JEG LEVER FOR DENNE KVELDEN










BETTINA 22 ÅR

Herregud, jeg må bare dele disse bildene fra kvelden med dere kjapt. Jeg er innom på hotellrommet mitt for å blogge litt, før jeg skal ut igjen. Vi var en jentegjeng som var å feiret Bettina med middag på restauranten Marco Polo i gamlebyen i kveld. Jeg har hørt mye om dette stedet, men aldri lykkes i å faktisk dra dit for å spise. Den ene gangen vi faktisk skulle dit for to år siden, fant vi ut at man må booke bord på forhånd, så det gikk i dass. Nå, to år senere, har jeg endelig fått spist der – og Gud… Jeg forstår hva denne hypen is all about. Atmosfæren, servicen, maten.. AHH! Upåklagelig! Her satt vi å spiste, drakk vin og pratet i flere timer. Disse jentene er så gode! Jeg har hatt en kjempe fin kveld, og viktigst av alt: Bettina er happy! ❤️

16 kommentarer
    1. Åååå, husker du hva de rullene med ost (?) og honning på heter? Jeg fikk de servert engang på Santorini, elsket dem, men har aldri funnet dem igjen.

    2. Åå, fortsett med sånne bilder! 🙂 Kjedelig med bare deg, misforstå meg rett. Haha! Hadde også vært kjekt å få sett litt av Rhodos også 🙂

    3. Å herregud så fine bilder!!! Ble sikkelig misunnelig jeg nå🙈 Kos deg masse masse videre i Rhodos❤️

    4. Hei! Ser ut som dere koser dere mye der nede. Skal selv til Rhodos i sommer og har lest et par plasser at de har primark? stermmer det? kommer ikke opp særlig med info når jeg googler. Har også hørt at dekninger suuger på rhodos? håper du svarer på spm mine 😀

    5. Heii! Først og fremst, så digger jeg virkelig deg og bloggen din😻 Håper du nyter dagene nede på Rhodos, det fortjener du virkelig etter en tøff periode..
      Lurte også på om du kunne skrive litt om selve Rhodos, ting man burde oppleve, anbefale hoteller og ute steder? Vi er en jentegjeng som har lyst til å reise ned dit for å feste og ha det gøy- så hadde vært supert hvis du kunne gitt noen gode tips i forhold til uteliv, shopping og hoteller etter din erfaring! Håper ferien din blir og er helt fantastisk❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg