DE GÅR MEG PÅ NERVENE

affiliateslenker

AHHH! Jeg og min uflaks, dere.. Jeg kjenner jeg bobler over. Nå har jeg bodd på hotellet Alexia siden jeg kom hit på søndag, og tre dager på rad har de drevet å borret, hamret og styrt på i gangen rett ved rommet mitt. Dette balubaet starter ikke senere enn klokken 08 på morgenen, nemlig. LUCKY ME som er på ferie og får nyte livet. Fuck altså, jeg som er så morgengretten i tillegg. Nå holder jeg faktisk ikke ut lenger, så med en gang jeg er ferdig med dette innlegget skal jeg ned å si ifra i resepsjonen. De burde jo virkelig sagt i fra om dette da jeg sjekket inn, synes jeg. Eller i det minste gitt meg et annet hotellrom enn akkurat det som ligger rett ved bråket. Er man på ferie, forventer man seg ikke akkurat å bli vekt av verdens mest irriterende støy hver eneste morgen. Nei, nå får det være nok. Blir jeg å bytte hotell, eller hotellrom? Det gjenstår å se.


BADEDRAKT HER // SHORTS HER

Ellers er det en nokså slapp dag her på Rhodos. Det har faktisk regnet i hele formiddag, så jeg har ikke gjort noe spesielt. For å være helt ærlig har denne dagen vært veldig dårlig for min del, jeg har grått og grått.. Jeg er så utrolig lei av å være trist. Jeg er så oppgitt. Det er en ting som gjør meg ordentlig frustrert, og det er å ikke bli forstått eller trodd. Det finnes ingenting vondere.

Nå ringte akkurat Bettina, så jeg skal kle på meg og komme meg ut. Hva vi blir å finne på er uvisst, men det å henge med venninner nå kjenner jeg at jeg trenger. Det er så rart hvordan livet plutselig kan bli så jævlig, og plutselig så bra igjen. En jævla berg og dalbane. 

26 kommentarer
    1. Huff, kjenner meg såå godt igjen! Har vært på flere hoteller med arbeid fra tidlig morgen og det er faktisk det verste når man er på ferie.. Håper du nyter tilværelsen på Rhodos likevel <3 Klem!

    2. Mener ikke som kritikk men som greker selv syntes jeg det er litt trist at dere ikke omgås grekere eller ser historien bak Rhodos. Er dere aldri med grekere? Eller går det mest i skandinavene osv? Mener ikke som kritikk men er bare nysgjerrig

    3. Så utrolig fine bilder! Du er så skjønn! <3
      Jeg bare lurer på hvordan du får volum i håret? Eller va du bruker i håret ditt? Sååå nydelig

    4. Du skjønner det, Isabel, at selv om du koser deg på ferie, Så stopper ikke verden opp. Håndverkere (og andre i arbeid, forøvrig) starter tidlig, ogkan ikke vente til du finner det for godt å stå opp. Sånn er livet.

    5. Bråk på hotellet e drid. Hvis du trenger å skifte hotel vil eg anbefale hotel Ibiscus ved Elli beach. Nyrenovert og veldig fint! Super frokost, hvis du rekker den 😀

    6. Hva er det du ikke blir trodd på ? Noe nytt som har skjedd i Rhodos eller bare bare gammle minner som du gråter over??

    7. Nye header bilder? De var dritfine! Bytt header før jeg blir gaaal, du har jo hatt den sååå lenge nå ^^,

    8. Kan du ikke legge ut litt mer interresante bilder. Bilder fra dagen i dag av landemerker og ikke bare deg. Innleggene blir så lite troverdige når du kun legger ut bilder av deg, men ikke at du mater kattene?

    9. Ahh en av de bildene i dette innlegget hadde passet såå perfekt til en ny header, de var såå fine herreguud

    10. Det er så irriterende med bråk! Hvordan skal en liksom slappe av når det er sånn? Samme med leilighet man leier. Blir det varslet på forhånd er det en litt annen sak, men når en ikke har en anelse : (

    11. Kanskje det hadde vært en idé å besøke noen museer istedenfor å syte, ta et morgenbad i havet klokken 8, utforske historien til stedet du befinner deg på. Ta heller noen bilder av stedet du befinner deg istedenfor 5 bilder av deg i samme topp. Hva er vitsen med å reise på ferie, spesielt til Hellas som er sivilisasjonens vugge når man tilbringer tiden ved basseng og spiser wienerschnitzel eller pizza. Dypp tåa i havet og vær takknemlig for at du kan reise på ferie. Hva er det å se tilbake til når du blir gammel? Vært i Hellas x ganger, sett innsiden av 40 barer…Hva med å utvide horisonten litt? Det er det som gjør livet rikere, ikke det A4 livet du lever. Gjør noe annerledes, gjør en forskjell.

    12. Har fått et så utrolig mye bedre inntrykk av deg i det siste. Aner egentlig ikke helt hvorfor, men føler du blogger mindre “overfladisk”.. Vet egentlig ikke helt hva jeg vil frem til med denne kommentaren, men jeg vil bare du skal vite at jeg føler med deg, og håper du snart får det bedre ❤️ Og jeg er helt enig i at du burde fått et annet rom.. Merkelig med folk som absolutt må kommentere frekt på dette innlegget, tydelig at noen bare er ute etter å finne ting og “arrestere” deg for uansett hva du skriver 😳

    13. Silent Bob: Grunnen til at jeg ikke drar på museer, utforsker historien eller tar et morgenbad klokken 8 er fordi at det ikke interesserer meg. Godt vi er forskjellige! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg