JEG HOLDER IKKE UT LENGRE






   GÅRSDAGEN I BILDER   

Hei fra en nokså redusert Bella. I går tok det helt av, da Bettina har bursdag i dag. Planen var egentlig ikke å gå såpass all in som det vi gjorde, men er det bursdag, så er det bursdag. Jeg har ikke telling på hvor mange shots vi bestilte inn, annet enn at jeg betalte 150 euro for siste runden med shots. Altså, det er jo galskap – haha. Legg meg til på snapchat (isabelSraad), og se hvor mange shots det ble av den summen. Kriiise! Så dere kan jo forestille dere hvor ekstreeemt dårlig vi er i formen i dag. Kremt! Vi får som fortjent, så egentlig kan vi ikke klage, haha. 

Men! Bakfylla er en ting.. Jeg har altså så vanvittig vondt i ryggen?!? Jeg klarer så vidt bevege meg, smertene er seriøst uutholdelige. Jeg aner ikke hva det kommer av? Alt jeg vet er at det gjør ekstremt vondt i korsryggen. Ikke så veldig gøy å våkne opp til i dag. Noen som vet hva som kan hjelpe mot ryggsmerter? Har tatt smertestillende, så får håpe det hjelper litt i det minste. Jeg holder ikke ut så veldig mye lenger, kjenner jeg. AUUU! 😟

Vi kan vel konkludere med at dette er en skikkelig blå mandag, ass. Så langt i dag har jeg blitt vekt av ei frøken som hoppet inn gjennom balkongen min, vært på apoteket og tvunget i meg lunsj sammen med jentene. Nå skal jeg ligge her å samle opp krefter til kveldens feiring av Bettina. Det skal feeeires!

35 kommentarer
    1. Du bør være veldig forsiktig når du får ryggsmerter etter å ha drukket alkohol, kjæresten min hadde samme problem.. han hadde vondt i ryggen etter han drakk alkohol og han holdte på å dø av nyresvikt. Så du burde sjekke opp det om det ikke gir seg eller gjentar seg 🙂 bare ett tips…

    2. Har du spist på Amaryllis før? DER er det god mat der! Og god service! Eneste plassen jeg spiste på omtrent da jeg var nede der 😍

    3. Hvis du har drukket fra andres glass kan det kanskje føre til hjernehinnebetennelse? Sier absolutt ikke at d er det. Men vet at smerter i ryggen kan være symptom for det.
      God bedring i hvertfall 😃

    4. Er nok nyrene dine som sier i fra. Er i korsryggen man kjenner det da. Så ville vært forsiktig med alkoholen fremover 🙂

    5. Uff, hørtes ikke godt ut! God bedring! 🙂 Hvor er solbrillene du holder i hånden på bilde nr.5 fra? 😀

    6. Det var da voldsomt så dramatiske folk skulke være, vondt i korsryggen etter en fest da er det nyresvikt…. Mange andre ting det kan være som er mye mindre dramatisk enn det… Prøv å ta ryggøvelser for korsryggen😊

    7. Som andre har nevnt, bør du nok være forsiktig med alkoholmengden. Kan være en faktor. Og Du er veldig pen og ikke minst fotogen! Digger bloggen! 🙂 stå på!! 🙂

    8. Hei! Jeg og en vennegjeng (med kjærester) hadde tenkt til å dra til Rhodos til sommeren. Er det å anbefale? Har du noe steder å anbefale? Restauranter, hotell osv? Blir super glad for tips 😀 Forresten du er smaking, elsker bloggen din 🙂
      Klem Martine <3

    9. Kan være akutte smerter når det er snakk om korsryggen. Har selv hadd problemet i 1 1/2 år nå og det som hjelper er å ta noen ryggøvelser(søk på nettet) eller gå deg en tur! 🙂 kan også være at du har satt mye sidelengs eller framover, da kan smertene komme!

    10. Skal hjelpe å tøy men ingen gidder å gjøre det vær dag så anbefaler yoga, spesielt hot yoga. Det hjelper veldig for ryggen

    11. Jeg har ofte “voksesmerter” i beina dagen derpå. Nå er det jo ingen hemmelighet at alkohol er giftig og fører til skader på kroppen, så du bør kanskje revurdere å innta det. Jeg tror at alkohol er verre enn alt på narkotikalisten og at det er en syre som man bør holde seg helt unna.
      Btw du er så nydelig, og noen ganger trykker jeg meg inn bare for å nyte synet haha. Har du extensions?

    12. Passe deg for nyerebekkenbetennelse 😩 Ikke alle får symptomer på urinveisinfeksjon før det går til nyrene.
      Vær obs hvis du får feber.
      Hilsen sykepleier 😊

    13. Hei Isabel! Jeg leste nettopp blogginnlegget ditt om gatekattene på Rhodos! Tenkte derfor bare å informere om at det er flere dyrevernsorganisasjoner på Rhodos og i Hellas, så om du vil hjelpe, hjelper det veldig mye å donere penger til disse organisasjonene! 🙂 Blant annet kan du sjekke ut: http://www.gcwsrhodes.org/
      De har matstasjoner rundt på Rhodos, hjelper syke og skadde dyr/katter og kastrerer dem for at de ikke skal formere seg og gatekatt-problemet øke 🐾 Om dere ser noen katter med tuppen av det ene øret borte, betyr det at de er kastrerte. Det er Hellas sin måte å merke katter som er kastrert på (høres litt brutalt ut, men tuppen av det ene øret blir klippet av hos dyrlegen under bedøvelse når katten kastreres) Da vet du det!
      Håper du har det bra i Hellas
      Hilsen kattevenn

    14. Altså, den ryggsmerten kan bare være en låsning/vridning etter festingen. Har du danset eller herja mye rundt?

    15. Ville bare legge igjen en liten kommentar til deg her. ♥️ Altsåååå – kroppen din nå er bare helt perfekt i mine øyne 😍 Syntes du var litt for tynn en liten periode men nå er du altså sååå fin!!
      Klem <3

    16. Har fått smerter i ryggen selv og da skyldtes det en vidring i en av virvlene i ryggen. Da kan du prøve ulike øvelser for å tøye. Liker spesielt godt å ligge på rygg, 90 grader i beina, også la beina falle mot hver sin side mens du vrir kroppen motsatt vei.
      Det kan også skyldes stive hofteleddsbøyere og da kan man prøve å tøye disse:)
      Blir det ikke bedre ville jeg dratt til kiropraktor. Da kan han hjelpe deg med å vri virvlen på plass. Er sååå deilig!

    17. Hei! Vil bare si at du er dritpen uten sminke! Synes ikke du trenger å bruke det, for når jeg f.eks sammenligner nest siste bildet med det siste så synes jeg at du er penere uten! Og DET er positivt altså:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg