DERFOR REISER JEG HJEM

reklamelenke

Da var flybilletten hjem booket og betalt. Skikkelig kjipt å måtte dra hjem, men nå har jeg faktisk ingen valg. Jeg har nemlig et par jobboppdrag jeg må prioritere, så nå er det på tide å være litt fornuftig igjen. Jeg har jo hatt “ferie” veldig lenge nå, så sånn sett kan jeg absolutt ikke klage. Heldigvis er jo jobben min den aller beste i verden! Dessuten synger både negler, hår, bryn og vippene mine på sitt siste vers, så der behøves også en aldri så liten make over. Jeg ble litt paff når jeg skulle bestille flybilletten, for vanligvis har jeg funnet returbillett til under 500,-, men nå lå den på 2299. Det var en rimelig stor forskjell, det! Drit kjipe penger å kaste ut av vinduet, men slik er det vel nå som høysesongen drar i gang. Som dere kanskje allerede kan tenke dere, så er det ikke umulig at jeg drar tilbake til Rhodos igjen veldig snart. Hehe! Jentene og jeg har ikke fått nok, men vi alle er nødt til å reise hjem på søndag av forskjellige grunner. Til alles store glede, har vi litt fri igjen om ikke lenge og da er vi giret på enda et opphold på kjærlighetsøyen. Jeg trodde ikke at sommeren min skulle ble seende slik ut. Jeg mener, både Ibiza og Marbella var i tankene. Vi får se hva det blir til, men akkurat nå frister Rhodos mye mer enn hvilket som helst annet reisemål. Tenk det, Rhodos fremfor Ibiza? Da skjønner dere hvor mye jeg elsker denne øya. Vel, vel.. Jeg føler at jeg ikke prater om noe annet enn Rhodos på bloggen for tiden, så jeg kjenner at det skal bli litt godt å komme hjem også. Hjem til normale rutiner i forhold til bloggen og selvfølgelig hverdagen. Det skal bli litt deilig, selv om jeg forlater øya med et trist hjerte. Heldigvis har jeg et par dager igjen, før jeg flyr hjem til Oslo.

Nå skal jeg nettshoppe litt. Nelly har jo tidenes salg HER, og de har så utrolig mye fint til et latterlig lav pris. Sjekk det ut! 💞

15 kommentarer
    1. Jeg elsker også den øya<3 jeg har vært på Rhodos 14 ganger og elsker øya, stranda, atmosfæren og alle folkene man møter <3 forstår godt at du trives der<3 skal selv tilbake ditt i slutten av sommern <3 skjønner ikke hvorfor folk ikke vil reise ditt 😉

    2. Jeg forstår at du velger Rhodos av den enkle grunn at du kjenner folk der og øya. For ellers kan det jo ikke sammenlignes med Ibiza og Marbella, og St.Tropez etc.! Jeg var sånn med Mallorca og Magaluf selv lol 😉 men så gikk det heldigvis over da!

    3. Verken bryna eller neglene og vipper ser ut som di ikke er på flere uker
      Så ser ikke ut som du trenge desperat bruk for å fikse noe

    4. Visste du ikke om oppdragene da du avbestilte returbilletten i første omgang..? Negler, hår og vipper er det helt sikkert mulig å fikse der du er, dersom det trengs. En uke fra eller til hadde nok uansett gått bra. Er du helt sikker på at det ikke ligger andre ting bak at du drar hjem?

    5. Håper du har hatt en fin ferie! Foresten, det er ikke lyd på filmene dine på snap. Skulle bare si ifra 🙂

    6. Skjønner ikke hvorfor folk kaller Rhodos folk Harry? Det er jo bare en gjeng som liker å ha de gøy?

    7. Ååå du har så utrolig fin brunfarge, kan du fortelle hemmeligheten bak brunfargen? Skal til syden i sommer å har så utrolig lyst å bli brun!
      Loveu

    8. Hei!
      Jeg og noen venninner skal til Rhodos i Juli og lurer på hvor det er best shopping/utesteder/restauranter osv, kan du lage et blogg innlegg om anbefalinger?😁

    9. Skjønner ikke hvorfor hun ikke skulle dratt til Marbella, da er du isåfall mest trolig en av dem som kun har dratt hit ned på festing i og rundt Puerto Banus.. Du kan oppleve så mye mer mens du er her! Dra ned til noen av de mest fantastiske strendene i Tarifa! Og reise rundt i hele Andalucia (Sør Spania) på road trip! Kan også ta turen over til spennende Marokko for en dagstur eller lenger om du ønsker! Mulighetene er endeløse! 😉

    10. Hei! Lurer på om du kan lage et eget innlegg på bloggen om Rhodos by. Jeg og flere venninner drar dit neste år, og vi trenger tips om gode utesteder, resturanter, hotell osv. Håper du kan lage det, hadde satt utrolig stor pris på det:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg