VALGET ER TATT

affiliateslenker


Gjett hvem som ble igjen i Rhodos, da? Apollo ringte 22:30 i går kveld, og lurte på om jeg skulle sjekke inn eller ei. Vel, da var jeg å storkoste meg med Rebecka, Matilda og Eirik som ankom øyen i går. Jeg kunne bare ikke dra etter at jeg tilbrakte dagen sammen med dem. De skal bli her i en uke, så da gjør like så greit jeg også det. Gårskvelden var heeelt amazing. Vi hadde det så utrolig gøy fra morgen til sent på kveld. Mer om det senere – jeg har nemlig en hel drøss med bilder. Uansett! Nå blir det med andre ord en ny uke her på Rhodos, hvor vi har planlagt et par utflukter. Det er så gøy når vennene mine liker å finne på ting! Endelig har jeg folk her nede som ikke jobber på dagene, hehe. Dette skal bli en helt suveren uke, det er jeg helt sikker på. Kvelden i går endte jo opp i litt kaos, som dere kan se på mystoryen min på snapchat. IsabelSraad heter jeg der!

KJOLE HER // SNEAKERS MICHAEL KORS UTSOLGT – LIGNENDE HER // KLOKKE HER

Nå er jeg faktisk en kjapp tur innom på hotellrommet. Jeg har nettopp dusjet, og nå skal jeg straks fikse meg. Vi har hatt en skikkelig deilig og avslappende dag ved bassenget. Nå er planen å sette oss på stranden, og tilbringe et par timer der før det blir festligheter senere i kveld. WOHO! Jeg er veldig aktiv på snapchat her nede, så om du lurer på hva jeg gjør til enhver tid: følg med der. Hahah, altså.. Mens jeg skriver dette innlegget, hører jeg helt seriøst de på naborommet ha sex gjennom veggen. Jadda… Så lytt er det tydeligvis her. Flaks at jeg bytter hotell i kveld, haha. Det der vil jeg ikke høre på igjen. Lol!

14 kommentarer
    1. hver gang du avbestiller flyreiser og sånn kaster du jo penger ned i dass, og drar ned.
      Syntes du det selv er okei? Er det ikke da bedre å betale 1000 kr mer enn i første omgang, og bestille den dagen du bestemmer deg for? I stedet for å ende opp med flere ti tusner i dass? Syntes det er litt kvalmt, hvorfor ikke sende 5000 kr til en organisasjon som hjelper barn eksempelvis. Fortell oss dine tanker rundt det bare, så slipper det å bli så mye snakkis =) Det ser ut som du har det bra:) Vurdert å flytte dit for et halvår elno=) ?

    2. Hva skjer med at du aldri svarer på Snapchat, men du ser hva jeg skriver. Er mange av vennen mine som også klager over akkurat dette. Dette her er ingen hate kommentar og jeg skjønner at du har mye å gjøre med blogg og alt sånt. Men da trenger du rett å slett ikke å åpne dem. Jeg syntes bare det er litt irriterende og håper at du kan ta i mot denne kommentaren. Dette her er heller ikke noe kritikk bare et ønske😊

    3. Venninna mi og meg skal til Rhodos i slutten av august og lurer på om Grabbane grus fremdeles er open da og har du noen resturanter å anbefale? Har aldri vert i Rhodos før! Jeg digger deg, btw❤️

    4. Hei 🙂
      Jeg har fulgt bloggen din i 2 år nå, og må bare si at jeg har begynt å følge litt med på Keeping Up With The Kardashians når det går på TV, og jeg syntes du ligner sykt mye på Black chaina (Ikke kroppene deres da, du har jo drømme kroppen! Men skjenerlt syntes jeg dere lingner)
      Kos deg masse videre på tur <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg