DETTE ER VELDIG FØLSOMT

Processed with VSCO with s2 presetJeg kan ikke beskrive gleden jeg følte da familien kom innenfor døren hos meg i kveld. Jeg har visst savnet dem mer enn jeg trodde. Nå har mamma og de små dratt, mens Jasmine skal sove over. Jeg har jo ikke vært alene et eneste sekund de siste fire ukene, så det å sove alene i natt er helt uaktuelt. Hehe! Hva da selskapssyk? Det er merkelig å plutselig ikke være rundt alle menneskene nede på Rhodos. Det er sjukt hvor fort man tilpasser seg et nytt sted og et nytt miljø. Det går sikkert like fort her hjemme også, men i og med at jeg kun er hjemme i et par dager, så vil jeg ikke få tid til å lande på ordentlig. Det har jeg i grunn ikke noe i mot heller, for så vidt. Jeg ser frem i mot å reise igjen allerede, selv om det selvfølgelig skal bli utrolig godt å se alle nære og kjære igjen her hjemme først. Skulle bare ønske jeg kunne tatt alle sammen med meg på neste tur, hehe. Det hadde jo vært toppers! 

Jeg kan ikke akkurat påstå at jeg har savnet å rydde og vaske, men det ble gjort i dag. Det har jo blitt helt støvete her hjemme mens jeg har vært borte og leiligheten har stått uberørt i nærmere en måned. Å vaske klær er jo ikke heller min favoritt aktivitet, men shit så mye det er som må vaskes. Jeg har jo bodd i en og samme koffert lenge nå, men heldigvis har jeg fått levert klær på vask under oppholdet også. Som dere forstår så er det litt hardt å være tilbake til realiteten, men sånn er det bare nå. Jeg føler at jeg går glipp av noe hele tiden, men jeg må bare innfinne meg i at jeg er nødt til å ta tak i livet mitt her hjemme denne uken. Det er jo sommer, og da blir jeg alltid så vanvittig eventyrlysten. Jeg får helt panikk om jeg bare sitter hjemme i Oslo. Det skjer liksom ikke så mye her, bare det samme gamle.

Det er mange følelser i kroppen min i kveld, så nå kjenner jeg at det skal bli deilig å gå på en liten powerwalk med storesøster. Akkurat nå står hun på badet og sminker seg, spør meg ikke hvorfor. Haha. Vi skal jo tross alt bare gå en tur, og forhåpentligvis svette litt. Overfladiskheten ligger i familien, skjønner dere! 😉 Vi var ute en liten tur å spiste tidligere, men jeg kjenner at jeg behøver å bevege litt på kroppen. Jeg har jo reist i hele dag, så jeg er litt rastløs i sjelen. Vel, vel.. Jeg håper at dere har hatt en nydelig søndag! Klem fra en følsom Bella. 

16 kommentarer
    1. Kanskje så hun veier opp mot dine opererte, fillers, extensions? ;p Eller at du tar 50 snaps fra èn powerwalk 😉

    2. Heia. Ville bare si at jeg har begynt å “barbere” ansiktet, husker du snakket om det for en tid tilbake. Jeg bare går over med barberhøvlen og det kommer av masssse småhår som man ofte ikke tenker over at man har, men som likevel utgjør en forskjell på hele ansiktet. Det ble desidert mest forskjell på “øreskjegg”, og rundt hårfestet hvor jeg hadde masse babyhår. For småhårene øverst på pannen får hårfestet til å virke mye lavere enn det egentlig er. Ble også lettere å legge sminke med glatt hud 🙂 Bare et tips, siden det høres så drastisk ut å drive å laserfjerne deler av hårfestet!

    3. Anonym: Ja, stemmer! Det var jo hun store YouTuberen som la ut den videoen. Jeg synes dog at det er bedre å fjerne med laser, for da forsvinner det jo for godt! 🙂 Klem <3

    4. Det bilde du la ut på snap av en bro med mange lås mens du var på walk med søstra di, hvor ligger det???

    5. Ifølge deg så har du nesten alltid mye “følelser” i kroppen som gjøre deg stressa eller hva som er problemet ditt
      Du burde nyte livet ikke stresse og hvis oslo er så jævligt så flytt til rhodos eller noe siden det er mer hjemme for deg

    6. Det er så godt å se deg smile og være lykkelig etter alt du har gått gjennom❤️! Du fortjener å ha det gøy, gå ut og ha det så gøy som om at det ikke finnes imorgen! Er glad for at du faktisk har klart deg så fint uten p, stor applaus til deg vennen💯
      Stor klem!

    7. Viss jeg noen gang møter på deg, vil jeg gi deg en stor klem 🙂 Ingen fortjener å bli mobbet, snakket stygt om… Du fortjener en klem, å ha det bra, slik som alle andre 🙂 Uansett så er det de indre som teller, å viss en ikke har det bra inni seg, gjør en endringer uansett hvilken dem er, for å ha det bedre, slik du har gjort 🙂 så kan de som mobber, bare ønske de hadde gjort noe med problemene sine istedenfor å rakke ned på andre 🙂

    8. Hei fina! Kan du lage et innlegg om Rhodos? Anbefalinger, hvor man bør gå ut, spise, hva som er verdt å se og hvor de beste partybåtene/beachparty? 😀 Du er jo nærmest lommekjent der så 😀

    9. merkelig bilde til innlegget. Ser bare et stort smil, svære lepper og masse vipper… Henger ikke sammen med innholdet. Men du fikk jo vist deg fram da. Blir du aldri lei av å studere din egen navle?

    10. Fargene og glansen på leppene dine var sinnsykt fint her! Kan du fortelle hemmeligheten bak? Hvilke produkter har du brukt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg