SLIK FÅR DU SUNT OG VAKKERT HÅR

Annonse

Endelig har jeg begynt på kosttilskuddet Hair Luxious fra Good For Me! Dette er et genialt produkt som inneholder en lang liste med av fantastiske ingredienser og næringsstoffer som er dødsbra for håret! Jeg har som dere allerede vet vært i Hellas i over en måned, noe som innebærer mye sol og bading. Håret mitt har med andre ord fått gjennomgå realt den siste tiden, noe jeg virkelig legger merke til selv også. I tillegg til det bruker jeg tapeextentions som sliter litt på håret, så da er det ekstra viktig for meg å ta vare på mitt naturlige hår. 

Jeg har gått på det en liten stund nå, men det tar naturligvis tid før man ser den aller største forskjellen. Her gjelder det å være tålmodig! Jeg gjør hva som helst for å oppnå tykkere, friskere og lengre hår. Det finnes jo ingenting finere enn nettopp det. Håret mitt for øyeblikket er nokså livløst og tørt, så jeg gleder meg virkelig til å se forskjellen etterhvert. Jeg har hørt så utrolig mye bra om Hair Luxious fra før, så her er det høye forventninger. Hehe! Frem til nå er jeg i hvert fall veldig fornøyd. Jeg føler at håret mitt har blitt litt styrket allerede, og det har ikke gått lang tid i det hele tatt. Jeg mistenker at det er de 8 forskjellige typene av B-vitaminer som finnes i produktet som har gjort litt underverker allerede. Dette kosttilskuddet har med hånden på hjertet blitt en del av min hverdag – jeg tar som anbefalt to kapsler hver eneste dag. Hvem takker vel nei til et kosttilskudd som tilfører håret ditt den nødvendige næringen det trenger for å oppnå naturlig hårvekst? Ikke jeg i hvert fall! 😄 Bli med meg på denne reisen du også! Kjøp Hair Luxious til kun kr 229,- HER!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

💖 💖 💖 💖 💖

8 kommentarer
    1. hvor mange piller tar du daglig? leser stadig om nye produkter du anbefaler gjennom piller.. bare lurer

    2. Så uendelig vakker du er!
      Hvor har du kjøpt den kjolen der?
      Og hvor er den svarte bh/toppen du har hatt mye på snap? Den var superfin!
      God tur i morgen❤️

    3. Håper virkelig du kan svare på dette! Jeg lurer på hvilket kamera du brukte når du hadde photoshooter i Rhodos nå sist? Dødsfine bilder av deg!
      Skal selv kjøpe nytt kamera, og håper virkelig at du kan svare på dette <3
      Klem

    4. omg, håret ditt er jo nydelig, hvordan kan du si det er tørt og livløst? :O gleder meg til å høre om pillene fungerer. Ha en fin dag vakre menneske <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg