MIN SIDE AV SAKEN

Snapstoryen alle pratet om, spesielt på Jodel. Vel, her kommer min kommentar til det. Det var altså en kompis som filmet meg da jeg tok en lystgass ballong, som forøvrig er veldig vanlig her på bargata. Alle klubbene selger det og det er ikke ulovlig på noe som helst vis. Ballongen blir fylt med lystgass, og når man innhalerer den får man typ en lykkerus som varer i rundt 20-30 sekunder. Om det er helsefarlig eller ikke er godt omdiskutert, men i og med at jeg ikke kan så mye om det tenker jeg heller ikke å uttale meg noe spesielt. Uansett, da jeg tok en slik ballong endte jeg opp med ubehagelige rykninger som ikke så særlig heldig ut – hverken på snappen eller IRL. Det var mange som ble bekymret for meg da de så den mystorien, så derfor vil jeg bare fortelle dere at det ikke var noe farlig eller noe fælt som hadde skjedd meg. Det var bare en dum lystgass ballong som fikk meg til å se noe.. merkelig ut i et par sekunder. Den snappen kunne jeg vært foruten, for jeg skal være ærlig å si at det ikke så veldig bra ut. Jeg hadde blitt bekymra selv, om det hadde vært noen andre. Tusen takk for omtanken i hvert fall, alt er bra med meg! 💖

Fra det ene til det andre.. I dag har jeg hatt tidenes mest random dag. Jeg og en gammel kjenning har bare sittet å pratet ved havet i flere timer og gått rundt i solen. Timene har bare flydd avgårde. Jeg merker at jeg er skikkelig trøtt nå mens jeg skriver dette innlegget, for denne frøkna fikk seg nemlig kun 3-4 timer med søvn i natt. Jeg tilbrakte hele natten sittende ute ved havet hvor jeg pratet med en person som jeg ikke hadde forventet meg å prate med. Livet mitt for tiden, dere. Jeg merker at disse ukene på Rhodos tærer på meg. Jeg er ikke helt meg selv for tiden. Aja.. Jeg avslutter nå, så skal jeg prøve å få meg en liten time på øyet før det er middag senere i kveld. Glad i dere! Klem.

35 kommentarer
    1. Sa ikke du at du hadde det veldig bra? Blir forvirret. Dette er forresten skrevet med omtanke/ vanlig respekt.

    2. Flere netter med lite søvn, mye sol og en del festing vil nok tære på deg, ja. Selvom du er ung 🙂 Ta godt vare på deg selv! ❤️

    3. Omg! Du elske denne “bella” på rhodos,plutslig er du ikke helt deg selv, ene moment super happy ene moment så sliten, ka stresse du med egentlig blir gal ahah eneste stor forvirring av bloggen din. Du seie altfor masse på bloggen din som bare blir vas for oss å lese, med at du snakket med en også en annen også offfaaasss blir bare stressa

    4. Du sa jo at du hadde det så bra og var “gamle” Isabel igjen og var såå happy for noen dager siden jo 🤔

    5. Ikke har jeg sett snappene eller noe på Jodel. Men jeg er ganske sikker på at du mener helium ballong? Lystgass er noe helt annet😊❤️

    6. Jeg er sjokkert! Her sitter du å reklamerer for lystgass som nærmest ufarlig? Lystgass er farlig! Det er flere tilfeller der ungdommer har pådratt seg hjerneskade ved innhalering av drivgasser (lystgass). Tror du virkelig bargata i Rhodos bryr seg om ungdommers vel og ve? De er kun ute etter å tjene penger. At lystgass ikke er ulovlig å selge, er ikke ensbetydende med at det ikke er farlig! Dette her var et nytt lavmål fra din side. Tror du skal ta deg et raskt googlesøk, så finner du fort ut farene ved innhalering av drivgasser.

    7. Jeg som alle lurer på hvem denne personen er, likte deg og Pierre veldig godt sammen, er det lov og håpe på at det var han? ☺☺

    8. Lystgass er noe de ofte gir til kvinner som føder, jeg prøvde en slik ballong selv når jeg jobbet på Rhodos da jeg tenkte at det ikke kan være skadelig siden de gir det til gravide, fødende kvinner. Finnes bivirkninger ved lystgass som med alt annet, men ingenting som er spesielt skadelig! Så håper ikke folk reagerer på det og tror det er “dop”😅

    9. Kan ikke du ha en livestream mens du er på hotellet å slapper av før du skal ut? Svare på noen spm ogsånt som før

    10. Det står jo lystgass – sikter til deg Frida.
      Håper du får sovet litt og er på topp igjen i morgen 😊 Lite søvn og mye alkohol tærer nok på kroppen ja vil jeg tro -hehe 😉 Kos deg kjempemasse videre på Rhodos da 😙

    11. Lystgass er kaldgass. Dvs. den synker. Hvis den synker i lungene dine, blir du kvalt og dør. Du skjønner vel at det å kutte oksygentilførselen til hjernen er skadelig, og ikke noe som er “omdiskutert”? Det er trygt under kontrollerte former, ved hjelp av lege f.eks. i forbindelse med fødsel eller tannlegebesøk. Det er definitivt ikke noe du bør ta ut av en ballong. Dette synes jeg du burde advart om, ikke spredt slik vranglære som du gjør her.

    12. Er det sant at du henger med Pierre i Rhodos? Blir nesten litt skuffet, siden han snakket om hvor dårlig kjæreste du var i videoen sin. Men samtidig så skjønner jeg deg, fordi jeg vet hvor vanskelig følelser kan være :/

    13. Lystgassen de gir på sykehus i Norge er blandet med oksygen og derfor ikke farlig. Den folk inhalerer av ballonger er ren lystgass(lattergass som noen kaller det), det var en som døde av det på roskilde i fjor fordi hun ikke fikk puste, så det er bedre å holde seg unna, selvom flere mener det ikke er dårlig..

    14. En jente i naboteltet vårt på festival i fjor døde av kvelning fra lystgass. Synes det er HELT sinnsykt at du sitter og snakker om det som om det ikke er farlig. Det skal lite til for å ta for mye og da kveles man umiddelbart. Kjenner jeg får helt vondt i hjertet at du sitter og skriver om det som at det er kun morro

    15. Hei! Dette er ikke for å kritisere deg, men hadde jeg vært deg ville jeg skrevet et nytt innlegg om dette og informert om farene med det. Du har en haug av følgere og veldig mange av de er i den alderen som dette angår. Lystgass er farlig, og selv om det er lovlig er ikke dette noe å tulle med. Den lystgassen man får på sykehus når man f.eks føder er tilsatt oksygen, noe som gjør den ufarlig. Den gassen som er i disse ballongene er ren lystgass noe som gjør at man ikke får oksygen til hjernen når man puster inn dette. Det kan føre til hjerneskader og i verstefall døden. Det er registrert en del dødsfall på grunn av dette..
      I dette innlegget ser det ut som det er noe ufarlig og morro og kan få andre til å gjøre det samme fordi det gikk bra me deg. Det er ikke sikkert det går like bra med de..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg