NÅ SKJER DET SPENNENDE GREIER

annonse

NY UKE, NYE MULIGHETER! Litt cringe setning må jeg innrømme, men pytt pytt – det stemmer jo tross alt. Jeg er skikkelig peppet innfor denne uken, kjenner jeg! Det skjer mye gøy denne uken som jeg gleder meg til. Det er så godt å være 100% tilbake her på bloggen igjen, dere. Jeg trengte virkelig å komme meg hjem for å komme tilbake til de vanlige rutinene igjen, ja. Det merkes godt. Som jeg har savnet å skrive til dere opptil flere ganger hver dag! Fine, gode leserne mine. 💋 I dag tenkte jeg å gjøre noe litt annerledes, nemlig å dele planene mine for denne uken. Jeg tror aldri at jeg har hatt et slik innlegg tidligere? Gøy med litt nye spalter, synes dere ikke?

UKENS PLANER

⚡️

Mandag: betale regninger, sende avgårde bestillingene fra klessalget mitt (shop HER!), ta sol (vil ikke bli blek) + booke Gøteborg-tur til helgen.

Tirsdag: Familiemiddag og frisørbesøk. Jeg må også få klippet Rhodos-videoen. Er vanvittig mye materiale, så jeg gruer meg litt haha.

Onsdag: En tur innom Nettavisen og forhåpentligvis komme meg på Ikea. Trenger grønne planter!

Torsdag: Besøke en venninne. Det tror jeg blir veldig hyggelig! I tillegg til det skal jeg på laserbehandling. 

Fredag – søndag: Gøteborg! Liseberg og en weekend på hotell slår ikke helt feil. 🍔🍿

(annonselenker) JEANS HER // TOPP HER // SANDALER HER // SMYKKE HER

____

Skal du noe spennende denne uken? Fortell meg gjerne! 💋

17 kommentarer
    1. Asså folk vet va du skal! Gøteborg er rett me Falkenberg der P holder seg, bare ver ærlig!! Folk Vett d etter alle bildene som er lekket etter rhodos😀😀

    2. For et liv. Bestille tur, laser behandlinger og på weekend tur? Det var veldig spennende og meningsfullt 👍🏼👍🏼

    3. Likte veldig godt innlegget❤️ Har et spørsmål til deg legger du akryl eller gel negler?
      Btw elsker å lese bloggen din og se YouTube videoene dine, haha hver gang jeg ser på videoene dine spør søsteren min om jeg ser på Kim Kardashian!

    4. Kan du skrive litt om håret ditt? Det er så flott!! Bruker du fortsatt tape-extentions? Er du i så fall fornøyd, eller føler du det er mye jobb?

    5. Herregud så nydelig du er med din naturlig øyenfarge!! Sittet å sett på bildene dine i sikkert 15min og bare drømt meg bort nå 😅 haha

    6. Og du mener at du jobber steinhardt?hvis dette er første arbeidsuka etter åtte uker ferie tror jeg du bør se på hva andre kaller steinhard jobbing.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg