HAR VI KRANGLET?




TREDJE HJULET (YOURS TRULY) VAR MED PÅ DATE

Det er veldig mange som reagerer på at jeg ikke henger like mye med Sara som det jeg gjør med for eksempel Bettina. Jeg har forstått det slik at flere av dere mistenker at vi har kranglet, eller at det har skjedd noe mellom oss. Greia er den at Sara jobber veldig mye her nede. Det er noe jeg var klar over før jeg reiste ned, så det er ikke uforventet fra min side. Hun er jo tross alt her nede for å nettopp jobbe, så da er det jo klart at mye av tiden går til akkurat det. Vi henger når hun har fri, og vi møtes jo hver eneste dag, selv om jeg ikke blogger om det hver dag. Det er noe jeg har blitt vant med, at så fort noe ikke blir dokumentert, så får dere fort mistanker. Det er veldig skjønt at dere bryr dere, men dere behøver absolutt ikke bekymre dere. Sara og jeg er like gode venner som vi alltid har vært, og det har ikke skjedd noe som helst. Ingen krangel, ikke noe drama, no nada. Sara er faktisk en av de få venninnene jeg aldri har kranglet med (sett bort i fra på PH da, haha). 

Jeg prøver å tilbringe så mye tid som mulig med både Sara og Bettina her nede, og ved hver mulighet vi får, så gjør vi naturligvis det. Jeg er kjempe glad i dem begge! ❤️ Jeg kommer til å savne dem mye når jeg reiser hjem igjen, men heldigvis er det ikke så langt til hverken Rhodos eller til Oslo. 

16 kommentarer

Siste innlegg