DAGENS LISTE

DAGENS HUMØR: Glad, glad, glad! Det er stekende sol, i underkant av 30 varmegrader og ja.. Er det egentlig vits i å utdype noe mer? Man kan jo ikke annet enn å være lykkelig her nede i varmen.

DAGENS BURDE: ta bilder til bloggen og sole meg. Jeg er ikke så veldig flink til å ta med meg kameraet til enhver tid, og det er egentlig veldig kjipt. Jeg vil jo aller helst dokumentere så mye som mulig herfra, for det er jo sååå fint her! Jeg lover å bli flinkere. 😁 I dag skal kameraet med fra morgen til kveld!

DAGENS FRISYRE: Løst. Jeg liker å gå rundt med håret løst, selv om det kan være ekstremt varmt til tider. Da fyker det fort opp i en hale, men jeg prøver å holde ut med det utslippt så lenge jeg klarer. Det er lenge siden jeg har krøllet det nå forresten, det gjør jeg jo hele tiden hjemme. Jeg antar at jeg ikke orker å bruke tid på det her nede, og heller retter det istedenfor. Det går mye kjappere, selv om krøller er tusen ganger finere.

DAGENS SMINKE: Akkurat nå har jeg ingenting sminke på meg, men om litt blir det massevis! Hehe. Glossy lepper, masse glød og gylden øyenskygge.

DAGENS ANTREKK: Bikini enn så lenge! Det er fysisk umulig å sprade rundt i noe annet på dagene, det er så innmari vaaarmt. 

DAGENS PLANER: Først og fremst skal jeg spise frokost og deretter sole meg. Og så er det middag og ut senere i kveld. Same old, same old. 

28 kommentarer
    1. Så på en snap igår kveld av at du satt å pratet med pierre der han og kompisene røyket shisha, hvordan er forholde deres nå med tanke på videoen han la ut på youtube å alt som har skjedd i det siste? 🙂 Ble faktisk veldig overrasket av å se dere sammen igår

    2. Vil du ikke fylle livet ditt med noe snart? Det er jo bare negler, hår og drikking du driver med.. hva med å ta en utdannelse? Fylle hodet opp med noe annet enn deg selv?

    3. Lurer på hvordan du ikke får nippelsen til og synes gjennom badedrakten (calvin) eller stikke ut? Har samme…

    4. Hur har Niklas det? Är han flört, kompis/KK. Har inte sett till honom i din blogg.
      Se till att svara på kommentarer till din blog. Det är inte OK att inte bry dig om alla frågor.
      Sluta med antydningar om vad du gör . Spela med öppna kort eller säg ingenting t.ex att du tiibringade hela natten på stranden med någon du inte talar om vem hen var. Dina läsare bill veta. Om du inte vill var tyst.
      Hur länge blir du kvar i Rhodos?
      Klem!
      Henrik
      💕😇🌹🌹

    5. Man ser deg og pierre snakke sammen på andres snapper osv? Hva driver dere med? Dere begge snakker dritt om hverandre, og kaller hverandre desperate og du kaller han stalker. Og nå kan du ikke svare på spm om han engang?

    6. Tenker du på at småsøsknene dine ser alt du driver med på snap? Men Rodos er en fin øy, spesielt gamledelen.

    7. Niklas har inte synts till sedan han kom. Är han flört, kompis, käreste eller KK..? Har han försvunnit?
      Du svarer aldrig på kommentarer på din blogg. Detta retar dina bloggläsare. Kommentarerna är ju en del av kommunikationen mellan dig och de som är intresserade av din blogg. SKÄRPNING?
      Likaså är du väldigt “flink” att komma med antydningar om en det ena och det andra, men du är inte lika flink på att redovisa hela sanningen t.ex. Att du tillbringade hela natten på stranden med någon vilken du inte talar om vem det var. Om du inte vill tala om vem det är skriv inte om det. Du ser ju att det blir mängder med frågor kring detta. Du verkar inte vilja svara på dessa frågor. LÅT BLI ATT KOMMA MED HALVA HISTORIER OM DU INTE ÄR BEREDD ATT BERÄTTA HELA HISTORIEN.
      Hur länge tänker du stanna på Rhodos? Ribekka och Sebastian kommer väl snart tillbaka.
      Klem från Henrik
      😍🌹😎😎

    8. Synst da er kjedlig og gå innpå bloggen din fortio. Sio du nesten aldri legge ut innlegg lengre. Kansje 1 om dagen og å da handle bare om at du har solt deg og ska drikka (igjen ) like bloggen din veldig godt sånn uten om den siste tiden 🙂

    9. Hei fine deg! 🙂 Skjønner at du er på ferie, men det har du vært leeeenge nå. Synes bloggen din er så halvveis nå. Du svarer ikke på kommentarer og det er lite innhold. Mange spør om sminkeinnlegg og videoer, men det kommer aldri :/

    10. Spörsmål: Ikke absolutt alle behøver å synes på bloggen, Henrik. Jeg har et liv utenom også 🙂 Det er dessuten ikke slik at alle som har en del av min hverdag som ønsker å bli blottlagt på sosiale medier med mange flere tusen, noe jeg selvfølgelig respekterer.

    11. Spörsmål: Det er fullstendig OK å ikke svare på absolutt alle spørsmål, jo. Jeg er ikke nødt til å besvare ting jeg ikke vil svare på for øyeblikket. Det må respekteres 🙂 Hvor lenge jeg blir er uvisst. Jeg tar det som det kommer.

    12. Dette er på ingen måte ment som frekt, men syntes at du har blitt veldig tynn. Er alt bra med deg om dagen? ❤️ Eyelineren fra NYX er forresten helt super. Klem fra meg

    13. Hei! Typen min ønsker å dra på guttetur til Rhodos, med en gjeng kompiser. Jeg er usikker på hva jeg mener om det, og jeg blir veldig sjalu når jeg tenker på at han skal til syden og feste med masse leddkledde damer..
      Du har jo en del erfaring når det kommer til både festing i syden, og med forhold! Så derfor følte jeg at jeg kunne spørre deg. ❤️
      Visst du var i min posisjon, hva hadde du tenkt om det?

    14. HELT enig med deg at du ikke trenger å svare på alt, privatliv er fullstendig lov:) men det jeg lurer på er hvorfor ta med en liten bit av noe du ikke vil svare på? Som at du snakka med en viss person, men kan ikke si hvem. Hvorfor ikke bare droppe å si du snakket med denne personen da? Du vet jo vi er noen nysgjerrige jævler, så for din del er det best og ikke noe som helst når du ikke kan si alt 🙂 Bare et tips, så slipper du de sure bloggleserne etter deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg