JA, DET HAR SKJEDD MYE

annonselenke

Hei, fine lesere. Herre, som jeg har savnet dere! Det er merkelig å ikke ha skrevet et eneste ord til dere på to døgn, det tror jeg aldri har skjedd før? Jeg har gått maks en dag uten å blogge tidligere, så dette er ikke normalt til meg å være. Det varmer hjertet mitt å se at dere savner meg i kommentarfeltet, så jeg kan gledelig meddele at jeg er tilbake igjen for fullt. Hvorfor forsvant jeg bare, helt ut av det blå? Jeg vet ikke helt selv, for å være ærlig. Det har skjedd veldig mye de siste dagene som har tappet meg på energi, og oppå det hele presterte jeg å ødelegge iPhonen min igjen. Jepp, igjeeen.. Butikkene stengte tidlig på lørdagen, og i går var det stengt så jeg fikk ikke fikset meg ny telefon før i dag. Gjett om det var deilig å endelig få mobil igjen? For å ikke snakke om 4g.. Det å gå to dager uten har vært helt jævlig, mildt sagt. Jeg er jo så vanvittig avhengig, noe jeg fikk bevist nok en gang disse dagene – haha.

Nå er jeg i hvert fall back to life. Tilbake på sosiale medier og tilbake på bloggen. Jeg må være ærlig å si at det har vært litt deilig å være litt frakoblet også. Jeg trengte denne pausen, tror jeg. Litt tid til å hente meg inn igjen etter et par harde uker med festing og lite søvn. Jeg har sovet myyye de siste døgnene, heldigvis. Jeg funker ikke særlig bra uten mine obligatoriske ni timers med søvn hver natt, og det kan jeg love dere at det ikke har vært mye av her nede. Vi snakker maks 5 timer søvn hver dag, og det har jeg merket på kroppen. Jeg vet forøvrig at det har vært mye prat og skriveri om meg etter en viss snapstory, og jeg kommer til å kommentere det så fort som mulig. Hold utkikk etter det innlegget etterhvert.

BODY MED VERDENS FINESTE RYGG HER

Nå fikk dere et livstegn og en liten oppdatering fra meg, i hvert fall. Håper alt er bra med dere også? Nyter dere sommeren? Det gjør definitivt jeg! ☀️🌴

29 kommentarer
    1. Hei. Hvis du er i Rhodos by, vet du om det er primark der? Og hvis du har vært på sephoraen som er der hvordan utval de har og har du vært på Victoria secrets butikken på flyplassen det? Tror jeg har lest at de er der? Skla dit selv i slutten av juli sp defor lurte jeg på om noen butikker😊 PS: stå på du er rå god!!!

    2. Hei 🙂 dette virker kanskje litt tilfeldig hehe, men hvordan reagerer du om du møter på P nå i Rhodos? Håper alt går bra med deg og håper at alt går fint og at det ikke blir vondt for deg. Sender deg en stor og varm klem <3

    3. Det er flere som har sett deg henge med Pierre på Rhodos. Kan du ikke bare være ærlig med leserne dine? Du mister mange av å lyve!

    4. Det er fint med små bikinier,shortser og topper hvis man har kropp til det. Og det har du. Sommer er herlig. Neste sommer skal jeg være i syden minst en måned…Jippi

    5. Hei😄
      Så bare den fiineste toppen her på snapen din i går🙈🙈 en svart, litt gjennomsiktig med hals og lange armer😍😍 hadde satt så stor pris på svar om hvor den er fra/kjøpt!🙏🙏??

    6. Du behandler leserne dine dårlig ved å si a, og så vente lenge med å si b. Kan forstå om ting er vanskelig, men ikke lat som om du ikke vet noe som helst om hva du gjør ved å si at noe har skjedd, og at folk da må være på utkikk etter din kommentar på det?

    7. Hjelper vel ikke på ting at du drikker masse alkohol og fester så ofte? Hva er det som har skjedd som er så stort at leserne dine må vente på “the big reveal”? For du har nå lagt opp til at vi skal lure på hva som hadde skjedd. Eller var det et uhell?

    8. Sånn holder enkelte bloggere på…ikke blogge for så å komme et par dager etterpå….slutt følge sånne…følg de som er trofaste mot leserne sine i alle dager uansett med og motvind!!!!1

    9. Hva syntes du om jenter som ikke har trent seg slankere men alltid vært tynn og ikke legger på seg poserer kroppen sin med tekst som “Work out” “trening” “fitnes body” ? Bra at de tør å poste bilde av kroppen men er det like bra med tekster som er løgn? Og det er vel forskjell på å stramme muskler og heller ta bilder fra forskjellige vinkler?

    10. Hei, fine du! Er selv på Rhodos og har klart å ødelegge iphonen min idag 🙄 lurte på hvor du kjøpte ny? Hadde satt pris på svar 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg