SPADAG – DE BESTE PRODUKTENE

annonse

I dag har jeg hatt en skikkelig spadag her hjemme. Dere vet jo allerede at jeg bruker å ha det en gang i uken, da jeg synes det er utrolig viktig å ta vare på huden. Det er nok derfor jeg har såpass glatt og ren hud også. Så lenge man bruker gode produkter og man faktisk pleier huden, vil den også se friskere og renere ut. I dag tenkte jeg å fortelle dere om de nye favoritt produktene mine fra Decrusto som jeg dessuten brukte i dag. Det er ikke ofte jeg forelsker meg i ny hudpleie, så når jeg først gjør det, kan jeg med hånden på hjertet gå god for de. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det første produktet jeg vil fortelle dere om i dag er Black Peel Off Mask. Dette er en ansiktsmaske som blant annet minimerer porer, noe jeg virkelig trenger. Jeg har nemlig litt store porer til tider og det irriterer meg grenseløst, spesielt når jeg legger makeup. Etter bruk av denne masken ser jeg helt seriøst kjempe stor forskjell! Porene blir betraktelig mye mindre. I tillegg til det fjerner masken hudormer, overflødig talg og urenheter i huden. Jeg elsker denne! Når jeg drar av masken føles huden min kjempe ren og glatt ut, uten noe som helst urenheter. Tommel opp!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det andre produktet jeg har falt pladask for er også en peel off maske. Den heter Beauty Ghost, og er nylig blitt lansert. Til forskjell fra den første masken, bidrar denne med å gi fuktighet og næring til huden. Det kule er at masken er helt hvit, og dessuten er det den første masken med aktivt stabilisert oksygen. Et stort pluss er at Beauty Ghost gir en oppstrammende effekt! Det vil si at denne masken er ypperlig for de litt eldre også, som gjerne vil oppnå mindre tydelige linjer og stramme opp huden. Når man påfører denne på ansiktet blir den veldig kald, noe jeg fant utrolig behagelig. Etter at den har virket i en halvtime, skal den peeles av. Enkelte masker er vonde å dra av, det har jeg opplevd flere ganger. Jeg ble utrolig glad når jeg oppdaget at denne ikke var slik! Det skal ikke være smertefullt å ta av en maske, og det er noe Decrusto har forstått. Hehe! Jeg var veldig positivt overrasket over resultatet den ga. Huden min var veldig glødende og jeg kjente meg skikkelig fresh i etterkant. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter at jeg brukte begge disse maskene, avsluttet jeg med Liposome Facial Cream som er en ansiktskrem fylt av vitaminer og gode næringsstoffer til huden. Den gir en ekstra fuktighetsboost, i tillegg til å lukke de nyrensede porene. Perfekt avslutning på en spadag!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg anbefaler disse produktene gledelig videre til dere. Jeg er ikke alene om å elske Decrusto sine produkter da de er utrolig populære. Nå kan dere kjøpe alle disse tre produktene som jeg har nevnt i dette innlegget til en pakkepris på kroner 569,- HER. Det er et supert tilbud for hele tre fantastiske hudpleie produkter!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

KJØP PRODUKTENE HER!

13 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg har sett disse produktene blitt anbefalt mye av flere bloggere nå. OG jeg har egentlig veldig lyst til å prøve.
      MEN jeg har sett flere kommentere under reklamer osv at den river med seg ansiktshår osv. Jeg kan ikke se selv at jeg har det, men alle har jo slik dun.
      Og hvis den gjør det, vil ikke det si at man da må fortsette å bruke den hele tiden slik at ikke ansiktshårene plutselig blir svarte etter man har revet dem ut?
      Vet ikke om jeg klarte å formulere spørsmålet mitt på en god måte, men håper du skjønner…
      Jeg er bare redd for om man liksom FÅR hår av det i og med at man river med seg? På en måte som barbering, også kanskje de blir stive?
      Haha, du vet vel dette om du har brukt det en stund 😀
      Elsker bloggen din, synes den blir bedre og bedre med mer interessant innhold. Det synes at du hører på konstruktiv kritikk fra leserne dine. 🙂

    2. Har sagt det før, men sier det igjen – Du er sååå jævliiig mye penere uten sminke! Forskjellen er jo sinnsyk! Du trenger ikke foundation, countour og hele den pakka, huden din er mye freshere uten. Og øynene dine er mye finere uten all øyenskyggen og eyelineren. Du har jo vippeextensions så du trenger absolutt ikke sminke! Folk sier til deg hele tiden hvor mye finere du er uten sminke, når skal du skjønne det selv?! Sminke er jo gøy og det vet jo jeg som er jente, men kan du ikke gå litt oftere uten sminke eller med mindre sminke? Du ser SÅ pen ut!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg