FOR ALLER FØRSTE GANG

annonselenker

Tenk at jeg, som har bodd i Oslo i over to år, enda ikke har vært på Tusenfryd? Det skjønner jeg ikke, for Gud så gøy det var der! I går tok nemlig jeg og gjengen en tur dit for å hygge oss, noe vi virkelig endte opp med å gjøre. Selv om jeg er tidenes pyse, ble jeg med på et par karuseller som jeg egentlig trodde jeg skulle dø i. Vo startet med en nokså gal en (om jeg får si det selv), og jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg var på nippet til å svime av midt i karusellen. Det svartnet for meg, men så stoppet det heldigvis der. Jeg er ikke den tøffeste når det kommer til slike greier, haha. Vi var der i nesten seks hele timer, så jeg kan mildt sagt si at vi var en sliten gjeng som bega oss hjemover. Det var forresten veldig, veldig hyggelig å hilse på så mange av dere fine lesere i går! ❤️ Alltid like koselig når dere kommer frem. Det varmer virkelig hjertet mitt! Dessuten er det veldig gøy å se ansiktene deres, og ikke bare lesertallet, om dere forstår hva jeg mener? Fine dere!


Hahaha, jeg dør av dette bildet! Ulrik og jeg fikk litt vann over oss i det dette bildet ble knipset. Priceless!


Denne skjønne jenta har virkelig et hjerte av gull. Jeg hadde så innmari lyst å vinne en sjiraff bamse, men i og med at jeg suuuger på basket, så hadde jeg ingen sjanse å treffe. Hun her var faktisk basketspiller, og da hun traff mål ga hun premien sin til meg!!! Jeg ble så vanvittig rørt, at det var rett før tårene kom. Haha! Så utrolig skjønn. ❤️






ANTREKK: JEANS HER // JAKKE HER // LIGNENDE SNEAKERS HER // TOPP HER // SOLBRILLER HER


Alt i alt var det en super fin dag sammen med en herlig gjeng! Etter Tusenfryd dro jeg på vippetime, for å så møte opp samme gjeng på vorspiel før vi dro ut en tur. Dagen i går var veldig innholdsrik, som dere kanskje forstår. Akkurat slik jeg liker det! I dag tar jeg det derimot litt roligere. Jeg har akkurat fått i meg litt mat, og om litt får jeg besøk. Jeg skal lade opp batteriene med en hjemmekveld før det braker løs igjen i morgen med jentekveld hos meg, før vi skal ut på byen. Blir jeg aldri lei av festing? Haha. Jeg begynner å lure selv.

14 kommentarer
    1. Til anonym kl. 21:23: Hvorfor i alle dager er det trashy å droppe bh-en? Det er på tide at vi slutter å skal ha det til at jenter på liv og død må ha bh på seg. Puppene er dekket av stoff og henger ikke ut av toppen, ergo de viser så og si ingenting.

    2. Ikke meningen å skulle ta deg på noe, men vil bare tipse deg om å lese gjennom de nye retningslinjene for reklame via blogg/youtube/instagram osv. “Annonselenke” med liten skrift feks er ikke lengre godtkjent, og det er flere bloggere som allerede har blitt tatt og kommer til å få en heftig bot og i verste fall bli anmeldt. Og sånn bort i fra det vil jeg bare si at du ser helt smashing ut! 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg