JEG HAR FLYTTET

affiliateslenker

Hils på min nye roomie! Nå har jeg rett og slett flyttet min “boplass” her nede. Jeg ville ikke bo alene på det hoteller jeg bodde på, spesielt ikke når alle de andre bor sammen. Det ble litt kjedelig, haha. Så i går flyttet jeg inn med dem! Matilda og jeg i den ene leiligheten og Eirik og Rebecka i nabo-leiligheten. Nå er cliquen samlet! Dere kan jo se for dere hvordan leiligheten vår ser ut da. Den ene verre enn den andre når det kommer til klær og sminke – haha. Vi har det utrolig gøy sammen, og jeg er så vanvittig glad for at jeg har blitt kjent med denne jenta. Matilda er sååå god! Hun, Rebecka og jeg har blitt en liten trio som typ er helt like hverandre. Såååå gøy!

Jeg som egentlig skulle vært hjemme i Oslo nå.. Jeg kjente rett og slett at det ikke fristet. Jeg mener, det er ingenting som holder meg igjen der hjemme akkurat nå, så da blir jeg like så greit igjen her nede i varmen i en uke til. Jeg så dessuten at det var 13 grader + regn hjemme i dag, så jeg angrer ikke akkurat på valget jeg tok. Haha! Det har aldri vært så varmt som det det var her på Rhodos i dag. Shit som vi har stekt! Det er et par av oss som har brent oss realt, for å si det sånn. Ikke jeg da, for jeg har jo fått meg en lærepenge tidligere på denne ferien. 😉 Ellers er dette hva jeg har gjort i hele dag:

BIKINI TOPP – LIGNENDE HER // TRUSE HER

18 kommentarer
    1. Det er godt å se deg smile så mye på bildene Isabel, håper virkelig du har det bedre for tiden, det fortjener du beste deg!!!

    2. Eg skal nedover til Rhodos neste uke, håper inderlig du er der! Det hadde vært så kjekt å sett deg! Hvor lenge har du tenkt å bli?

    3. Hvorfor bruke tid ikke med Bettina og Sara lenger? Diss, bare dere for de andre svenskene? føles som om det er mobbing

    4. Du stråler som en gresk solgudinne nedi hellas, Isabella Fallabella, det ser helt nydelig ut med sol, varme og herlig stemning:-) Helt enig i at det er fristene og bo sør i europa, ingenting i verden er herligere enn det!!! Skål for syden og sørlige breddegrader med palmesus!

    5. Du er nyydelig, fine fine jente. Du er en stor inspirasjon for meg 🙂 både personligheten og utseende, vel og merke.
      Nå har det seg sånn at jeg også skal ta neseoperasjon (IKKE pga deg, men fordi jeg har vært misfornøyd i mange år. Er 20 år nå.) Bare lurer på om man får problemer med pusten i ettertid, eller andre komplikasjoner? Det ville være kjipt å gå med konstant dårlig pust!

    6. Har øynene dine hovna opp? Eller er det på snap at du bare ikke har sminke på øynene så de ser naturlig slik ut?

    7. Hvordan holder du magen så flat når du er i varmere land? Hvordan spiser du? Så fort jeg kommer ned i varmere strøk ser det ut som jeg har lagt på meg 20 kg fordi jeg blir så bloated

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg