EN STOR FORANDRING HAR SKJEDD

Jippiii! Ser dere den nye headeren min, eller? 😁 Jeg er så fornøyd med den! Nå føles bloggen mye freshere ut på et eller annet vis. Den er mer sommerlig, synes dere ikke? Det passer bedre til årstiden vi er i nå, i tillegg til at det selvfølgelig var på tide med en forandring nå. Den forrige headeren har jeg jo hatt alt for lenge. Nå er denne frøkna fornøyd, i hvert fall! Merker allerede hvordan motivasjonen min til å blogge økte med en gang, haha. Bloggen er jo min lille baby, så det er klart at det er gøy når det skjer endringer som jeg er fornøyd med her inne. Min lille boble!
Hva synes du om headeren? Håper du liker den like mye som meg!

24 kommentarer
    1. Helt ærlig? Bedre enn den gamle. Men skulle ønske du valgte et bilde med blå himmel bak og ikke en steinrøys. Hadde vært mye freshere. Også syns jeg ikke det er noe fint når man ser så tydelig på leppene dine at du har fillers/ aka andenebb..

    2. Anna: Hvorfor så negativ? Jeg blir lei mg på Isabell sine vegne selv om hun sikkert er altfor vant til sånne sure oppstøt.
      Jeg syns headeren er fin jeg, gratulerer!:)

    3. Du over, alt man ser på bildet ser falskt ut 😂 Øyenfargen, leppene,brystet +++ botox over hele trynet!

    4. Kjempefin <3 !! Drit i stygge kommentarer. DU ser såååå mye eldre og mer elegant ut enn det forrige (også fint, bare lei haha)

    5. Pandora: Sure oppstøt? Si meg, hva synes du er mest fresht som bakgrunn; en steinrøys eller himmel og palmer? Isabell har jo tatt så mange andre fine bilder nå, så det var egentlig bare min ærlige mening og et lite velment råd.
      Kunne kanskje spart meg for å bruke ordet andenebb, men det klør i fingrene etter å ta av alt det fake, negler, fillers, vipper, de utfordrende harry klærne.. jeg mener, Isabell er jo så fin egentlig, men alt dette fake tar oppmerksomheten bort fra det… ok, jeg har vel sagt nok. Men det er et godt skjult kompliment inni der.

    6. Haters gonna hate
      Ps. Superbra at boligprisene går nedover i Oslo nå, med tanke på at du vil kjøpe leilighet 🙂

    7. Til dere over som er negative. Hva så om det er “falskt”? Hva har dere med det å gjøre? Dere bare må kommentere det? Hun velger selv hva hun vil gjøre, det er hennes liv å dere har deres, så slutt å kommenter, å slutt å ver frekke. Har dere ikke noe fint å si så ikke si noe. Jeg syns hun er pen, å den nye headeren var også pen. Negative folk som kommer inn her bare for å si stygge ting har seriøse problemer med seg selv, hva får dere ut av det egentlig???? Få dere et liv å VER SNILLE MED ANDRE! Dere hadde ikke likt om andre la seg opp i hva dere gjorde eller hvordan dere ser ut. Jeg klikker av alle som må skrive dritt her inne

    8. Fint bilde, og mye finere enn det forrige. Men du har så mange andre bilder som er så mye mye finere enn dette. Men nå er det nå en gang slik at man ikke ser seg selv slik som andre gjør. Hadde du lagt ut tre bilder av deg selv, der et var litt NEY for deg, så kan jeg garantere at dette bildet var det de fleste leserne ville velge:)

    9. Hva så om ting er fake? Unnskyld meg men det er da ikke dere som skal gå med det hun går med? Er ikke dere som skal ha fillers og vippeextensions eller “harry” klær? Er det rart folk blir deprimerte når noen hele tiden må trykke ned andre? Det er faktisk lov å velge helt selv hva man gjør med SEG SELV, og hvilke klær man vil gå i. Fatter ikke hvorfor noen må være så negative mot andre. Blir helt oppgitt. Man trenger ikke like alt andre foretar seg og hvordan noen velger å se ut, men vær i det minste voksen nok til å respektere at vi er forskjellige.

    10. Helt ærlig, den der “du ser falsk ut”-greia samtlige drar om igjen og om igjen begynner virkelig å gå ut på dato. Ja, Isabel har operert seg. So what? Personlig kjenner jeg litt på den at dersom prisen for årets forbilde står mellom jenta som har operert seg fra topp til tå, og jenta som sitter bak et tastatur og forsøker å få andre til å føle seg som dritt, er det ingen tvil om at hun som har operert seg er det beste forbilde.
      Til isabel: digger headeren! 🙂

    11. Du over…. Boligprisene går ikke ned i Oslo…. De jevner seg ut og holder seg stabile. Hilsen megler….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg