SANNHETEN OM SEBASTIAN OG MEG

Holder Sebbe og jeg på? Hva er greia? Etter at han har dukket opp på snapchaten min et par ganger, har jeg fått veldig mange spørsmål angående oss to. Det finner jeg veldig morsomt, for vi er absolutt ingenting mer enn veldig gode venner! Sebastian er en super herlig gutt som jeg elsker å henge med, og det er alt. Derimot så har han og Rebecka er godt øye til hverandre! Hehe ❤️ Det er jeg veldig glad for! Begge to er jo to personer jeg elsker, og å se at de to har klikket så bra varmer hjertet mitt. Så skjønne! Nå kommer jeg garantert til å få kjeft for å skrive dette, for de liker nemlig å nekte for at det er noe spesielt mellom dem, til tross for at vi alle ser det.. Hihi!

Det er sykt hvor fort man klikker med mennesker som man har mye til felles med. Det tok ikke lang tid for meg å digge hverken Sebastian eller Rebecka. Slike åpne, imøtekommende og gøye mennesker er noe jeg verdsetter enormt høyt. Det kjennes nesten litt ut som at vi har kommet inn i en merkelig boble her nede på øya. Dere vet den der “PH-bobla” vi alle prater om? Den føler vi at vi har fått igjen, bare her nede da, istedenfor inne på PH. Vi har jo nemlig alle vært med i reality tidligere, og det føles helt seriøst ganske likt ut. Vi har det gøy fra morgen til kveld. Jeg mener, så gøy at vi knapt vil legge oss. 

Nei, jeg må si at jeg trives veldig godt her. Det er sikkert og visst! 

23 kommentarer

Siste innlegg