DEN BESTE DAGEN HITTIL

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

BRALETTE HER // LEVIS SHORTS HER // SNEAKERS HER // SMYKKE HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

LINDOS & KOLIMBIA

OMG – for en fantastisk dag jeg har hatt! Kan ikke hver dag være som denne? Vi leide oss bil i dag tidlig og la ut på utflukt. Sebastian har mast og mast om å få vise oss et fossefall som ligger et stykke unna, så endelig ble vi med på det. Det ligger i Kolimbia, og shit så nydelig det var. Det var virkelig en opplevelse som jeg anbefaler absolutt alle dersom dere skal til Rhodos. Det var så vakkert at vi ikke kunne tro at dette var på Rhodos. Vi møtte på både påfugler, fisker og skilpadder. Det er ikke verst, det! Etter Kolimbia-turen, kjørte vi videre til Lindos. Her har jeg riktignok vært før, men det var veldig koselig å være tilbake igjen. Der er det også helt sjukt vakkert. Vi nøt en tidlig middag der, før vi kjørte tilbake igjen. Med fantastiske mennesker, musikk, sol og 32 grader er det ikke mye man kan klage på. Denne dagen har vært så fiiin at jeg sitter å smiler mens jeg skriver dette innlegget. Jeg elsker når livet er så fint som det er nå. Det gjelder virkelig å sette pris på disse stundene. ☺️

35 kommentarer

Siste innlegg