JEG BLIR ALLTID FORELSKET HER NEDE

annonselenker

BIKINITRUSE HER // LIGNENDE TOPP HER

Dette er mitt fjerde år som jeg har reist til Rhodos. Jentene og jeg satt å pratet om oppholdet her i går da vi satt å drakk vin, og vi har alle noe til felles. Nemlig at vi blir forelsket her nede. Rhodos blir ikke kallet for kjærlighetsøyen uten grunn. Jeg falt for en gutt her nede for to år siden, og da var det ekstremt mye drama. Jeg mener, det å bli forelsket her nede, i dette miljøet, er ikke akkurat det optimale. Det er mye festing, alkohol og mye folk. Det blir fort intriger og misforståelser, som ender opp i unødvendige tårer og knuste hjerter. Heldigvis for min del, så har jeg ikke falt for noen denne gangen. Jeg har nok bevisst satt opp en vegg, for jeg ønsker ikke noen mann i mitt liv akkurat nå. Jeg vil fokusere på meg selv og mitt, og se til at jeg elsker meg selv nok, før jeg skaffer meg en kjæreste på nytt. Derimot så er det veldig koselig å se alle de rundt meg som finner kjærligheten her nede. Finnes det egentlig noe finere? Dere vet den der startfasen, hvor man er styrtforelsket og alt er nytt og spennende? Shit. Det er vakkert, det. ❤️

Nå er jeg på hotellrommet etter en lang dag i solen. Det har blitt lite soling de siste to-tre dagene, så i dag hadde vi på alarm for å komme oss ut i tide. Og det klarte vi med glans! Jeg tror vi tilbrakte hele seks timer i solen. Vi har hatt fuckings (sorry ordspråket) 30 grader her i dag!!! HVOR sjukt?? Vi har smeltet bort, altså. Nå er fargen i hvert fall enda dypere, noe jeg elsker! Det er sjukt hvor mye freshere man føler seg så fort man får farge på kroppen. Egentlig så føler jeg at jeg ikke behøver sminke lenger en gang, og det sier sitt. Uansett! Planen nå er å slappe av i sengen mens jeg svarer på litt mail. Jeg har fått en super kul mulighet, som jeg virkelig har ventet lenge på. IIIK! 😁

25 kommentarer
    1. Kan du vise oss hvilke øvelser du gjør for rumpa? ser smaashing ut!! skal snart til rhodos selv, gleder meg 😀

    2. For ei dame, for en kropp og FOR ei rumpe!! Nam nam:-) Klar for en blind date når du er hjemme i Oslo Bella? Vil gjerne studere brunfargen din og sjekke at den er jevn OVER ALT 😉 Sexy Bikini forresten, herlig å se rumpa di i den trusa, flere slike bilder takk 😉

    3. Mange roter sammen i syden da
      Man trenge ikke akkurat bli forelska uansett mange er ute etter en flørt

    4. Jeg lurer på hvilken strørrelse du bruker på bikinitrusen på bildet? Håper du har kost deg i Rhodos det fortjener du<3

    5. jeg må bare spørre, og mener ikke å være frekk! men syns du ikke det er litt kjedelig/flaut at rumpa de ser så fake ut? Har ikke noe imot at den er operert, men at den er så upropesjonell ifht til kroppen din. Føler du ikke litt på det når du går rundt offentlig?
      Kanskje bare jeg som er rar, men hadde aldri klart å følt meg bekvem med å gå rundt med noe som åpenbart ser fake ut. Må bare poengtere at jeg ikke mener å være slem eller frekk, er bare genuint nysgjerrig om du føler på det 🙂

    6. Hei Isabelle! Bruker du noe tilskudd for å få den jevne og mørke brunfargen? For eksempel betakaroten eller noe annet? 🙂

    7. Tror det er noe galt med lyden på telefonen din?? Merker det bare på snap? Er dette sant eller har du bare av lyden og holder foran mikrofonen på alle snappene:((((
      HÅPER DET BLIR FIKSET!’ Elsker når du snapper og forteller litt ting osv

    8. På filmene på snap hvor du blåser ballong, står det en sykt klein fyr og holder rundt midja di? Og det samme på neste snap? Så bare så rart og unaturlig ut, sånn irriterende klengete, hahaha, hva var greia?
      Kos deg masse 😀

    9. Hvilket kamera bruker du?:D Skal selv ha nytt kamera, og synes ditt virker så bra! Så hadde satt pris på om du svarte på dette 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg