DET ER NÅ DET GJELDER

annonselenker


 BIKINI TRUSE HER // LIGNENDE BIKINITOPP HER

Mmmm..

🌴 👙 ☀️ 💦

God morgen fra Rhodos. Her er det 29 grader og klart for soling hele dagen! Nå er det jo ikke lenge til jeg setter kursen hjemover, så dere kan jo tro at jeg skal jobbe på spreng med brunfargen. Siste innspurt! Det er nå det gjelder! I går dro jeg faktisk ikke ut, det fristet mye mer å tilbringe kvelden i leiligheten med serier på mac-en og sjokolade i hånden. Late dager, that’s for sure. Det er deilig å føle seg uthvilt for en gangs skyld. Planen i dag er å slikke så mye sol som overhodet mulig, for å så ha en aldri så liten photoshoot, før det er duket for middag med et par venner. Hva resten av kvelden bringer får vi vel se, men kjenner jeg meg selv rett blir det nok ikke enda en avslappende kveld. Haha. Viktig å ikke gå glipp av moroa, vet dere! 

Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste som nyter late dager ved bassenget i dag. Hvor deilig er det ikke å bare slappe helt av, senke skuldrene og høre på fuglekvitteret mens solen steker på kroppen? Jeg gruer meg sånn til sommeren er over.

36 kommentarer
    1. Har du noen form for spilleliste på Spotify som dere hører på der nede? Trenger sårt ny festmusikk og kan tenke meg det blir mye bra musikk på uteplassene/eventuelt ved poolen!😄

    2. SPÖRSMÅL
      Per dags dato: Singel alternativt i forhold????
      Når skall du flytte från leiligheten?
      Blir det någon resa med småsyskonen (Inte så små längre)??
      Tycker du att vistelsen på Rhodos varit lycklig?
      Har festandet gjort att du fått problem med alkohol??
      Har sexlivet blommat upp på kärleksön?
      KLEM
      H

    3. Først sier du at Pierre er desp og helt på trynet fordi han kommer ned til Rhodos… og nå sitter du på stranden med han og skåler og drikker. Hahaha er det mulig

    4. Hei
      Spør litt dumt . Er du ikke redd for å få hud kreft med så mye soling som du driver med .. flott jente som deg må ta vare på huden ..
      Kos deg i syden å nyt tiden du har igjen ..

    5. Ta å svar på de spørsmålene folk virkelig lurer på. Du som sier du er så ærlig og skulder leserne dine såpass. Etter dere begge har inkludert alle i dramaet deres, kan dere vel fortelle at dere har noe på gang der nede

    6. Så deilig! 🙂 håper du vet at det har blitt lagt ut snikbilder av deg og Pierre som kliner fra Rhodos!!!

    7. For en god stund siden var du og P i Stockholm for ett nytt prosjekt. Dere skulle avsløre hva det var- men det har bare brått ikke blitt noe mer med det. Hva var det?

    8. Man går glipp av så mye når man er så opptatt av brunfargen! Du aner ikke hvor mye mer man får ut av en ferie om man gir litt faen i fargen og faktisk gjør litt annet en bare soling, middag og festing 😀 Det er så mange ting å oppleve!

    9. Syns du er så mye flottere nå, enn når du var en del tynnere. Du ser så fantastisk sunn ut, sikkert fordi du har det bedre nå. Hvertfall sånn det fremstår 🙂

    10. Har vært der jeg også, stekte meg i solen og skulle bli mest mulig brun og med størst skille 🙂 Vet ikke hva som skjedde, men det gikk over. Orket plutselig ikke steke og svette i solen lenger, det ble ubehagelig og ble også rastløs. Deilig å slippe å stresse med det. Fikk pigmentflekker noen år senere, og det kommer sikkert flere. Men håper ikke det blir verre ting, for dette lever jeg fint med 🙂

    11. Fortsatt sykelig tynn spør du meg. Veldig tydelig st du har knekt ribbein for å oppnå denne unormalt tynne midjen

    12. Det på snappen din med sugardaddys.. YES ass. Alle de jentene som henger på de feteste festene rundt om og ligger på vipområdet på eksklusive hotell. Ikke akkurat betalt selv. Når de lever et jet set liv og betaler 5000 kr natta på Mykonos. L O L, ikke akkurat betalt selv 😉
      Tragisk å selge kroppen sin på den måten. Har fått bekrefter fra deres nærme venner at enkelte rett og slett driver med prostitusjon. Men men. De om det få utnyttet kroppen for gratis champagne. Verste er at..tror de ikke vi ser det?! Haha. Folk som knapt arbeider reiser rundt og er yolo. Vanskelig å få det til å gå opp ass.

    13. Jeg har sugardaddy, eller jeg er 19 og han er 26, men fortsatt. Jeg er en av de som ikke gjør seksuelle ting osv, men er med han fordi han ønsket selskap etter lange jobbdager, på ferie osv. Men jeg er helt enig med deg, dette er ikke noe å være stolt av. Aldri i verden at jeg forteller det til familie og venner. Vennene mine tror vi er kjærester, ettersom vi tilbringer mye tid med de ute og på ferier. Men mye mulig at de gjennomskuer det, som personen over her skriver. Blir direkte flau av jenter som meg selv, og andre som driver med dette. Har endelig fått meg profesjonell hjelp for å prøve å komme meg ut av det, for det har rett og slett blitt en avhengighet. Ikke noe jeg ønsker lenger, vil jobbe for pengene mine!

    14. Uthvilt for en gangs skyld ? Hm.. Du skulle gått en dag i skoa mine, det hadde kvelt ambisjonene dine, har ikke råd til ferie i det hele tatt. Intensjonen min er kun sett pris på alt fint

    15. Lite innhold i bloggen din bare pupper og ræv…du har sunket til nr 10 og verre tror jeg det blir når du ikke svarer på hva leserne vil vite du har valgt selv dette livet…

    16. Det virker som om du har et tomt, intetsigende liv bestående av shopping, make up, operasjoner, tæææning, kjip mat, drama og konflikter. Glemte jeg noe? Stakkars Pierre fremover hvis du egentlig bare er ute etter å hevne deg for at han dumpa deg.

    17. Lagt på seg? Særriøst? Til tider er folk virkelig helt på tryne. En gang er hun for tynn og “har godt av å legge på seg”, og i neste omgang kommer det “åj, lagt på deg ja”. Samtidig velger de samme folkene å kritisere alle operasjonene Isabel har gjennomgått. Vet dere ikke at dere er rota til alt ondt selv? Dere plasserer disse tankene i hjernen på bloggerne ved å kritisere de opp og i mente uansett hvor bra de nå enn ser ut. Skjerp dere. Isabel du ser flott ut. Det er visse ting jeg ikke støtter ved deg (fronting av plastisk kirurgi, og det at du direkte lyver til leserne dine om deg og Pierre). Akkurat det viser til mangel av respekt for de som faktisk velger å lese bloggen din, men det får nå være ditt valg. Man trenger helt klart ikke å dele alt om livet sitt, men det kan ikke forsvares at man serverer løgner. Så dette håper jeg du snart slutter med.

    18. Når det er vinter i Norge er det jo sommer i Australia:) du kan jo bare dra dit så har du sommer hele året <3 jeg er her nå, her er det "vinter" men fortsatt oppmot 25 grader på dagen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg