VIDEOBLOGG – SANNHETEN OM ALT

HUSK Å ABONNER PÅ YOUTUBEKANALEN MIN HER FOR FLERE VIDEOER!

52 kommentarer
    1. Du sier du ikke skal få hund for du ikke er klar for å slå deg til ro- synes også du skal tenke litt på hvorfor og hva du ønsker med en hund ” en mørkebrun pom” altså- fu er mest fiksert på utsenne på hinden og ikke lynne på hunden- så lenge det er viktigt bør du aldri skaffe deg et levende vesen som blir ditt ansvar! Hund er så mye mer en noen som skal underholde deg når du er rastløs og ser fin ut på bloggen!

    2. Skjønner ikke helt greia , det er greit det med at du sier du skal reise også ombestemmer du deg og det med hund ogsånn.. men når du sa for litt sia du “HADDE” sakt opp leiligheten og skulle flytte ut om 3mnd , men nå kommer du og sier du ikke vet hva du skal om du skal si opp eller ikke , Sorry men skjønner ikke helt . Blir litt vanskelig og stole på det du sier .For all del det er lov og skifte mening om reise og sånne ting , men når det kommer til at du sier at du har sakt opp og du må ut om 3 mnd så begynner jeg og tvile på deg for er ikke første gang du blir tatt i løgn på ting du har gjort , jeg vet ikke blir bare litt satt ut , glem det med hund og reise for det er ikke og sammenligne med “løgn” når du ikke har bestemt deg bare det at du har sakt ditt også er det ikke sånn du har gjort det egentlig kommer fram nå liksom.

    3. Aldri kommentert på en blogg før, men etter denne videoen måtte eg bare.
      Du e så herlige!
      Blid og god, det smitte veldig 🙂
      God helg ønskes fra Stavanger.

    4. Hehehe, jeg må le av denne videoen😂😂 Du er tydelig forvirret stakkar, både med dialektforvirret og i hodet virker det som😂 Flott at du har kommet tilbake, jeg liker bloggen din mye bedre når du er hjemme☺️ Men må si at de overskriftene dine har irritert meg, så sluttet å lese bloggen din en periode. Du tror det skal komme et kult og avslørende innlegg men så er innlegget om noe helt annet og uinteressant. Du er god nok som du er, uten at du trenger å “lure” leserne dine til å lese🙈 Men nå gleder jeg meg til å følge deg videre. Elsker når du legger ut innkjøpene dine, selv om det ender opp med at jeg kjøper mer enn studentbudsjettet mitt klarer med🙈🙈

    5. Hører du selv at du endrer dialekt til litt Haugesundsk innimellom? ;D Spesielt på slutten av setninger. Ikke stygt ment, er bare facinert! 🙂

    6. Hehehehe måtte le litt når jeg så denne videoen😂 Tidenes vingle petter ja. Du finner vell ut av det. Jeg synes du skal si opp leiligheten og flytt til LA. Du er singel, har pengene, jobben tillalter det. DO IT! Once in a lifetime. Når du kommer tilsbake kommer du til å være SÅ glad for at du gjorde det!

    7. Hei 🙂
      Hva heter sangen som spilles i bakgrunnen av snapchatvideoen din, der du filmer klærne du har kjøpt? Den var så fengende!
      Fin blogg og nydelig jente 🙂

    8. Du er fantastisk på alle måter, Isabell!
      Humøret ditt og vinglepetter du snakker om smitter noe sinnsykt!
      Godt å se deg så glad og fornøyd ❤️
      Du er gullegod! 😚 Heier på deg! ☺️☺️

    9. Dritt i haters Isabell, bare KJØR!!! 😘 Haters makes u famous 😉 Ser ut som du har kost deg masse i Rhodos, har fulgt med på snap ♥️ Rå ferie haha! Blir jo en slags blogging det også, bare på snap 🌸 Syns du er flink!

    10. Åh! Kjenner meg så godt igjen og sliter med å finne ut av hva jeg vil selv.. Reise, jobbe, søke ny jobb, starte for meg selv, studere, bare rømme ut i villmarken og instagramme?! Who knows! Skjønner at du kan ha det vanskelig, og jeg føler virkelig med deg 🙂 Men synes du skal ta sjansen og reise! Du kan alltid reise hjem igjen hvis du angrer deg eller får hjemlengsel, men det er nå du er ung og har tid og muligheter! Sikker på at du kommer til å storkose deg, du blir sikkert kjent med nye mennesker og nye sider ved deg selv <3

    11. Går jo ikke an å få med seg noe du sier, pga den sinnsyke hår-greia du driver med hele videoen! La det håret være da jente, det ser bare dumt og slitsomt ut! Forstyrrende så der holder :p

    12. Vær så snill ikke bry deg om de negative kommentarene over. Du er utrolig vakker med en fantstisk personlighet, du er sååååå søt og flink ❤️

    13. Kunne du kanskje tatt noen bilder en dag og vise hvordan du legger eyeliner linjen din og komme med noen tips? Den ser alltid helt perfekt ut på deg! Herlig video forresten, fikk et veldig godt inntrykk av deg! 🙂

    14. Sykt at du over her så gjennom videoen en gang til for å se telle hvor mange ganger hun tok seg i håret da;)
      Fortsett med videoblogger, du er så herlig!

    15. Må bare komme med en innrømmelse. Jeg har fulgt deg DRIT lenge, og jeg klarer ikke se på deg som plastisk-isabel, men heller tøffe Isabel. Sånn som jeg har fått inntrykk av deg, er du RÅKUL. Du er så mye mer enn hva haters beskriver deg som. Du har en annen side som ikke er skjønnhetsbasert og “berte-basert”men heller en dritkul side. Jeg synes den forsvinner iblant. Særlig i sånne videoer. Du er jo så kul sånn som du er, men så forsvinner den totalt når du skal “gjøre deg til” iløpet av videoen. Du forklarer deg selv SÅ mye at du gir nett-trollene en mulighet til å ha en mening om deg, er ikke det litt feil? Du trenger jo ikke innrømme og vingle så mye i en video at folk ler AV deg? Du er jo så mye mer enn det du viser på en video. jeg får nesten et inntrykk av at du undervurderer deg selv LANGT mer enn du burde. Forså meg rett, dette er ikke en douche-kommentar, men heller en wakeup-kommentar. Den siden av deg med lett sminke og DEG SELV er så mye kulere enn et utseende som er så sminka og gjemt at man ikke fokuserer på hvem du er, men heller på de sterke øyeskygge-fargene og leppene. Ahh, skulle ønske du var mer “deg selv”. Du rocker thooo

    16. Du skaffe deg nye venner hele tiden,ta en tilfeldig person på tur rundt i verden
      Og irriterende at du tar deg i håret hele tiden.
      Du kan vel bruke strikk hvis håret er i veien

    17. Kanskje du kan jobbe frivillig noen uker? En annen blogger(Marta Alise) jeg følger skal til Mexico i 4 uker. Hun skal være lærer og lære bort engelsk til små barn. Kanskje du kunne gjort noe av det samme? De har ett dyreprogram også! Hadde likt å sett deg gjøre noen nyttig og ikke bare festing! Ta en titt på hennes blogg. Mannen hennes er i fengsel, så hun prøver vel å gjøre noe nyttig mens han er inne i noen år… http://www.martaalise.com

    18. Orket ikke se mer enn to minutter av filmen. Slutt å ta deg så jævlig mye på håret. Er så jævlig tydelig at du er usikker på deg selv. Slapp av vennen. Slutt å bry deg så jævlig om utseende.

    19. Skjønner at du har vært med mange svensker og muligens er litt dialektforvirret som flere nevner, dette er kun ment som konstruktiv kritikk. Utrolig irriterende at du bruker “mitt liv”, “min blogg” osv istedenfor “livet mitt”, “bloggen min” i setninger hvor det høres på video, og ser på tekst så fryktelig lite grammatisk korrekt ut.
      Ellers lykke til med å finne ut hva livet bringer fremover!

    20. Skule ikke du ta med deg dine søsken til london? Det må du jo huske, julegaven du skrøtt sånn av? Droppet du det når du å Pierre gjor det slutt? Fikk de da andre gaver isteden? Hilsen meg ( har spurt før men da har du ikke godtatt)

    21. Dra til Colombia, jeg er akkurat kommet hjem derifra 3 måneder, spansk 5 dager uken. Møtt folk fra hele verden, trenger absolutt ikke å reise med bekjente det gjorde ikke jeg.

    22. elsker energien din, du er så søt og helt deg selv. Synes du skal reise eller flytte et sted, du kommer ikke til å angre. ikke lev et A4 liv i oslo med bare shopping og fest. dra og opplev! du har jo pengene og jobben til det, og ingen å egentlig ta hensyn til!

    23. Synes det er helt motbydelig alle de stygge kommentarene du får her på bloggen. Og det er helt utrolig hvordan du enda klarer å stå beinhardt i det, selv om det knekker en hver person! Du er sterk og tøff og fortsett med det! Blir spennende å se hva du finner ut av og følge deg videre! Stå på!!
      Forresten, elsker halssmykkene dine, hvor er de fra? De var så fine!!

    24. Synes du e heilt fantastisk ærlig og en heilt fantastisk blogger! Elska å les bloggen din. Synes de hatkommentaran som kjem t dæ e heilt unødvendig, e bare folk som e sjalu på dæ ❤ du e amazing og utrulig sterk! Keep up the good work! Gogirl 💪🏽❤

    25. Åå må bare si at du virker så livsglad i denne videoen! Du stråler og ser veldig glad ut. Det er så koselig å se når man vet du har hatt det litt vanskelig tidligere. Stå på videre:)

    26. Kan du ikke ha en dialekt istedenfor å blande flere.
      Irriterende høre deg snakke.
      Skjønner ikke at folk orke å være med deg

    27. Så enig med deg Maria – helt motbydelige kommentarer som plopper inn. Jeg trøster meg med at Isabel er så profesjonell etter flere år på bloggtoppen at hun ikke bruker energi på dritten og bare ler av det .
      Man kan vel ikke påstå at man har noe liv når man ser på en video blogg og det eneste man henger seg opp i – er hvor mange ganger hun tar seg på håret- det er så steike ille haha.
      Jeg følger Isabel på snap og her på bloggen – men en periode så fikk jeg ikke lov av kjæresten min å gå inn på kommentarene – jeg blir så fly forbanna at han var redd at alt av løse gjenstander i leiligheten skulle havne i veggen :p
      At du er litt vinglete nå – det skjønner jeg veldig godt og hva er i veien med det liksom. Du er ennå veldig ung og har ett hav av tid med å bestemme deg eller ombestemme deg på.
      To all the haters and the fakers – shuuuut up !!!!

    28. Elsker bloggen din uansett! Du virker så snill og god :))
      Synes det er veldig bra at du tenker gjennom det å få hund fordi den trenger jo at du er der med den 24/7 <3

    29. Syns videoen var bra 🙂 Det er alltid noen som må klage på et eller annet,denne gangen var det håret ditt,og igjen var det maset om pierre,har de ikke annet å skrive om så kan de la være mas ungene..Ikke noe å bry seg om,ha en flott kveld 🙂

    30. Dear Bella, go on your vacay!
      Du fortjener det virkelig, og jeg kan love deg at det gir deg mye. Si opp leiligheten og dra. Av å reise rundt i verden får du oppleve så helt utrolig mye spennende, og tenk på all erfaring og kunnskap du får!
      Ofte er det også andre som reiser og da kan du være så heldig å møte på disse menneskene. Reis rundt i verden, opplev, knytt nye bånd med mennesker og bare nyt livet. Lev livet helt ut cause you only live once. Når du endelig har kommet hjem til Oslo vil du vandre inn i ny leilighet med blanke ark, men med dype minner fra en uforglemmelig reise. Du har muligheten, jeg ønsker deg alt godt og lykke til, ciao Bella!

    31. Herlig video, liker deg og bloggen bare bedre og bedre! Du fortjener ros.
      Også er du forresten utrolig pen :*

    32. Bare så du er klar over det. Så kan du ikke kalle andre mennesker for “normale folk” du er langt i fra spesiell fordi du driver med blogg. Hvor mange i denne verden driver blogg/nettsider/medier og tjener penger på det? Det er veldig mange det. Så ingen i denne verden kan kalles normal/unormal kjære deg. Med mindre du klarer å definere et normalt menneske. Haha good luck

    33. La ikke merke til at du tok deg i håret en gang jeg. Anyways, tiden er din venn, bruk tid på å tenke og leve litt normalt igjen før du tar en avgjørelse. ❤️ Jeg har to chihuahuaer, en sjokoladefarget valp på 12 uker og en creme på 3 år. Og de er noe av det beste som finnes, de gir meg så mye glede hver dag. Du kan passe de en dag så får du testet hvordan det er ;)) eller kanskje ikke – tror du hadde blitt så forelsket at du hadde kjøpt deg egen på sekundet. For det er virkelig såå koselig. Og i tillegg er jo chi og pom de nydeligste rasene, og da spesielt sjokoladefarget, det finnes jo ikke så mange av dem, så de blir litt spesielle, så er helt enig med deg der

    34. REIS! Plutselig sitter du der med mann og barn og erges på at du ikke så verden den gangen du hadde all mulighet til det! Skjønner at det er skremmende å reise alene, men gjør det! Du blir kjent med nye mennesker, med deg selv og skaper minner du aldri kommer til å angre på. Og ift bloggen så skaper du jo bare nytt materiale med at du er ute å reiser 🙂

    35. Du blir bare vakrere og vakrere… og da snakker jeg ikke bare om utsiden.
      Fortsett å være deg selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg