MIN FASTE REISEPARTNER

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

MY LIFE ISN’T PERFECT, BUT MY TAN IS

Se så brun jeg er, da! Alt er takket være et genialt kosttilskudd. Nå har jeg nemlig gått på Betakaroten Gold fra Good For Me i et par uker, og jeg har så klart tatt med meg pillene til Rhodos. Jeg mener, sjekk det fantastiske resultatet jeg har fått nå mens jeg har vært i Rhodos! Jeg har solt meg hver dag siden jeg kom hit som nå er en uke siden, og jeg vil tørre å påstå at jeg aldri har opplevd å fått en så dyp brunfarge på så kort tid. Jeg var jo brun før jeg kom ned hit også, men brunfargen min har blitt utrolig mye dypere siden jeg startet på Betakaroten Gold.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Betakaroten Gold passer til absolutt alle som ønsker seg en dyp og varig brunfarge. Dessuten er det perfekt for de som er veganere også, da disse kapslene er 100% veganske. Det er et stort pluss og noe jeg synes er helt fantastisk at de har tatt hensyn til. Jeg kommer nok aldri til å slutte å gå på disse, da jeg er vanvittig fornøyd med resultatet og effekten de gir meg. Jeg elsker å være brun (helst året rundt), og derfor er det helt supert at man faktisk kan gå på Betakaroten Gold året rundt også. Man må absolutt ikke være på reisefot for å gå på dem. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg svelger en kapsel om dagen, og det skal man egentlig starte med rundt 2-3 uker før avreise dersom du skal på ferie for best mulig effekt. Det er ikke et must, men et godt tips! Kapslene er små, så de er med andre ord ikke ekle å svelge slik som mange andre piller er. Jeg har nemlig vansker med å svelge store og “tørre” tabletter, så jeg ble veldig glad når jeg la merke til at disse var behagelige å få i seg. Tommel opp for det. 😁 Nå til gladnyheten! Dersom dere oppgir rabattkoden «Isabel20» får dere hele 20% i avslag på kjøpet. Bestill HER!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

KJØP BETAKAROTEN GOLD HER OG FÅ SOMMERENS FINESTE BRUNFARGE!

11 kommentarer
    1. Ca. hvor mange piller er det i en boks og hvor mange skal man ta per dag? Vurderer å bestille, men vil vite hvor ofte jeg trenger å få det levert:) Takk på forhånd om du svarer.

    2. Blir man flekkete av disse? Ser ut som du ikke har noe særlig farge mellom puppene og enkelte steder på lårene. Eller har du bare flasset der?

    3. Hei Isabel, jeg håper du kan svare meg på dette: gjelder tipset om å starte 2-3 uker før avreise til syden feks, alle typer betakaroten? Jeg har kjøpt en på apoteket, og det står ikke noe om når man burde starte med de i forveien. Og på Internett står det alt i fra 1 uke i forveien og noen sier 1mnd? Men hva tror du? 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg