ANGÅENDE KRITIKKEN JEG HAR FÅTT

Jeg får en del kommentarer/kritikk fra enkelte lesere som synes at jeg skal la være å blogge dersom jeg ikke har noe “spennende” å komme med. Det tenkte jeg å svare litt på nå, fordi at jeg synes at det er litt spesielt å mene det. Selv om jeg har en blogg, betyr ikke det at absolutt hvert eneste innlegg jeg publiserer her er nødt til å være SUPERDUPER spennende og givende. Det er tross alt en livsstilsblogg hvor jeg skriver om livet mitt, mine tanker og meninger – ikke en nyhetsside. Om jeg ikke har noe spesielt spennende på hjertet en dag, ja – da blogger jeg kanskje om hva jeg har gjort den dagen, eller så deler jeg kanskje dagens antrekk. Det er slik jeg driver bloggen min, og ikke minst slik jeg selv ønsker at det skal være her inne. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dersom hvert eneste innlegg skulle vært over the top hadde jeg virkelig slitt. Da hadde det ikke vært mulig å blogget for hverken meg eller noen andre bloggere for den saks skyld. Det er dager hvor det skjer like lite i livet mitt som det kanskje gjør hos deg? Livet mitt er ikke glitz and glam hver eneste dag, ikke sant. Jeg prøver selvfølgelig å levere så spennende innlegg som mulig til dere, for jeg vil jo at dere skal finne innholdet her inne interessant. Det er en selvfølge for meg, men det er ikke hver eneste dag at det er mulig. Håper på litt forståelse på den fronten! 😊

Når det er sagt, ønsker jeg veldig gjerne å høre deres ønsker til eventuelle innlegg? Kom gjerne med tips, så skal jeg se hva jeg kan få til. Litt hjelp fra dere hadde jeg satt veldig stor pris på! 😁 Klem.

30 kommentarer
    1. Kanskje du bør heller skrive litt andre overskrifter da, så man ikke tror det er superduper spennende

    2. Folk måste alltid hitta något att klaga över/ på. Jag gillar din blogg, och just det ja, det är DIN blogg och passar det inte med innehållet för vissa då får dem ju finna en annan, mer spännande blogg att följa. All kärlek till dig <3. Har precis börjat följa dig så jag är inte så insatt i ditt och Pierres exförhållande , men vad jag har förstått är att han ska ner till Rhodos. Please låt han ej påverka dig där nere. Man ska aldrig gå tillbaka till gammalt:) blir aldrig bra. Finns snyggare, bättre killar♡

    3. Jeg tror at “problemet” er at det virker som om du har kjørt deg litt fast? Mangel på inspirasjon kanskje? Jeg føler at det er ganske mangen like innlegg hele tiden (dagens antrekk og salg på nelly) + bildene dine er veldig like i alle innelggene (ser ned i bakken og tar meg i håret). Kanskje det kunne vært en ide å prøve å variere bildene litt? Og kanskje skrive innlegg om sminkerutinene dine på sommeren? Bucketlist? Noen morsomme sommerminner? Hva du drømmer om i fremtiden, som ikke er av standar typen (hus, bil, osv)? Dette var bare noe jeg kom på i farten 🙂 Jeg leser bloggen din hver dag, men i det siste har jeg falt litt av.. Jeg håper du finner inspirasjon snart! 🙂

    4. “Det er dager hvor det skjer like lite i livet mitt som det kanskje gjør hos deg?”
      Med det mener du hva? At vi som ikke blogger heller ikke har ett spennende liv, og ikke ett liv der det skjer mye?😅

    5. Hvorfor gidder du å godta kommentarer om P? Du sier du har gått videre med livet ditt osv, så hvorfor må vi da lese om han i hvert eneste kommentarfelt? Kan du ikke bare droppe å godta kommentarer som handler om han sånn at folk kan legge den ballen død

    6. Jeg syns du skal blogge om det du vil.En del av de som kommenterer på bloggene er bare ute etter å klage på alt uansett hva du skriver eller legger ut.De så kalte “nettrollene”.Som tror de er best i alt..Så heier på deg og skriv det du vil.For du mister ikke lesere,selv om de mener den er kjedelig osv..Så har du fortsatt masse lesere.Ikke la “nettrollene ” vinne…

    7. Beklage å skrive om Pierre på din blogg.
      Men kjære vene for en video han har lagt ut, de lille jeg såg ble jeg bare flau på hans vegne.Tydelig at han har forstått at du har gått videre, og prøve å ødelegge for deg. Pliis ikke hiv deg på å svar han, for de er du som komme styrket ut av de. Helt feil å bruke psykiske lidelser til en grunn til å få sympati, å da har jobbet så lenge i psykiatrien at jeg vet hva jeg snakker om..

    8. Var liksom det. Overskriftene dine virker jo superduper spennende så kommer man til innlegget så var det ikke så spennende som du relaterte til. Bloggen bjunner å bli kjedelig ass.

    9. Bra innlegg. Din blogg- ha den slik DU vil. Så ser du på leser tallene om det funker el ikke. Og om leser tallene skulle synke litt, javel igjen er det opp til deg om du vil gjøre forandringer. Bør være lov å komme med ønsker fra leserne, men denne kritiseringen av kropp bla er bare ufin. La oss heller heie på Isabel som har skapt sitt eget levebrød, og liker vi ikke bloggen, lar vi være å klikke oss inn! Ikke mer vanskelig enn det. Fortsatt god sommer,Isabel! 😊

    10. Blitt mye av det samme ja, og alle bilder er like også 😅 Du får finne motivasjon til å være mer kreativ.. Leser mindre og mindre på bloggen din for hver uke som går 😛

    11. Lage en “bikini guide” hvor du forteller oss hvor alle bikiniene dine er fra! Viktige ting du alltid har med i kofferten på reise, hvor du har tenkt til å flytte/ hvilke områder i oslo, inspirasjon/ tanker om hva du ser for deg i den nye leiligheten, lage vlog fra Rhodos

    12. Hei.
      Var det hele tiden meningen at du og Pierre skulle henge sammen på Rhodos? Mener jeg så han på snappen din i dag😊

    13. Alt må jo ikke være sykt spennende hele tiden, det er gøy å lese hverdagsting også. 🙂 Ellers liker jeg når du viser ting du kjøper, klær osv!

    14. Synes det er gøy å lese om hverdagen din, jeg! Synes det er spesielt interessant å lese om hva du gjør på Rhodos, så for min del skal du bare fortsette bloggingen som før🙌 digger bloggen din!

    15. Sminke video ! 🙁 spurt deg så mange ganger og du har lovt å få det til flere ganger men det skjer liksom aldri

    16. Produkter du hater/ikke syns er bra, et åpent brev til 16-18 år gamle deg, åpent brev til 40 år gamle deg, hjertesakene dine og kanskje litt throwback til typ 13-16 år gamle deg? Følelser, bilder og omstendigheter 😄

    17. Det går jo an å skrive om noe spennende selv om du ikke gjør noe ekstremt spennende hver dag. Eventuelt ta en pause når du vet du skal feste på Rhodos i noen måneder. Se på f. eks Caroline Berg Eriksen, så skjønner du kanskje hva leserne mener. Kvaliteten på bildene, variasjon og gode tekster med overskrifter som ikke er misvisende.
      Men selvfølgelig: du bestemmer jo selv hvordan du vil drive din bedrift. Om du ikke forstår hva leserne mener, eller er uenig, så kjør på videre i samme tralten du gjør nå. Det viktigste er at du selv koser deg, du lever jo ikke for å please andre.

    18. Sminkevideo hadde vært supert !! Du sminker deg så fint og det ser ut som at sminken din holder bra på til og med nede i varmen! Hadde vært greit med noen tips der 🙂

    19. Jag har skrivit 2-3 kommentarer på din blogg, men ingen har publicerats. Jag har inte skrivit något dumt eller elak. Men tycker det är lite tråkigt med din blogg att det är så. Men jag skall sluta med kommentarer. Koselig att läsa ändå. ☺️

    20. Synes det er gøy å følge deg på ferie jeg! Blir jo fort kjedelig å følge deg i bare Oslo og uansett. <3

    21. Du må høre på oss da. SMINKEVIDEO. Vi jenter er veldig opptatt av sminke og produktanbefalinger. Mange bruker timesvis på YouTube hver dag å finner inspo. Det er gøy å se flere sminke looks og dine produkt anbefalinger. Søk opp jeffree star på YouTube å få inspirasjon derfra. DET er det som fenger. Altså mer personlig å se deg på video!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg