DET KOM SOM ET SJOKK

annonselenker










BIKINITRUSE HER // LIGNENDE OVERDEL HER // SOLBRILLER HER




LIFE IS DEFINETLY BETTER AT THE BEACH

Hei fra et solfylt Rhodos! Herlighet for en fantastisk fin dag jeg har hatt. Det er så vanvittig deilig å tilbringe hele dagen på solsengen ved havet. Finnes det helt ærlig noe mer avslappende? Noen venner og jeg dro til Ronda Beach (som jeg forøvrig akkurat oppdaget at fantes her nede, haha) hvor vi nøt en deilig lunsj før vi la oss på solsengen. Ronda Beach ligger da altså rett ved den stranda jeg bruker å sole meg på, nemlig Ellie Beach. Jeg visste absolutt ingenting om at Ronda fantes en gang, før en kompis ba oss komme dit. Jeg var liksom klar for å kaste meg avgårde i en taxi, for den stranda hadde jeg aldri hørt om. Det kom mildt sagt som et sjokk når jeg fant ut at det lå noen meter unna der jeg vanligvis bruker å dra. Sjekk bare på bildene – det er jo helt nydelig der! Man får følelsen av å være på Nikki Beach eller noe lignende, det er hvert fall ikke harry Rhodos preg der, nei.

Uansett! Jeg aner ikke hvor mange timer vi har stekt i dag, men tipper det er rundt 4 timer kanskje? Skillet mitt blir bare sterkere og sterkere nå, og jeg vet ikke helt hva jeg synes om det – haha. Jeg elsker jo å bli brunere, meeen bikiniskille er ikke særlig lekkert, spesielt ikke når det er så markert som det mitt er nå. Som jeg sa til en venninne i dag: vi må snart dra et sted hvor vi kan sole oss nakne en hel dag. Haha! Skille må boooort. Uansett! Nå er jeg tilbake i leiligheten å skal fikse meg litt smått før jeg møter Matilda. Det er duket for sushi! YUM! Jeg er skrubbsulten nå, føler at jeg kommer til å stryke med innen en halvtime dersom jeg ikke får i meg mat asap. Your girl is hungryyyy!

28 kommentarer
    1. Hei! Skjønner at du er lei av spørsmålet ! Men ser på dine bilder og Pierre Snapchat at dere har oppholdt dere på samme stranden idag. Mår det blir slik begynner jo leserne dine å lure. Kan du ikke bare gi et lite svar på hva som skjer mellom dere to ? Jeg har hele tiden håpet at dere skulle bli sammen igjen ! ❤️ Håper du storkoser deg videre ! Stor fanklem! ❤️☀️

    2. Du kan vel bare ligge naken blant folk
      Du blotte jo mye fra før av anyway
      Eller brun selvrbrunnings krem

    3. Jeg må faktisk si at jeg har ikke lest bloggen din før her for to uker siden da rammla jeg over bloggen din. Den er gørr kjedelig. Virkelig. Du skriver du er på stranden eller gråter eller hva klær du går med. Hvis du tjener deg søkk rik på dette da skal jeg faen virkelig starte blogg jeg å. Å ps: du er helt sikkert en veldig ålreit og snill jente men du bør virkelig piffe opp bloggen din litt! Lite tips bare

    4. Det eneste du trenger å bekymre deg for i livet er om du har ei bikiniskille… gud, jeg håper du kommer til den virkelige verden en dag.
      Jeg er evig glad for at jeg ikke er deg, faktisk. Jeg vil heller ha lite penger og være litt mindre pen, men faktisk vite hva livet VIRKELIG dreier seg om, og faktisk ha en personlighet, utdanning og en evne til å tenke selv. Du virker altså så platt og kjedelig.

    5. Disse kommentarene her er bare triste… Hva med å ta en bloggpause, Isabel? Det er flere bloggere som har hatt behov for det. Og så kan du kanskje starte opp igjen når du skal ut å reise?
      Håper ikke du lar disse kommentarene gå inn på deg❤️

    6. Det ser ut som silikonen har begynt å henge, fordi puppene dine har blitt avlange og det ser ut som de siger ned fordi de er tunge. Blir det sånn fordi du fylte i for mye?

    7. Hahahah har du fått skinnskjegg? Hahah det er så sykt typisk iranere. Det er de som har mest hårvekst. Haha
      Og leppene dine… yeeez Isabel. De står like langt ut som nesa di jo, haha altså, use your eyes hon’

    8. Du, det går bra om du fortsatt elsker Pierre. Vi bare synes ikke han fortjener deg, men kjærligheten kan være sterk. Ta vare, er ❤ you

    9. Blir flau av kommentarfeltet. Er dere virkelig ikke mer voksne enn å sitte her og spy ut dritt, folkens? Kleint.
      Isabel; kan du være så snill å kutte ut clickbaitoverskrifter? Jeg liker bloggen din, men føler at all clickbaiten drar den veldig ned. Du pumper opp lesernes forventninger, for så å etterlate dem veldig skuffet. Dèt er vel kanskje ikke målet? 🙂

    10. Hva feiler alle dere mennesker som kommer med dritt her i kommentarfeltet. Hvis dere ikke liker bloggen hennes eller hvis dere kommer hit for å slenge hat så er det mye bedre at dere bare ikke klikker dere inn på bloggen hennes. Istedenfor å hate gi isabel tips om hva hun kan gjøre bedre. Slutt å sleng piss. Spre kjærlighet ikke hat. Isabell hatere er her for en grunn. Du gjør en god jobb og det liker dem ikke. Haters make u famous.

    11. Dere sitter her å dømmer jenta, om hun er med Pierre eller ikke så er det ikke deres sak. Isabel har et privatliv akkurat som dere der ute. Om hun henger med Pierre eller har blitt sammen med Pierre igjen angår ikke dere 1% engang. Les bloggen, om dere har noe fint å komme med i kometarfeltet ja så kjør på, om dere ikke har noe fint hold det inni dere. Mange her har blitt opdratt på en feil måte gitt.

    12. Herlighet så stygge kommentarer som detter inn her 🙁 ikke greit i det hele tatt. Jeg tenker at valget er jævlig enkelt: enten leser du det fordi du finner bloggen og jenta interressant, eller så driter du i det.
      IKKE legg igjen stygge kommentarer som går på henne som person bare for å gjøre det.
      Og hun har aldeles ikke gjort noe galt, vi trenger alle en ferie for å fungere i dette livet.
      Og til dere som forventer forklaring på henne og Pierre; selv om Isabell er en offentlig person, så betyr ikke det at hele livet hennes skal legges ut offentlig. Noe må hun få ha for seg selv, og vi andre burde ikke spekulere om noe som helst! Slapp av folkens..

    13. Hvorfor har du ikke kløft? Bare lurer siden normalt skal pupper henge inntil hverandre og ikke fra hverandre

    14. Hvorfor har du ikke kløft ? For et spørsmål !!! Alle mennesker er forskjellige. På grunn av dere f@@@ så forteller hun ikke om kjærlighets livet noe mer. Siden dere er så slemme !! Skjønner Isabel godt. Og om hun velger å gjøre det så kommer det på bloggen når hun føler for det. Helt overrasket over hvor stygge folk er her.
      Alle mennesker lever forskjellig liv. Syntes det er latterlig at anonyme skal klage og sutre over at en an Norges største blogger er kjedelig. Assa hvorfor er hun en toppblogger da? Hvorfor har hun så mange leseeere om det er så utrolig kjedelig??? Haha.. uansett hva du gjør Isabel så gjør du det bra. Skal innrømme at bloggen har falt litt mens du har vært i Rhodos men det kan du jobbe deg opp igjen. Ta vare!

    15. Haha dere anonyme haters ovenfor her? Har dere VIRKELIG ikke ett bedre liv, enn å trykke dere inn her for å zoome inn på bildene til Isabel og finne “feil”? Dere er serriøst noen sjalue jævler, for når jeg blar enkelt forbi bildene hennes – så ser jeg ingen kinnskjegg, noe galt med leppene eller what so ever. Skaff dere ett liv, istedenfor å sitte her med forstørrelsesglass! Du er kjempe flott Isabel, fuck de som sier noe annet:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg