SINGELLIVET, LEPPENE MINE, LØNNING ++

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

   UKENS SPØRSMÅL   

Hadde du takket ja til et program som “Ex on the beach”?

Veldig usikker, faktisk. Akkurat EOTB synes jeg er litt vel mye, jeg vet jo selv hvor psycho jeg kan bli i slike situasjoner som man blir satt i i det programmet. Det vil jeg ikke blotte på TV, for å si det sånn. Haha. Ellers synes jeg at det virker veldig stressende da det er drama 24/7. Det må virkelig ta på psyken. Spørs om jeg hadde følt at det var verdt det, rett og slett.

Jeg lurte på om du bruker en spesiell olje eller tabletter for å bli brun? Du har så fin og dyp farge!

Takk, snille! <3 Et eget innlegg kommer om det på mandag. Stay tuned!

Hei! Jeg lurer på hvorfor du bruker sminke nesten hver dag når du er der nede? Du er jo så utrolig fin uten sminke. Jeg skjønner jo godt at du liker å sminke deg. For du er utrolig fin med sminke også!

Skjønn du er! Jeg bruker ikke sminke på dagtid her nede, med mindre jeg skal noe spesielt. Det er jo helt håpløst, for den renner jo av meg en gang – haha. Jeg føler ikke behov for å bruke sminke sånn egentlig heller når jeg er i varmen, og spesielt ikke når jeg har så fine vipper nå. De synger dog på sitt siste vers nå, så dere kan banne på at jeg skal til flinkeste Kasja å fylle på allerede dagen etter at jeg lander i Oslo. Det blir ubeskrivelig deilig!

Hvordan str har du i Calvin Klein badedrakten?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har den i XS. Du finner den HER!

Merker du det godt på lønnen din at lesertallene har sunket? Eller har du avtaler som gjør at den holder seg stabil?

Jeg merker det ikke noe spesielt, nei. Lesertallet mitt har sunket litt nå i det siste, men det har jo i grunn alles lesertall på topplista gjort. Det er jo tross alt sommer, og da er det ikke like stor “trafikk” på nett. Jeg tjener fortsatt det samme, det er ingen merkverdig forskjell.

Hvilket kamera bruker du?

Jeg bruker to forskjellige: Olympus Pen med et par forskjellige linser, og Canon Powershot GX7. Førstnevnte er amazing på bilder, mens sistnevnte er suverent på video. 

Hvor er badedrakten fra?

Den finner du HER!

Hvor mye har du i leppene? Har du økt mengden?

Jeg aner ikke hvor mye jeg har nå, faktisk. Det er kjempe, kjempe lenge siden jeg fylte på dem. Jeg ble blind en liten stund å fylte så latterlig mye i de at det så helt krise ut. Etter den lille smellen har jeg virkelig slappet av på den fronten, haha. Det er fint med fyldige lepper, men ikke når det går over styr. Kremt…

Hvordan synes du singellivet er?

Overraskende bra. Jeg hadde det helt forferdelig for en stund siden, og det var en stor og vond forandring å plutselig bli singel. Jeg merket det spesielt på det å plutselig være så mye alene igjen. Jeg tilbrakte jo all tid med min eks, så det var veldig merkelig. Men så vet jeg jo også at jeg trivdes veldig godt som singel før jeg gikk inn i mitt forrige forhold, så jeg har egentlig bare prøvd å tenke på det. Nå går det heldigvis bedre, og jeg trives godt i eget selskap. 😁

🌴 💦 ☀️

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

18 kommentarer
    1. Hvilken farge har du i Urban decay foundation din? Og hvilken concealer bruker du og i hvilken farge? Håper på svar, for du sminker deg så utrolig fint <3

    2. Hvor ofte og hvilken farge bruker du til å farge håret?
      Du har jo reklamert for en barberhøvel før. Har du noen triks for å ikke få slike røde nupper etter barbering? Ser at du aldri har det virker det som..
      Hvis det hadde blitt slik at ALLE blogger/Instagram/Snapchat hadde blitt stengt for alltid – hva ville du ha jobbet som? 🙂
      Leser du bøker? (Kan anbefale power of now, en bok jeg er ganske sikker du ville likt hvis du ikke har lest den)

    3. Kan du vær så snill å skrive et innlegg om rhodos?? Fine “ordentlige” butikker som Zara osv, gode restauranter innen både thai, junk osv. Og bare generelt tips?? 😃😃 Liker bloggen din kjempegodt!!

    4. Såååå fin på bilde i hvit body og hvit shorts!💕 Kan ikke forstå P som skippet deg.😥 Du er nydelig og virker som en snill og god person som er gøy og være sammen med.💕

    5. Hei, for noen dager siden så jeg på Snapchat at du hadde lagt ut noen som satt bak deg på bussen( gutt & jente ). Hva gjorde de under hånkle?🤔

    6. Hvilken fuktighetskrem bruker du til ansiktet? Huden din ser alltid så fresh og sunn ut! 🙂
      Foresten er bloggen din favoritten min om dagen, du gjør en utrolig god jobb og er helt fantastisk nydelig på alle vis!

    7. Kan du skrive et innlegg om hvilke steder man burde dra til på Rhodos, og hvilke hoteller, restauranter og barer du anbefaler? Ser utrolig vakkert ut der!! Du er skjønn og jeg beundrer deg masse! Stor klem

    8. Vet dette kanskje virker litt slemt og spørre om, men jeg kan ikke dy meg, du har veldig flott kropp, men har du fjernet noen ribbebein? I såfall visst, hvor vondt gjorde det i etter tid?

    9. syns leppene dine var så fine på bildene i forje innlegg! Herlig at du fyller de med mer kontroll nå 🙂 Hva er ditt beste råd til noen som vurderer å fylle leppene sine?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg