JA, JEG ER FORELSKET

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjærligheten min for dette produktet er helt ekstremt. Jeg prater selvfølgelig om vidunder kapslene for håret – nemlig Hair Luxuious fra Good For Me! Jeg har blitt så vanvittig glad i dette produktet at dere aner ikke. Det er ikke ofte jeg blir så her fornøyd når jeg tester ut nye saker, men disse tablettene har virkelig gjort underverker for manken min. En fun fact om meg: jeg er veldig stolt over håret mitt. Det er det som er “kjennetegnet mitt” – mitt lange, tykke og glansfulle hår. Men… Ettersom at jeg enten har krøllet etter rettet ut håret mitt så og si hver dag, har det dessverre blitt slitt. Jeg ville få tilbake glansen, og ikke minst styrke håret igjen. Ved å gjøre det har jeg kuttet ned på stylingen, samt begynt å ta to kapsler med Hair Luxious hver dag. Jeg hadde ikke sånn kjempe store forventninger sånn helt ærlig, men tenkte at det ikke skadet å gi det en sjanse i hvert fall ettersom at jeg hørte så mye bra om dette produktet. Og herlighet så glad jeg er for at jeg gjorde det! Dette er hands down blitt min nye obsession. Jeg er forelsket!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

KORT FORTALT OM HAIR LUXIOUS

Hair Luxiuos er et produkt som inneholder en lang liste med ingredienser som er supert for håret ditt. Disse næringsstoffene som kapslene inneholder vil etterhvert tilføre håret ditt den nødvendige næringen det trenger for å oppnå en naturlig hårvekst. Husk at det tar tid da det er en langsom prosess, så det vil ta en liten stund før du vil se den største forskjellen. Dersom du tar to tabletter daglig over tid, vil håret ditt bli rustet mot slitasje, og håret ditt vil vokse seg sunnere og sterkere. Hvem takker vel nei til det? I sure as hell don’t! 🙋🏻

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bestill Hair Luxious HER og oppgi rabattkoden «ISABEL20» i kassen for å få 20% i avslag!

12 kommentarer
    1. Jeg har nettopp fått min i posten, er inn i min første uke!
      Så blir spennende å se hva dette produktet gir meg 😄
      Håper det gir knallbra resultat! Røyter så innmari mye, er helt ekstremt! 😫

    2. Synes det er helt sykt hvor pen du var før, men hvordan du har blitt nå er helt sykt, følger deg på instagram, men var serr nødt til å unfollowe deg, blir helt overasket over at det går ann, desverre har du falt i kategorien minde pen ass.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg