JEG KUNNE ALDRI FORESTILT MEG DETTE

annonselenker

Foto: Brian Knd

Hva slags tanker har jeg egentlig om året så langt? Nå er vi jo søren meg halvveis gjennom 2017 allerede. Hvor fort har ikke dette halvåret rast avgårde? Det er nesten litt skummelt hvor fort livet bare passerer i rekordfart. Jeg kan i hvert fall si at jeg ikke hadde kunnet forestille meg hvordan disse månedene kom til å utspille seg. Bare det at jeg ikke lenger er i et forhold er noe jeg aldri hadde kunnet forutsett. Og det at jeg faktisk skulle klare meg fint på egenhånd, er noe jeg heller ikke trodde. Livet skjer, ting forandrer seg. Heldigvis for det. Jeg føler personlig at jeg har vokst enormt mye dette halvåret. Jeg har funnet tilbake til den selvsikre jenta jeg en gang var, men som jeg mistet litt etter litt. Jeg har fått tilbake troen på meg selv. Bein i nesa. Jeg liker den jenta jeg utvikler meg til å bli. For å være ærlig har jeg ofte følt at jeg ikke er bra nok som menneske. At jeg ikke har vært nok omsorgsfull mot de rundt meg. At jeg ikke har brydd meg nok. At jeg ikke har vært sympatisk nok. Litt etter litt har de opplevelsene jeg har gått gjennom i det siste formet meg til et bedre menneske, om jeg får si det selv. Dere forteller meg det ofte, dere også. At dere liker meg bedre nå enn før. Det skal dere vite at jeg også gjør – jeg liker denne Isabel’en bedre enn den hun var før. 


SHORTS LEVIS UTSOLGT – LIGNENDE HER // SANDALER HER // TOPP HER // CHOKER EBAY // VESKE CHANEL // KLOKKE HER

Hva de neste månedene kommer til å bringe tørr jeg ikke engang fantasere om. Er det en ting jeg har forstått, så må det være det at det mest utenkelige faktisk kan skje. Tenk om jeg plutselig er i et nytt forhold? Tenk om jeg reiser jorden rundt? Plutselig kan jeg bli huseier? Gudene vet. Jeg er spent. Spent og klar for hva som helst. Jeg merker at jeg er sulten på livet. Jeg vil oppleve nye ting. Jeg vil utfordre meg selv på alle slags mulige plan. For hvorfor ikke? Faen så kort livet er. Vi må leve når vi kan.

Jeg er et utrolig spontant menneske, og det fører til at jeg blant annet er livredd for å spikre planer langt frem i tid. Det har sine fordeler og ulemper. Jeg vil jo egentlig planlegge de neste månedene. Booke reiser for eksempel. Men det er noe i meg som stopper meg. Jeg er livredd for å forplikte meg til saker som skal skje langt frem i tid. Hva om jeg plutselig ikke vil likevel? Hva om jeg heller vil noe annet? På den andre siden blir det ofte til at jeg ikke tar de største sjansene, nettopp fordi at planlegging ofte kreves. 

Jeg vet ikke, dere. Alt jeg vet er at 2017 så langt har vært veldig.. turbulent, men lærerikt. Jeg har lært mye om meg selv, men også om andre mennesker. Jeg har lært at evig kjærlighet ikke nødvendigvis finnes. Jeg har lært å ikke legge min egen lykke i noen andres hender. Jeg har lært meg å tro på meg selv igjen. Jeg har lært at livet vil skje, og at jeg aldri kan vite hva som venter rundt neste hjørne. 

12 kommentarer
    1. Er du venn med sahar ? Ser hun aldri på bloggen eller snap, men hun var i bursdagen din. Brukte du hun bare eller hva er greia?

    2. Jeg har alltid hatt litt delte meninger om deg. Men jeg må være ærlig og si at jeg virkelig har tatt feil angående deg. Du virker som en utrolig omsorgsfull person, som bryr seg utrolig mye om de rundt seg. Du har opplevd mye i løpet av livet ditt, og fortsatt står du opp for deg selv og prøver virkelig å gjøre det beste ut av det du har. Jeg tror mange så ned på deg angående operasjonene, men jeg synes alle må legge merke til de store endringene som har skjedd det siste året, mentalt. Du virker utrolig sterk, og jeg synes virkelig du fortjener å høre det. Du fortjener alle livets oppturer, og jeg ønsker deg en veldig opplevelsesrik sommer. Kos deg, drit i alle haterne og nyt!❤

    3. Merker ikke at du har blitt sterkere mentalt
      Men bra hvis du klare å få selvtillit istedenfor å syte og legge deg rett på operasjons bordet ,kan neppe være sunt

    4. Så fine sko, akkurat sånne jeg trenger! Takk for link 🙂
      Og jeg er helt enig med en kommentar over her, du virker veldig omsorgsfull og god. #konemateriale (nei, jeg er ikke lesbisk hahahh)

    5. Dra ut å opplev livet! Du opplever ikke stort annet enn harry nordmenn og svensker på de turene dine til Rhodos og med den lommeboka di forstår jeg ikke at reiser til noe helt nytt! Asia, Afrika, sør amerika osv. Det fins så mye mer enn bare Rhodos og LA (som du snakker ofte om) dra å opplev verden, ikke festen. Jeg er 22 år og jobber som bartender (vil si jeg tjener shiiit) og bor i Oslo og har vært innom hver enste verdensdel, men verken i Spania eller Hellas. Det koster meg 500 kr 1 vei til de stendene så hvorfor bruke så mye tid der nå? Du kan reise dit når som helst ellers, men ikke resten av verden! Tør å lev litt, og da mener jeg virkelig leve. Livet handler om så mye mer enn bare fylla, negler, bryn og sminke. Og det vil du ikke angre på, lykke til!
      Nora

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg