DET DERE HAR VENTET PÅ

affiliateslenker

Jeg innrømmer det at jeg har vært slapp på å faktisk fotografere her nede. Det har blitt mye bilder av kun meg, og ikke av selve Rhodos og ting som skjer her nede. Det kommer mest av det at jeg ikke har vært så flink på å ta med meg kameraet rundt, for som oftest møtes vi en gjeng, og så er det uvisst hva vi blir å finne på. Da er det litt tricky å dra med seg kameraet. Uansett! I dag tok jeg tak, og dro med meg kameraet. Jeg har hatt en fantastisk dag her nede! Jeg blir helt seriøst så utrolig glad av å være rundt disse menneskene. De er gull verdt! Først startet vi med pool-heng, hvor det ble en spontan dagsfest. Haha. Livet på Rhodos i et nøtteskall. Etter et par timer i solen, dro vi videre på middag samt drinker. Super kos! Nå er jeg faktisk en kjapp tur innom på hotellrommet for å fikse meg, før jeg skal videre igjen. Denne kvelden skal bli bra! 😁 Her er i hvert fall et realt bildedryss fra dagen i dag. Dette har dere fått ventet på litt for lenge nå. Sorry!

   TODAY IN PICS   

BIKINI HER / SOLBRILLER HER














Nå må jeg få fingern ut! Jeg skal være klar om 25 minutter, og hverken sminken eller håret er fikset. GOOD LUCK, BELLA! Ha en nydelig lørdag, fininger. ❤️

30 kommentarer
    1. Fine bilda 😀
      Ta bilda me mobiln, du kan ta mange fine portrætt bilda og iphone har like godt kamera som ett vanlig kamera, så PEIS PÅ !!! 😀

    2. Vero: Hun vil jo levere gode blogginnlegg til leserne sine, og da også bilder av god kvalitet. Mobilbilder funker kanskje til mindre ting som Instagram, men ikke til blogg hele tiden. En gang i blant går, men bildene bør være av kvalitet på bloggen.
      Håper du får en fin ferie videre, Isabel!😊

    3. Du er generelt dårlig på å ta bilder av omgivelsene rundt deg. Hehe, men kjekt å se du koser deg. Fint med variasjon på bilder:)

    4. Syntes bloggen din er så sykt lite spennende for tiden, noe som er rart da du er på ferie. De fleste andre bloggere kommer med masse kule bilder og innlegg når de er på ferie da det er så mye å skrive om, men ikke du.
      Generelt den siste tiden så har bloggen din vært kjedelig. Du sier A men ikke B og dermed blir det bare ork å lese. Du er lite personlig. Og det å være åpen og personlig var det som gjorde bloggen din stor for å begynne med.

    5. YES!! Det er så mye morsommere med litt flere bilder, spesielt mat-bilder av en eller annen grunn, og bilder av forskjellige utsikter.

    6. Hjelpe jo ikke å ha bra camera til innlegg når du kun tar bilde av at hun posere i bikini
      Mer interessant å se alt annet rundt deg enn bare deg

    7. Så bra du hørte på leserne dine! gøy å se litt andre bilder. Sjalu på deg som koser deg masse der borte og blir brun, kos deg videre!

    8. Hun som tok bilde av bare deg kunne jo tenkt på å ta bilde av alt rundt dere også
      Så intr er det ikke å kun se deg i string truse

    9. Hei!
      Jeg ELSKER at du alltid legger ved link ved klærne dine!!! Altså du er egentlig den eneste bloggeren som gjør det så og si hvert innlegg. Hvordan gjør du det? Eller jeg mener tenker du på å lagre adressen hver gang? Siden hvis en leser også spør hvor den er kjøpt synes jeg du så ofte bare “her (og legger ved link”
      Vil faktisk bare si at det er utrolig god “service” hvis det er en måte å si det på haha…. må jo ta endel tid?

    10. Fine bilder som passer til innlegget 🙂 er morsomt å se litt mer av hva du driver med i form av bilder og ikke bare tekst. dette likte jeg!:)

    11. Altså, jeg liker deg og jeg liker å lese bloggen din, men seriøst… MÅ du banne så mye hele tiden?? På snap sier du “fuckings, jævla, faen” i hver eneste ti-sekunders snap. Er grunnen at du tøffer deg, at du har et manglende ordforråd, eller er du bare usikker? Det er fryktelig irriterende og lite classy. Det matcher ikke resten av personligheten du viser frem her på bloggen, så pleeeease tenk litt på dette 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg