SIVILSTATUS, PRIVATLIV ++

annonselenker

· UKENS SPØRSMÅL ·

Hvorfor svarer du ikke på alle spørsmålene du blir stilt? Synes du ikke det er frekt å ikke besvare? Det er tross alt vi lesere som betaler lønnen din.

Først og fremst: det er Nettavisen som betaler min lønn. Og for å svare på spørsmålet ditt: jeg kan ikke svare på absolutt alt dere lurer på. Det er et par ting jeg hverken ønsker eller vil svare på, og da lar jeg være. Det er helt okei, og slik må det nesten bare være. De fleste av dere respekterer og forstår det, men det er noen som blir sure på meg for dette, og det synes jeg er veldig trist. Det er ikke alt du heller vil prate om, er det vel? Jeg har også rett på litt privatliv, selv om jeg blogger. 😊

Er du fortsatt singel?

Jeg er ikke i et forhold per dags dato, så jeg er fortsatt singel. Jeg vet det er mange som spekulerer i dette for tiden, noe jeg forstår. Dessverre så er det ikke et tema jeg vil prate om her på bloggen akkurat nå, så derfor lar jeg være å kommentere det.

Kan du please vlogge fra Rhodos?

Ja! Jeg har allerede spilt inn en vlogg, men i og med at wifi-et SUGER her, så må jeg nesten vente med å laste opp til jeg kommer hjem igjen. Jeg har planlagt å vlogge i morgen også forresten, så det blir mer enn bare en vlogg forhåpentligvis. Jeg synes jo det er kjempe gøy å dokumentere og filme dagene mine, så det skal jeg få til mer av fremover.

Angrer du på at du begynte med vippeextensions?

Hell no! Det er jo sååå fint! For å ikke snakke om praktisk.. Man våkner fin, liksom. Hehe! Jeg går til Kasja på LashesbyKasja i Oslo, og hun er seriøst DØDSFLINK! Herlighet, jeg blir helt i ekstase hver gang jeg forlater salongen hennes. Jeg får det forresten sponset, men jeg hadde naturligvis aldri gått til henne dersom jeg ikke var fornøyd. Og for å si det sånn: jeg kommer aldri til å bytte til noen andre. Hun er amazing!

TOPP HER // LIGNENDE SHORTS HER

Hvordan kan du drikke så mye alkohol uten å legge på deg?

Haha, godt spørsmål, du! Jeg kan dessverre ikke komme med noe bra svar, for jeg skjønner det ærlig talt ikke helt selv. Jeg burde jo blitt spritfet, ass. Jeg klager dog ikke! Men når sant skal sies så skal det ikke så vanvittig store mengder til for at jeg skal bli varm i trøya. Hehe.

Er det mye drama på Rhodos?

Hmm.. Både ja og nei, egentlig. Det spørs hva du definerer som drama. Det er jo mange som går i tottene på hverandre fordi at den ene har ligget med den andre, men utover det vil jeg påstå at det er god stemning på øya. Selv har jeg blitt forbannet et par ganger, men slik blir det fort når man har alkohol innabords. Da forsterkes det meste, og så klarer man kanskje ikke tenke like klart alltid. Ellers er det et par som forandrer seg til det ugjenkjennelige så fort de setter føttene sine på denne øya, som er grunnen til at jeg har valgt å ta avstand fra enkelte. Det eneste som irriterer meg skikkelig her er hvor mye drittprat det er. Jeg har aldri opplevd så mye gossip og rykter på et sted før, og det er ganske spesielt. Heldigvis er det ikke så mye som angår meg, og det tror jeg er fordi at folk ikke tørr å finne på historier om meg. Det har skjedd, og da ble personen konfrontert for å si det mildt. Jeg tar ikke i mot piss og jeg tar ikke i mot slike unødvendigheter. Vi er ikke 16 år, selv om enkelte virker å tro det.

Jobber du på Rhodos?

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg er bare på ferie og jobber ikke for noen. Jeg har jo min egen jobb, nemlig bloggen, som jeg så klart jobber med her nede. Jeg vil bare ikke låse meg til noe, eller ha noen regler på hva jeg kan gjøre eller hvor jeg kan befinne meg. Frihet står høyt hos meg, da. Spesielt her.

Hvorfor viser du så mye hud på Snapchat?

Hvorfor ikke? Kropp er flott! Jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut, jeg. Og det synes jeg ikke at man behøver å legge skjul på, heller. 😉 IsabelSraad heter jeg, forresten!

_____

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

42 kommentarer
    1. Det som er så synd er at du tror ikke at du legger på deg nå, men plutselig en dag, kanskje om 10 år så kommer det plutselig.. var en strek selv.. men bare vent :/

    2. Hvordan er stemningen ellers på Rhodos? Hvis du ser bort ifra det negative. Er det bare ungdommer der, eller blanding i aldre?

    3. Det er jo du og Pierre som startet dette temaet. Du skulle aldri ha involvert bloggen med så mye privatliv om deg og Pierre, hvis du plutselig ikke vil snakke om det!

    4. Altså. Det er greit at lønnen din går ut fra nettavisens pengbok, men hadde ikke vi lesere lest bloggen din, hadde du ikke fådd ei krone. Så ja, det er mye takket være oss at du har den lønnen du har

    5. “Det er et par ting jeg hverken ønsker eller vil svare på” .. i denne sammenhengen har ordene ønsker og vil akkurat samme betydning. Du mente kanskje at du hverken ønsker eller kommer til å svare.

    6. Vi er veldig nysgjerrige. Og jeg hadde faktisk satt pris på om du slutter å skrive i koder, for det blir bare til at jeg vil vite mer. Vil faktisk ikke høre A om jeg ikke får høre B. Nå tenker jeg på sånn som at du skrev at du hadde sittet på stranden å snakket med noen du ikke trodde du kom til å snakke med. Vi fikk aldri vite hvem det var, selv om mange har spurt. Hadde du bare unnlatt å fortelle om det, så hadde du heller ikke fått så mange spørsmål om det. Og jeg hadde slippet å være nysgjerrig. Ta det til deg. Hvis det er ting du ikke vil fortelle 100% om, så ikke skriv noe om det.

    7. Skjønner du det nå da Bella – at om kanskje ti år så plutselig er du ikke slank lengre – det må du jaggu ta innover deg nå ass :p hahaha – tror jeg dauer – hehe
      Det er vel mange faktorer som spiller inn der vel – gener om du er aktiv eller ikke osv osv ….. På ti år så endres jo utsende uansett da – fra topp til tå – sånn er det bare dessverre – noen lite og noen veldig mye.
      Sprad rundt i bikini og små klær du – kroppen din er vakker <3 hele deg er vakker og det ser alle som har kommentert her, om de vil eller ikke 😀

    8. Altså, du er med pierre heeele tiden, vi ser det jo på snap, og nå skal du plutselig ikke forklare det? Mye dobbeltmoral her nå altsåååå

    9. Der er absolutt ikke sikkert at man legger på seg som voksen. Noen går ned i vekt etter puberteten, alle er individuelle. Sorg og stress kan være en effektiv slankekur, ikke alle legger på seg og småspiser om man er deppa, så folk kan bare roe helt ned

    10. Hvordan er det å være “eldre” på rohdos? Jeg var der for en uke siden men synes det baaaare var 18 åringer (jeg er 22) og følte meg sykt “gammel” overalt. Fin øy men sykt unge folk. Kanskje bare min erfaring 🙂

    11. Hvis det er så privat med ikke vise frem gutta på blogg du henge med ,hvorfor legge til mange lesere også legge bilde av mannfolk der?
      Gjøre ikke folk mindre nysgjerrig akkurat

    12. Gjør du noe for å få litt gresk kultur inn eller blir det mye skandinavere og fyll? Ikke kritikk assa, bare lurer på om du blir kjent med det lande du drar til😄 Håper du nyter Rhodos 🙌🏽

    13. Husk det at selvom du ikke legger på deg på utsiden så kan du gjøre det på innsiden. Innvendig fett i blodkar etc er mye farligere enn utvendig fett.

    14. Kan du skrive et innlegg om du har møtt eller snakket med Pierre etter at han kom til Rhodos?😊❤️

    15. Håper du og Pierre finner tilbake til hverandre igjen! ekte kjærlighet finner alltid tilbake til hverandre❤️

    16. Syntes bare du svarer på spørsmålene om deg selv litt sånn serkastisk og ego og bare oppsnasi egentlig! Flott at du er fornøyd med deg selv men bare måten du sier det på litt sånn Hm ingen er bedre en meg ingen tør og snakke dritt om meg har egen jobb jeg er så bra jeg kroppen min er bra den viser den så mye jeg vil jeg! Er perfekt jeg! Alle snakker deitt om andre men ikke meg fordi ingen messer med meg! Haha lol! Du er ikke Kim k liksom slapp av omg! Går Ann og være litt sårbar greit og være fornøyd med seg selv men holder du på sånn vil du miste lesere fordi må gå Ann og vise litt empati og at du ikke er så overfladisk!

    17. Nettavisa som betaler lønna de ja, men den dagen du ikke har lesere, da vil du vel heller ikke få noe lønn fra Nettavisen?

    18. Hei 🙂 Jeg er innom her til tider, og har et spørsmål jeg har lurt på en stund.. Da det ble slutt mellom deg og Pierre skrev du at han skulle være med på svensk Paradise hotel. Selv har jeg sett alt av svensk Paradise 2017, og forstår ikke at han skulle være med? For han er jo ikke med?
      Eller slo han opp for å være med på Paradise 2018?
      Sorry sykt langt spørsmål… 🙂 Og Sorry om det var et ubehagelig spørsmål!!

    19. Det er rett og slett skuffende å gå inn på bloggen din. Den har blut ræv etter du dro til rhodos..
      synes ikke du tar så godt vare på leserne dine som gir den muligheten til å sitte på ei øy hele sommern uten å bry seg om noe

    20. Hvis du vil ha privatliv som ikke vises på bloggen,hvorfor legge til leserne på snap og vise dei alle folka da?

    21. Populære feriemål som Rhodos, Kos og Kreta er noen av stedene hvor feststemte unge mennesker blir tilbudt ballonger med lystgass til en billig penge. For rundt én euro selges ballongene på spisesteder, utesteder, på stranda og på gaten.
      ? Folk aner virkelig ikke hvor farlig dette er. Dette er et rent sjansespill, som man rett og slett kan dø av, sier overlege Merete Vevelstad til VG.
      Her er et lite utdrag av hva som stod i VG i dag, om bruk av lystgass. Anbefaler deg å lese dette Isabelle, før du sier til andre unge at dette ikke er farlig.
      Ha en fortsatt fin ferie😊

    22. Du skrev i et innlegg for litt siden at det IKKE er farlig å inhalere lystgass. Da burde du ta deg en titt på artikkelen til VG om dette. Man trenger ikke en gang lese den artikkelen for å forstå at å inhalere lystgass faktisk er farlig. Om man kan noe som helst om kroppen og “medikamenter”, vet man at man faen ikke kan finne på og si til mange tusen at nettopp dette ikke er farlig. For det er det. Så slutt og uttale deg om ting du ikke har et gram peiling på! Det er sykt hvor mye du gjør det egentlig. Men som jeg har skrevet til deg tidligere; det eneste du har er jo det såkalte utseendet ditt. Du vet jo ikke en døyt om noen ting! Bloggere som deg er farlige.

    23. Veldig enig med 20:23 faktisk. Og jeg har nevnt det et par ganger tidligere! Det er bare til ditt eget beste 🙂 Ikke si noe om ting du ikke vil/kan si alt om.

    24. Såå løye å se at du skrive at någen oppføre seg så någen 16 åringer. Du må jo vær den største dramaqueenen å “16 åringen” eg någen gång he våre vitne te.

    25. Merker du det på “lønningen” din at du har hatt mindre lesere nå som du har vært på Rhodos og har blogget mye mindre enn til vanlig?

    26. Hvordan har pustingen din blitt etter neseoperasjonen? Merker du noe forskjell? Puster du dårligere, eller bedre?

    27. Nettavisen hadde gitt deg 0kr om det ikke hadde vært for lesere som klikker seg inn på bloggen din, så ikke kom med noe som ja at det er nettavisen som betaler lønna mi osv. Og syntes du har vært litt for lenge i Rhodos. Merker det blir kjedeligere og kjedeligere for hver gang du skriver et innlegg om det.
      PS: hater ikke, sier bare sannheten

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg