JEG KAN IKKE TRO AT DET HAR SKJEDD IGJEN

annonselenke

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

KOSESETT HER

Hvem tror dere ligger syk i senga, igjen??? Jodaaa, meg.. Selvfølgelig. Hva er galt med immunforsvaret mitt? Jeg begynner virkelig å lure. Nesen renner som aldri før, halsen er vond og jeg har feber. ARGH! Jeg blir så frustrert, for jeg hater virkelig å være i dårlig form. Det verste av alt er jo at jeg reiser på ferie i morgen, så det kunne i grunn ikke vært verre timing enn dette. Jeg får krysse fingrene for at det verste går over i løpet av dagen i dag. Jeg skal i hvert fall gjøre alt jeg kan for å bli friskest mulig til i morgen. Ingefær te, paracet, nesespray og serier i sengen er alt som skal skje i dag. Spennende, eller hva? Haha.

Fra det ene til det andre.. I går endte jeg opp med å dra ut nokså sent, og det ble så som så. Kvelden kunne vært bedre, om jeg kan si det slik. Humøret mitt ble ganske labert da jeg ble irritert hvert femte minutt over jenter som ikke eier skam. Altså, blir de ikke flaue over å være så desperate etter gratis alkohol, at de faktisk gjør hva som helst for å få det ene champagneglasset? Jeg blir så ekstremt klein av å se på det. Jeg har ingen problem med å sende disse jentene bort fra bordet mitt når de først har mage til å komme. Det verste er at flere av dem blir sure også. Haha. Gå å kjøp deres egen fuckings alkohol og book deres eget bord, så kan dere kanskje gå hjem på slutten av kvelden med verdigheten i behold. Slutt å drit dere ut.

Nå skal jeg bestille meg mat hjem på døra og se på Love Island. Det er dagens aktivitet! Takk Gud for at det er søndag. 😉

27 kommentarer
    1. Med tanken på all festingen din i det siste er det ikke sjokkerende at du har blitt syk. Immunforsvaret svekkes, og man blir raskere syk, og det går lengre tid før man blir frisk igjen.

    2. Ta og slapp av med deg! Hadde du ikke hatt bloggen din hadde du vært
      Fattig og gjort alt selv for en drink! Jekk deg ned langt ned du! Du fortjener ikke den store lønningen du får hver måned, det er helt sykt at du skal få 200 000kr i Mnd!! Helt skammelig en drittunge som deg som
      Viser bare en fake rompe og en fake personlighet skal belønnes med
      200 000kr i mnd! Du hadde aldri klart deg ute i samfunnet net, og ingen hadde gitt deg en jobb heller!

    3. Sånn jeg ser det, har vi noen over her som er sjalue? 😅 Jeg har ikke en bedre lønning en andre, men alikavell snylter jeg ikke alkohol av andre 🙂 skal vi ut å feste må vi ha rå til det selv! Stå på Isabell 🤗

    4. Det er nok ikke noe i veien med immunforsvaret ditt. Kroppen din prøver å fortelle deg at du må ta det litt med ro, og roe ned på festing og aktiveteter. Ikke så rart det.

    5. Kjøp triolif (halstabeletter som FAKTISK FUNKER) på apoteket! Halsen blir garantert bra på 1-2 dager igjen, hørt om kjempemange som har brukt det og er superfornøyd for de blir så fort frisk igjen!

    6. Jeg bare lurer på en ting. Når du er på byen så flyter det bokstavelig talt med dyr alkohol på bordet ditt. Mye folk rundt deg, som et hoff nærmest. Spanderer du på alle de?, og er du heeeelt sikker på at de er venner for real og at de ikke bare snylter på deg. Det hoffet ditt oppfører seg som om de eier hele stedet, men sannheten er at uten ditt bankkort hadde de fleste av de folka måtte nøyd seg med en kjip halvliter og et glass husets vin.

    7. Det er ikke rart du blir syk så ofte som du gjør når du har et veldig utsvevende liv med mye festing, og i tillegg spiser du dårlig kosthold..så du burde kanskje begynne et litt sunnere liv, med mindre alkoholinntak, og begynne å trene og spise sunnere, så blir også imunnsforsvaret også bedre Etterhvert👍👍

    8. Utrolig teit av def å si at andre går fra utestedet uten verdighet. Bare fordi du har penger til å drikke som en tulling har ikke alle andre det. Du er heller ikke noe bedre enn andre. Du har ikke rett til å snakke ned på andre mennesker på den måten. Skam deg.

    9. Ikke rart sånn SOM DU GÅR KLEDD!!! Hahahha, litt patetisk!
      Vet ikke hva du prøver å få vist frem med den påkledningen din,kle på deg så kanskje du blir litt mer respektert.!

    10. Blir ikke du alltid frisk når du reiser da? Det gjør jeg. De hjelper meg med alt mulig i utlandet. Her i Norge er det ikke rart du føler deg syk og smittet. Gærne folk her i Norge har jo ikke tid til å ta en sjanse og en mulighet hvis du sier du har en til de. De er bare helt bekymringsverdige altså. Du finner ikke noe hos legen hvis du er syk – og som regel feiler du bare en forkjølelse eller noe sånn. Resten finner de ikke. Vi har jellyfishes coming to the top – really sick but they always drift away before the doctor recognise them from the other that drifted. So that´s us. I recomment you to get lost far away from Norway in a place that cure you. Greece and such.

    11. Må jo være lov å bli spandert på med drikker
      Men ofc blir teit hvis jentene gjøre noe horete og teit for å få gutta til å ta hint

    12. Huff, stakkars.. De fleste blir syke etter ferier og annen luft/atmosfære, ikke rart du blir syk når du har vært i Rhodos i flere uker! Masse god bedring <3
      Hvilken nettside ser du love island? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg