JUST ORDERED

annonselenker
Hei fininger! Dere bruker å like når jeg deler mine seneste innkjøp med dere, så derfor måtte jeg så klart dele nå med tanke på hvor mye jeg klikket hjem i går. Det er nemlig en frøken som har planer om å selge ut hele sin garderobe, ser dere. Jeg er drit lei alt jeg eier og har, så planen er å selge omtrent ALT av klær jeg har i garderoben. Out with the old, in with the new. 😉 Her er mine seneste innkjøp!
 
(annonselenker) CROPPED TOP HER // MØRKE JEANS HER // KJOLE HER // SANDALER HER // LYSE JEANS HER // COAT HER // SKJORTE HER
1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER (ELSKER DISSE CÈLINE-BRILLENE!)  // 5. HER // 6. HER
1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER
1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER

______

JEG ELSKER SHOPPING! 

10 kommentarer
    1. skjønner ikke hvorfor du kjøper klær i hytt og pine når du bare bruker et fåtall gjentatte ganger? Ser deg omtrent bare i purposegenseren og den svarte badedrakta 24/7 hahhahh

    2. Drit lei hele garderoben din” ha ha den var morsom. Herlig med slik humor du har. Elsker selv og rense opp i garderoben støtt, forskjellen på deg og meg er vel at jeg selger, bytter ,gir bort noen ting til mange, mens du kliner til og selger alt! Dette er herlig, dessuten blir det secund hand og det er både smart, med tanke på og tjene litt og bra for miljøet. Pluss masse jenter som blir glad for og få shoppet, inkl meg selv.

    3. En idé kunne vært å gi bort noe av klærne til en organisasjon som sender klærne til barn i fattige land. Dette er en veldig fin måte å bli kvitt klær man ikke trenger eller klær man ikke vil ha lengre.

    4. Kommentar til innlegget over: Du syntes du ser at barn i
      fattige land går med de klærne hun har kjøpt? 😱Eeee …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg