JEG? OVERLEGEN?

affiliateslenke

Det siste jeg ønsker er at folk jeg møter på skal sitte igjen med et dårlig inntrykk av meg. Faktisk så er jeg så opptatt av nettopp det, at jeg ofte kan gå å gruble lenge over hvordan jeg oppførte meg, hvordan jeg ordla meg eller om jeg rett og slett smilte nok. Det er så ofte slik at folk som ikke kjenner meg, forventer at jeg skal være overlegen og/eller tro at jeg er bedre enn alle andre, bare fordi jeg er “noen”. For det triste er at det kan være slik med enkelte, men jeg er og ønsker så absolutt ikke å være en av dem. Jeg kom på å tenke på det når jeg traff en jentegjeng her nede på Rhodos tidligere i uken. De fortalte meg at de ble positivt overrasket, for jeg var visstnok ikke slik de hadde forventet at jeg skulle være. De trodde faktisk at jeg var overlegen, og at jeg ikke kom til å slå av en prat med dem og faktisk være jordnær. Jeg kan ikke ta det negativt heller, for jeg forstår jo at enkelte kan ha det inntrykket av meg før de faktisk støter på meg.OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with s2 preset

VERDENS DEILIGSTE KJOLE HER

Jeg merker hvor mye mer jeg bryr meg over hvordan jeg selv er som person for tiden. Jeg fokuserer mer og mer på personligheten min, og det å faktisk være den beste versjonen av meg selv. Jeg blir så glad av å møte på glade, genuine og ordentlig sprudlende mennesker, så det er viktig for meg at de sidene kommer frem hos meg også. Venninnene mine ler alltid av meg når jeg i ettertid spør dem om jeg var hyggelig nok, for det er jeg jo egentlig alltid! Jeg bryr meg kanskje bare ekstra mye om det nå for tiden – vil gi et godt inntrykk og faktisk vise hvem jeg er. Kanskje også for å motbevise? For det er faktisk veldig, veldig mange som tror at jeg er en bitchy, overlegen liten frøken. 

Positivitet! Det er så viktig å være et godt menneske. Ikke bare fasade, fasade, fasade..

32 kommentarer
    1. Hei! Kan jeg spørre hvilket pudder/foundationen du bruker? Har selv en veldig gul undertone og sliter så med å finne en foundation som passer meg!

    2. Du tegner vel et selvopptatt og selvdigg bilde av deg selv på bloggen? Kan det være derfor mange tror du er overlegen? Eller kan det være andre grunner, tror du? Hilsen Helena

    3. Her er kanskje jeg litt annerledes enn folk flest. Jeg går nemlig rundt og FORVENTER at alle mennesker – SPESIELT kjendiser – skal være hyggelige og jordnære. Det er helt greit å være ‘the shit’, men når noen begynner å oppføre seg som om de er det, da mister de umiddelbart min respekt.
      Jeg har aldri hatt noe inntrykk av deg som en overlegen person. Av det som kommer frem i bloggen din synes jeg faktisk du virker veldig jordnær og normal (rent bortsett fra den enorme summen med penger du bruker i måneden, men det må være lov, det også, om man har råd til det).

    4. Jeg møtte på deg på jentetur til rhodos for 2 år siden og da så du veldig sur og irritert ut så jeg lot være å snakke til deg. Tenkte at du kanskje hadde en dårlig dag, tar vel på å skulle ha jobb der nede med masse fulle folk hver kveld osv, hadde gjort det på meg i hvertfall 😛

    5. Hei! Prøvde å spørre tidligere men fikk ikke noe svar, lurte bare på hvor chokeren fra den kvelden du var ute (da du ble slått til) er fra?☺️

    6. Eu virke veldig opptatt av åssen du ser ut kanksje derfor folk syns du ser overlegen ut eller selvopptatt og kanskje du ikke legge merke til folk

    7. Hei søta. Tror ikke du er overlegen men heller at du faktisk er litt sjenert og skeptisk til nye folk irl. Når man trekker seg unna folk, eller velger å ikke ta kontakt, kan man bli oppfattet som overlegen og sær, og til å være “for god” til å ta kontakt med nye folk. Dette blir nok enda verre når man oppnår en viss kjendisstatus og trykket etter hvert øker mer, og oppmerksomheten blir litt overveldende. Da er det lett å bli litt innesluttet, og dermed oppfatter folk deg som noe du ikke nødvendigvis er.
      Jeg synes du er ei herlig dame Isabel, og har stor respekt for hva du har oppnådd til nå i livet, til tross for noen krasse motbakker av og til.
      PS. Har akkurat sett på bikinibildene du la ut for noen dager siden. Wow!!! For en kropp og for en rumpe. Den som finner noe feil på den snakker i ren misunnelse. Det er helt rett at det er mulig å få fin rumpe av trening, men det er heller ikke forbudt å få det på andre måter. Isabel har valgt sin måte lik det eller ikke!! Trusa hun bruker på bildene fremhever også rumpa på en fantastisk måte.
      Jeg hadde i hvert fall ikke hatt noe i mot å sett på, og kost med, den rumpa hver dag. Meeeen det blir nok med drømmen dessverre 🙁

    8. Hei! Ikke relatert til innlegget, men jeg lurer på hvor du kjøper shorts? Jeg har også litt større rumpe iforhold til midje, men hver gang jeg kjøper shorts passer den akkurat på rumpa men blir et stort “gap” ved korsryggen og belte blir bare stygt til.. plaga meg hver sommer i sikkert 7 år nå 🙈 takk for svar på forhånd!

    9. Møtte deg i Trondheim en gang og synes du var en skikkelig god og snill person.
      Btw jeg elsker håret ditt, får lyst til å farge mitt eget samme farge og sette i extensions. Skal jeg bare dra til frisøren og si at jeg vil ha extensions eller må det bestilles opp??

    10. Det du sier der, om at du er redd for at folk ikke skal få et positivt inntrykk av deg, og at du faktisk går å grubler på dette i ettertid, det vitner om dårlig selvtillit og selvbilde. Dessverre! Hva med å være deg selv, det burde holde i massevis.

    11. Tror den forventningen til overlegenhet kommer av at de fleste andre bloggere er rimelig overlegen. De kan godt oppfattes som hyggelig, men de snakker og ter seg ofte som om de sitter på en hakket høyere hylle enn andre.

    12. Herregud så bra rumpa de ser ut 😍 Operert eller ei, du har jo fått et skikkelig naturlig resultat som passer fint til kroppen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg