JEG KAN NESTEN IKKE VENTE

annonselenker

Klokken er ikke 14 engang, og jeg har allerede fått gjort en hel del! Det er lenge siden jeg har vært så produktiv, haha. Jeg har blant annet rukket å vært innom hos Nettavisen/Side2, kjøpt meg ny telefon OOOG gjort klart et innlegg til senere i kveld. Hallooo, hvor flink har ikke jeg vært da? 😁 Nå skal jeg bare oppdatere dere kjapt, før jeg kaster meg avgårde i taxien til beste Kasja for å bli vippefin igjen. Altså, jeg kan ikke vente! På en måte angrer jeg på at jeg begynte med vippeextentions, for herlighet så hektet man blir på det. Jeg føler meg som en nakenkatt uten, sånn helt seriøst. Haha. Men det er definitivt verdt det, jeg føler meg så vanvittig fin når jeg har et nytt sett med vipper. Det passer jo enda bedre nå om sommeren når jeg ikke går like ofte med sminke, for da ser jeg jo fresh ut uansett så lenge vippene er on fleek. Okei, hvor mange ganger har jeg skrevet ordet vipper i dette innlegget nå? Lol.

LIGNENDE JEANS HER // SNEAKERS HER // LIGNENDE TOPP HER // SOLBRILLER HER

Senere i dag skal jeg møte noen venner som jeg har savnet i hjel, så får vi se hva kvelden bringer. Jeg er full av energi og glede i dag, så det føles veldig godt. Solen skinner jo til og med i Oslo i dag! Da kan man ikke klage, altså. Happy girl! ☀️ 

10 kommentarer
    1. Jeg kan love deg at jeg var mye mer avhengig av vipper enn det du er!! I over 3 år fylte jeg opp hver eneste uke fordi jeg fikk panikk bare en eneste en vipp falt av.
      MEN til slutt bestemte jeg meg for å teste ut iglow serumet, og herreguuud som det funker. Nå har jeg lenger og fler EKTE vipper. De ser så mye bedre ut!!! Og alle spør meg hvor jeg setter på 😏😏
      Bare ett lite tips til når du slutter – begynn med det fort!

    2. Hva slags vipper blir satt på deg? Hvor lange osv? Hvor ofte må man fylle på? 🙂
      Hva er det du gjør i møte med side 2 og nettavisen, hva er møte om? 🙂

    3. Hvorfor skriver du hele tiden “lol” det ser ut det er en 14år gammel jente som skriver denne bloggen

    4. Til Jill: Få ting er så hjernedødt som å slutte og gå med noe bare fordi det ikke lengre er “in”. Altså.. det er lov å tenke litt selv uten å la seg fjernstyre totalt av mote. Syns synd på folk som følger trender så slavisk at de slutter å gå i noe bare fordi det plutselig er ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg