I AUGUST SKAL JEG…

annonselenke

· 10 THINGS I WANT TO DO IN AUGUST ·

1. Finne ut hva jeg skal gjøre med bosituasjonen. Si opp leiligheten for godt og finne noe nytt, eller bare plassere alt jeg eier på lager og reise? Jeg er fryktelig usikker, og det gjør ikke akkurat saken noe enklere. Tanken på å ikke ha et hjem eller en base å komme hjem til dersom jeg bestemmer meg for å reise, skremmer meg. Samtidig føles det helt latterlig å kaste 18.000 kroner ut vinduet hver måned, når jeg da eventuelt ikke blir å tilbringe mye tid hjemme. Søren også, jeg blir gal av dette.

2. Være mye med venner og familie. Jeg har savnet hele gjengen så utrolig mye! Det merkes at jeg har vært borte lenge ass. 

3. Reise til Stockholm. Jeg skal på et spennende jobbmøte (iiih!!!) og besøke mine fine venner. Hvor lenge jeg blir er enda uvisst, men jeg blir nok en lang-weekend, tror jeg. Seriøst, Stockholm er en av mine favoritt byer. Det er så fint der! Fun fact: jeg har lyst til å flytte dit en eller annen gang i løpet av livet mitt.

4. Selge unna garderoben min! Nå er det overfylt her. Og hey, dersom jeg flytter/plasserer alt på lager, orker jeg ikke drasse med ALT det jeg allerede har av klær. Det er nemlig latterlig mye, haha.

5. Rehab. Jeg må virkelig få renset kroppen nå. Mengdene med alkohol jeg har konsumert de siste ukene er ikke små, for å si det mildt. Jeg føler meg skikkelig råtten innvendig, og det er ingen god følelse. En sånn der juice-kur hadde kanskje vært en genial idé? Noen som har erfaring? Tell me!

(annonselenker) TOPP HER // SMYKKE HER

6. Spise masse brødskiver med Brelett, Norvegia og Prior Kalkunskinke. YUUUM! Jeg craver ALLTID dette så fort jeg er bortreist. Hvor god kan liksom en brødskive være? Jævlig god, tydeligvis. Dog bare når man kommer hjem fra ferie. Heh!

7. Få besøk av storesøsteren min. Hun kommer allerede i kveld, faktisk! Som jeg gleder meg. ❤️

8. Oppleve Liseberg. Nå var jeg jo på Tusenfryd i sommer, og jeg må ærlig si at jeg ikke er helt begeistret. Ryktene sier at Liseberg er hakket bedre, så jeg skal gi det en sjanse! Planen er å ta en weekend i Gøteborg hvor jeg blant annet skal på denne fornøyelsesparken. Herregud, det er visst ei som er glad i Sverige. Lol!

9. Jobbe steinhardt med bloggen og kompensere for de elendige ukene med dårlig oppdatering her inne. Sorry! 

10. Fikse alt av bryn, negler, vipper og hår. Katastrofe! Nå er vippene for så vidt alleredee fikset, så det kan jeg checke av på listen.  

30 kommentarer
    1. Vil bare minne deg på at du som norsk statsborger må ha en bostedsadresse, selv om du er ute og reiser.

    2. Ehh, du kaller det at du har lyst til å flytte til Stockholm en fun fact? Skjønner at det er fact, men på hvilken måte er det fun?

    3. Kjør Liseberg 🙂 jeg liker ikke Tusenfryd,så setter alltid nesa til liseberg. Selv om det er dagstur. Tar bare par timer ekstra og kjøre, men samma det 🙂 Liseberg stenger 23,30 og er myye bedre. Både attaksjonen som ligger tett i tett ( og alt er flatt, så man ikke blir ursliten av å traske) Det er mye koseligere der, maten er bedre. Dassene reinere, ja alt er bedre der.

    4. Hvis du mener du er lik Kim K, så kankje du burde roe ned litt med sminken. Når kommer videobloggen?

    5. Hei! Ser du har så hvite tenner. Er i Rhodos nå og vurderer å bleike tennene her. Har du gjort det/ville gjort det?

    6. Tusenfryd er herlig når det kommer til ‘gåingen’. Det er faktisk beliggenheten som er finest med Tusenfryd. Hvis man er ung og blir sliten av og gå litt opp og ned der så er man virkelig ikkkeee i form. Kan selv gå en hel dag på Tusenfryd uten og bli sliten i det hele tatt.

    7. Aldri hørt at noen sier crave før
      Hvorfor gjøre du det ? Har du noen fjoriser i gjengen som har lært deg det ?

    8. Please svar!
      E håret ditt naturlig så svart at det nesten ser blått ut? Isåfall helt nyyydelig farge, om du farger der hvilken farge? Farge med blåskjær eller vanlig svart?

    9. synes sminken din er fin. Håper du kan komme med flere videblogger fremover du har nesten ingen videoblogger bare noen ute på youtube.

    10. Du behøver IKKE ha en bostedsadresse om du er ute og reiser. Det holder å leie en postboks som posten din kan sendes til, subsidiært c/o – adresse til et familiemedlem.

    11. Skjønner virkelig ikke at noen ser opp til deg og har deg som forbilde. Er jo ingenting å se opp til.. Du har ingen bra meninger, null sunne interesser og bruker ikke tiden din til noe fornuftig…

    12. Isabel bruker tiden til masse fornuftig! Hun koser seg! Og livet skal man bruke til og kose seg og ha det så mye gøy som mulig. Hva er vitsen med og bli gammel hvis man har levd A4 kjedelig. Nei den over der du skrev bled for drøy. Er ikke være med venner, familie, reise, se pen ut viktig så bør Frøken trist kjedlig over her få seg noe ‘gøy og gjøre’. All alkoholen ville jeg vært forruten pluss alt kjøttet hun spiser men utenom det har Isabel mye fint her i livet.

    13. Og du har så mange bra meninger Isabel, du er der høyt oppe, mens sånne som 23.09 er ganske langt under for og si det slik. Større forskjell skal man lete lenge etter. Og Isabel er klok, vakker, flink, feminin, moteriktig og morsom. Pluss så er hun veldig glad i de rundt seg.

    14. Veldig enig med 23:09
      Hvis overfladiskhet og utseendefiksert er gode verdier i livet, så synes jeg synd i dere!

    15. Er det store hullet mellom brystene dine et arr eller hvorfor ser dem slik ut? Vet du har silikon men er det gjort en feil? Er du fornøyd med dem ?

    16. Press sammen puppene
      Hva er vitsen med silikon når det ser ut som mega mellomrom
      Finere med sammen presset

    17. Du burde virkelig sove på Gothia Towers når du er på Liseberg! Det er et nydelig hotel som ligger rett over gaten. Kom akkurat hjem fra det hotellet og jeg vil bare tilbake, Hahaha. Det har også spa som du burde prøve og det er bare 20 minutter til Sephora å gå, eller så tar du taxi😊❤️ Helt klart noe å tenke over, det er en del bilder av rommene på nettsiden dems😁

    18. Dette blir nok en spennende mnd høres det ut som – herlig !!!
      Verdier og verdier mas der oppe – må man ha spesielle verdier i livet da ?? livet er kort – lev det !!!
      ” Livet er fantastisk – bare man er karaktersvak nok til å nyte det ” sier jeg :p At dere gidder å være sånn staut Kari Nordmann – det må være søkke kjedelig !!! Heldige Bella som kan leve det livet hun vil og tenk så mange som følger henne pga den hun er.

    19. Man må absolutt ingenting, men er en fordel å ha verdier hvis man ønsker å bli respektert, og hvis man vil ha barn, osv. Er lite vits i å skulle videreføre verdiene sine til et barn hvis de er ikke-eksisterende. Dessuten er det NULL poeng med en blogg hvis man ikke kan skrive for shit! Bare festing og clickbaits.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg