DETTE HAR JEG LENGTET ETTER

ÅH, dette var etterlengtet! ❤️ Det er ikke ofte det går så lang tid mellom hver gang jeg ser søsknene mine. Sist det gikk så lang tid var vel da jeg var på innspillingen til PH i 2015, tror jeg? Jeg har savnet de noe enormt mye, så det var vanvittig godt å klemme på de igjen. Jeg inviterte hele gjengen med på middag, og selvfølgelig falt valget på Fridays. Haha, de liker maten der like mye som meg (basic bitch). Flaks for meg! Jeg nøt en laksemiddag, noe jeg forøvrig har savnet i hjel. Laksen man får servert på Rhodos er nemlig ikke top notch, til min store fortvilelse. Jeg elsker jo laks!

Det var veldig koselig å bli gjenforent med den fine familien min! I kveld skal jeg en tur til mamma, hun lokker meg nemlig med kylling og rød ris. Hun vet hvordan å bestikke meg, haha. 😉 Foruten om det vet jeg faktisk ikke hva denne lørdagen bringer. Jeg har ikke lagt noen konkrete planer enn så lenge. Alle skal jo ut i og med at det er lørdag, men jeg kjenner at jeg er rimelig lei av festing. Det hadde kanskje vært gøy å tatt en tur ut i Oslo igjen, for det har jeg ikke gjort på flere uker, men tanken på alkohol gjør meg kvalm. Jeg velger en rolig kveld hjemme istedenfor. Shit, nå kommer vennene mine til å få sjokk av å lese dette. Det er SÅ uvanlig til meg å være, det å takke nei til en fest. Hah! Jeg trenger bare en liten pause, og før jeg vet ordet av det er party-Laila fremme igjen. SKÅL (med vannglasset!!!!)!

13 kommentarer
    1. Hei!
      Har fulgt deg siden starten og alltid tenkt du er en smart og oppgående jente, som det står respekt av. Jeg håper at det er ok med litt konstruktiv kritikk. Mennesker er under konstant utvikling, det samme gjelder personligheten. Den endres ofte etter hvem vi omgås med. Nå viser du kanskje oss en overfladisk side gjennom nettet, men hvordan du opptrer har endrete seg sykt mye de siste mnd. Da til en person jeg ikke synes så godt om. Det framstår som du har mistet bakkekontakten . Jeg er ingen fan av janteloven, og det handler ikke om det. Men språket ditt, være måte og framstilling på netter er drastisk endret. Jeg håper du reflektere litt over desse ordene og at den gode, flotte Bella kommer snart tilbake fra sommerferie. Litt mindre diva er lov. PS: Kim K fekk også på eit tidspunkt denne tilbakemeldingen og fant tilbake til seg selv !
      Ønsker deg alt godt. Klem!

    2. Til Stella: mener du å farge håret til lillesøsteren til Isabell? Er du bløt i hodet? Hun er så utrolig vakkert som hun er, og la hun få være et barn så lenge hun kan. Hun vil helt sikkert kjenne på presset om å gjøre noe med utseendet sitt mye mer enn de fleste. Det er uunngåelig når man har en storesøster som man beundrer som er full av plastikk. Håper hun klarer å stå imot.

    3. Så gjennom snapstoryen din nettopp. Synes det er så koselig å se hvordan du har det sammen med familien din. Jeg satt og smilte hele tiden, men merket det ikke før jeg var ferdig med storyen, hahahah:) Skulle ønske jeg hadde sånn forhold til familien min! Har skilte foreldre og søsken som er opptatt med sitt. Er konstant alene hjemme og ensom, så det var koselig å se gjennom storyen din. Fikk en følelse av å være der sammen med dere<33

    4. Stella: Hva i alle dager? Sidra har vakkert hår, og trenger slettes ikke å farge det. La barn være barn. Hun har resten av livet sitt til å være voksen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg