20% RABATT PÅ NELLY

annonselenker

Nå er det jammen på tide med en ny rabattkode på Nelly, synes dere ikke? Hva passer vel ikke bedre enn en rabattkode som gjelder badetøy nå som det er sommer på alvor? JUHU! Selv elsker jeg bikiniene på Nelly, og det er der jeg har kjøpt mine fleste. De har et bredt utvalg, så man finner garantert noe som faller en i smak. 😃

KLIKK HER OPPGI RABATTKODEN «BEACH» I KASSEN!


1.TOPP HER – TRUSE HER // 2. HER // 3. TOPP HER – TRUSE HER // 4. BIKINI HER // 5. HER // 6. HER

1. TOPP HER – TRUSE HER // 2. HER // 3. TOPP HER – TRUSE HER // 4. TOPP HER – TRUSE HER

_____

LIFE IS BETTER IN A BIKINI! 👙

5 kommentarer
    1. Det passet helt perfekt nå!! Nå skal jeg shoppe:-D
      Over til noe helt annet som jeg håper du vil hjelpe meg med… jeg har nemlig veldig lyst til å ta silikon, men kjenner ikke om en eneste en som har det… derfor håpet jeg på at kanskje du vil svare meg på noen spørsmål! Vet at du ikke gjorde dette hjemme, men er du fornøyd eller angrer du litt?
      Er det verdt pengene og smerten? Har du noen klinikker du kan anbefale?
      Hadde satt veldig pris på svar! Klem<3

    2. I love nelly!<3
      Jeg har skrevet et viktig innlegg om ensomhet på skolen. Vet at du ikke går på skolen og forventer ikke at du skal gjøre dette, men hadde blitt glad om du hadde lest innlegget mitt, også kanskje hjulpet meg å spre videre det som jeg skriver. Ikke at du reklamerer for min blogg, men kanskje skriver om noe av det samme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg