LIVET ER UFORUTSIGBART

Processed with VSCO with s2 presetDet er så merkelig hvor uforutsigbart livet er. At livet mitt skulle se sånn ut denne sommeren, det trodde jeg virkelig ikke. Det hadde jeg aldri kunnet forestilt meg. Først og fremst er jeg singel. Bare det i seg selv er veldig rart. Jeg har blitt kjent med så utrolig mange fine mennesker denne sommeren, at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Hvor kom alle fra, helt plutselig? Jeg føler meg så utrolig heldig! For første gang på veldig lang tid føler jeg at jeg har ekstremt mange genuint gode mennesker rundt meg, som jeg virkelig har blitt glad i og som jeg verdsetter. Det er ikke lenge siden jeg stresset og fikk panikk så fort jeg skulle bli kjent med nye mennesker. Jeg hadde hele tiden en vegg oppe, og den senket jeg så og si aldri. 

Nå vet ikke jeg hva fremtiden bringer. Jeg vet ikke hvordan livet mitt kommer til å bli seende ut til høsten, eller den neste måneden. Jeg har innstilt meg på å ikke planlegge så mye eller ha noen forventninger, for uventede saker og ting skjer hele tiden. Jeg har ikke kontrollen i mine hender alltid, men jeg har troen på at alt ordner seg til slutt. Tror du på skjebnen, for eksempel? Det har jeg begynt å gjøre med tiden. Det er nesten som en liten trygghetsfølelse, det å tro på det. 

En ting er hvert fall sikkert, og det er at jeg aldri i min villeste fantasi hadde trodd at livet mitt skulle se sånn her ut denne sommeren. Things happens for a reason, I guess.

11 kommentarer
    1. Jeg synes bloggen din r veldig kjedelig til tross for at du er på Rhodos! Burde være mange gode muligheter til å skrive spennende innlegg, og ikke bare bilder av deg selv. Tros jeg tar en pause fra deg hvis det ikke blir bedre.

    2. Høres ut som singellivet har gjort deg godt, tvunget deg litt ut av komfortsonen du var i når du var i et forhold.
      Venner og et sosialt nettverk er utrolig viktig for trivsel i livet 😊

    3. fint at du har det bra nå! Men det er vel dessverre ikke lenge til neste Bella/Denne Frøkna-føler seg-langt-nede-innlegg kommer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg