litt som man vil, og gjøre det man selv har lyst til – uansett hva alle rundt deg skulle mene. Leve litt for deg selv, rett og slett! Det er gjerne litt egoistisk, men så lenge jeg vet at det gjør meg glad, er det alt som har noe å si akkurat nå. Om man ikke er lykkelig selv, blir alt annet kjipt. Det blir hva du gjør det til, uansett hvor klisjé det høres ut. Processed with VSCO with s2 presetDet var godt å skrive av meg litt. Jeg har akkurat kommet fra et møte, og som sagt – jeg har litt dårlig tid. Vi skrives senere! Det ligger et innlegg og venter på å bli publisert i kveld. Følg meg på snap og instagram i mellom tiden – isabelSraad. 💞

48 kommentarer
    1. Hei jeg bare lurte på om du kunne endret på headeren din? Ikke misforstå meg, jeg elsker egentlig headeren din, men du har hatt den utrolig lenge og nå som det er sommer og du er i Rhodos så kanskje du kunne gjort bloggen litt mer “sommerlig”? Jeg blir så glad av å se på bildene av deg i Rhodos for det får meg til å tenke på alt jeg skal i sommer og det gjør meg så glad, men det hadde vært helt perfekt om det var en litt sommerlig header om du skjønner sånn at det første jeg ser er et fint bilde av deg i Rhodos med feks fin utsikt eller en palme i bakgrunnen. Btw elsker bloggen din og leser den hver dag!

    2. Hei,
      du er virker så munter og glad om dagen, og det smitter over på bloggen også, kjempe gøy å følge deg om dagen!
      Elsker Rhodos selv, selv om jeg bare har vært der en gang (i fjor) så ble jeg positivt overrasket! Bodde 20 min sørover for Rhodos på østkysten — var ikke ute etter partyparty — men likte meg kjempe godt 🙂 også var vi innei Rhodos by et par ganger og tok noen drinker og sånn der! Har du besøkt Lindos – sør på øya? Der synes jeg det var suuuuper flott, ta turen om du ikke har vært der 🙂
      Kos deg masse videre!

    3. føler akkurat det samme som deg, bare at stedet mitt er Magaluf. Vanskelig å forklare, men Gud jeg elsker den boblen man lever i der borte, hvor alle bekymringer og tanker ligger igjen hjemme og at man kun fokuserer på det som skjer der og da. Elsker det!
      Misunner deg akkurat nå, haha! Er en stund til jeg skal tilbake

    4. Hva du ser på som prioitering da?
      Du gjøre jo nesten ikke noe annet enn det du selv vil ,skulle tro du levde i lykkeland

    5. Kan du begynne å kle deg litt finere når du går ut? Tøy topp som er klipt og hvite sneakers begynner å bli litt kjedelig å se hele tiden..

    6. Jeg er helt enig når det kommer til Rhodos. Det er et eller annet med den øya som bare gjør deg lykkelig. Skal dit snart selv og gleder meg masse. Kos deg videre på ferie 😄☀️

    7. Hei, lurte på om du kunne laget en liten Rhodos Guide? litt om hva som er verdt å få med seg. skal dit selv i sommer og hadde vært kjekt med noen tips om shoppingmuligheter og hvilke utesteder som er best osv. 🙂

    8. Hey når kommer neste innlegg som du skrev trenger å bli underholdt posetivt ment alså :)HAHskåål du fortjener å gi deg seg litt godhet og glede <3 klem

    9. Jaaaa, Ny header med en av de “nye” paradisebildene du tok igår:) De var kjempefine:) Du er så pen.💕

    10. Hei <3 Har du vippeextention eller har du bare limt på sann engangs? Viss det, vil du linke til hvlke du har? (a)

    11. Når du legger ut bildene av det jentene og guttene skriver hvert For seg på snap kan det kanskje plage noen.. de bør ikke sende stygge ting, mn det er jo bare åpenbart at de er sjlue. Men når du legger it hva guttene skriver virker det som at det er en sånn kropp man må ha for at guttene skal “like deg”

    12. Ser på bloggen din av og til, og det gjør meg godt å se at du har det mye bedre. Øynene dine glitrer, og du er like vakker med og uten sminke, nyt varmen, go natural å bare la sjela de få være hvem du er. Du blomstrer 🌸✨

    13. Har du kontakt med pierre? 99 prosent av bloggen har jo handlet om han , også vil du ikke svare på spørsmålet..

    14. Vist jeg som anonym kommenterer innlegget ditt to ganger på en gang foreksempel, kan du på noen måte se at det er samme person? Selvom jeg ikke skriver navn, liker og kommentere ofte å leser samme innlegg flere ganger, av og til kommer jeg på mer å kommentere. Men er litt flaut vist du ser det er fra samme person flere ganger på samme innlegg haha. Men det kan jo være positivt vist det er negative kommentarer, så kan du se vist en anonym kommenterer masse på hvert innlegg? Kan du det? Se at det er samme person som kommenterer? Noe med en kode som sporer mobil eller PC? Eller er man helt anonym når man er anonym? Sorry langt spm. Håper på svar. du er nydelig <3 håper du koser deg der nede, det er så fortjent. Øynene dine ser mye lykkeligere ut nå det er jeg enig i kommentaren oppom. Klem til deg <3

    15. Anonym: Hei! Jeg kan se IP-adressen, så jeg kan se om det er samme person som kommenterer 🙂 Hehe. Tusen takk for fine ord. Jeg storkoser meg virkelig 🙂 Klem tilbake <3

    16. Skjønner veldig godt hva du mener med Rhodos, tror det er my happy place altså, haha! Det er noe spesielt, klarer ikke helt å sette fingeren på akkurat hva, men har helt samme følelsen som deg. Elsker byen, stranden, restaurantene, folkene, utelivet og ja, bare alt rett og slett. Jeg blir bare så glad av å i det hele tatt tenke på det. Skal ned dit om 1-2 mnd, og blir ekstra giret av å følge deg på snap nå og bare se stedene og kjenner de igjen, lengter så tilbake!
      Hvor lenge blir du der? 🙂

    17. Så frisk og vakker du er! Jeg er selv på Rhodos og slikker litt sol (nærmere bestemt blender hele øya)! Kos deg masse og nyt sola og ferie, det fortjener du! må bare si at du gløder skikkelig om dagen, noe som gleder meg veldig! Keep up the good work, bellus.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg